Istarski vinar Franco Cattunar u skupini je pedesetak hrvatskih poduzetnika koji sve uspješnije surađuju s tvrtkom Metro Cash & Carry i preko polica tog moćnog internacionalnog trgovca svoje proizvode plasiraju kupcima ne samo kroz osam ovdašnjih veleprodajnih objekata nego i na više svjetskih tržišta na kojima Metro posluje.
Cattunar je ekskluzivno za Metro proizveo novu robnu marku, vino istarsku malvaziju Terra Unica. Prvi puta predstavljena je na dvodnevnom Festivalu poslovnih rješenja održanom krajem prošlog tjedna u dva zagrebačka objekta Metrou u Sesvetama i Jankomiru uz odaziv više od 5000 poslovnih partnera-kupaca asortimana iz ponude Metroa. Za vinariju Cattunar ovaj ugovor s Metroom na samom startu suradnje znači obvezu dodatne proizvodnje 150 tisuća butelja, a osvoji li Terra Unica, što se očekuje, nepca kupaca ugovarat će se i nove količine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu