Kupci trgovačkih marki najviše vjeruju privatnoj marki drogerijskog lanca DM (25 posto), a drugo su mjesto podijelili Lidl i Konzum, čijim markama najviše vjeruje po 20 posto kupaca. Solidnih 12 posto udjela ima Kaufland, a potom dolaze Spar (osam posto), Müller (četiri posto), Plodine i Tommy (po tri posto) te KTC i NTL (po jedan posto).
U izvješću se ističe da su trgovačke marke prošle dugačak put u proteklih desetak godina te su se u mnogim kategorijama nametnule kao glavni izazivači etabliranim brendovima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu