Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Branko Roglić ove godine očekuje barem 100 mil. eura veći promet

Autor: Suzana Varošanec
02. travanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Branko Roglić, vlasnik Orbica/G. Stanzl/PIXSELL

Rast u Bugarskoj Orbico očekuje zbog jačanja suradnje s Philip Morrisom, a u Mađarskoj zbog P&G-a i Shella.

U konzervativno postavljenom poslovnom planu Orbica, vodećeg distributera robe široke potrošnje u Europi, i ova godina donosi nastavak rasta, a za ukupne prihode to znači povećanje od najmanje 100 milijuna eura.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Vlasnik te grupacije Branko Roglić izjavio je za Poslovni dnevnik kako u 2015. očekuje 1,177 milijardi eura prometa, što je 10-ak posto više nego lani. Prošlogodišnja realizacija iznosila je 1,077 milijardi eura. Sve ono što je planom bilo zacrtano, tvrdi Roglić, lani je i ostvareno. Od 17 tržišta na kojima Orbico posluje za povećanje prihoda posebno značajnima u ovoj godini ocjenjuju se bugarsko, mađarsko, poljsko, češko i hrvatsko. Dok je daljnji rast na poljskom tržištu dio lanjske velike akvizije kojom je Orbico preuzeo poljski Navo, rast u Bugarskoj pripisuje se jačanju suradnje s Philip Morrisom.

U konzervativno postavljenom poslovnom planu Orbica, vodećeg distributera robe široke potrošnje u Europi, i ova godina donosi nastavak rasta, a za ukupne prihode to znači povećanje od najmanje 100 milijuna eura.

Vlasnik te grupacije Branko Roglić izjavio je za Poslovni dnevnik kako u 2015. očekuje 1,177 milijardi eura prometa, što je 10-ak posto više nego lani. Prošlogodišnja realizacija iznosila je 1,077 milijardi eura. Sve ono što je planom bilo zacrtano, tvrdi Roglić, lani je i ostvareno. Od 17 tržišta na kojima Orbico posluje za povećanje prihoda posebno značajnima u ovoj godini ocjenjuju se bugarsko, mađarsko, poljsko, češko i hrvatsko. Dok je daljnji rast na poljskom tržištu dio lanjske velike akvizije kojom je Orbico preuzeo poljski Navo, rast u Bugarskoj pripisuje se jačanju suradnje s Philip Morrisom.

"Orbico je lani imao jako dobre rezultate poslovanja u Bugarskoj, čime je posebno bio zadovljan Philip Morris, koji nam je odmah dao nove poslove", kaže Roglić, potvrđujući da je posrijedi školski primjer kako globalne kompanije promtno reagiraju na dobar rezultat, pa u eksluzivnom zastupanju povećavaju obujam prodaje svojeg asortimana. I dok će Orbicov rast u Bugarskoj biti u znaku jačanja suradnje s Philip Morrisom, u Mađarskoj će to u ovoj godini obilježiti suradnja s Procter&Gambleom, čije su robne marke Pampers, Ariel i Head & Shoulders, te Shellom.

Roglić kaže da očekuje 15-postotni rast u Mađarskoj, gdje je upravo proveo i kadrovska osvježenja. Novi predsjednik Uprave Orbica Mađarska postao je Admir Duraković, bivši direktor Orbica Bugarske, te potpredsjednik Orbico grupe, a član Uprave postao je i Mađar Laslo Kerekeš. Ivo Lelas, koji je bio na glavnoj menadžerskoj funkciji u Budimpešti, preuzeo je funkciju klaster menadžera za Shell i Brown za cijelu grupaciju. 

Autor: Suzana Varošanec
02. travanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

[emo_palacg]

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close