U cilju podizanja konkurentnosti, a time i postizanja samodostatnosti, Hrvatska gospodarska komora kontinuirano radi na jačanju otpornosti hrvatskih proizvođača, a više od 25 godina na važnost poticanja domaće potrošnje ukazuje i kroz nacionalnu kampanju Kupujmo hrvatsko.
Brojnim inicijativama i druge europske zemlje promoviraju potrošački patriotizam jer su učinci kupnje domaćeg proizvoda multiplikativni. Ako bi svaki hrvatski građanin prosječno mjesečno potrošio 14 eura (108 kuna) više na domaće proizvode, to bi donijelo rast bruto dodane vrijednosti za 1,1 posto godišnje te rast poreznih prihoda od jedan posto godišnje, pokazuje studija Ekonomskog instituta u Zagrebu.
„Samo zajedničkim doprinosom svih na tržištu možemo osnažiti hrvatsko gospodarsko. Kupnjom domaćih proizvoda osiguravamo opstojnost naših proizvođača, čuvamo radna mjesta i pridonosimo zadržavanju kvalitetne radne snage, te stvaramo preduvjete za nove investicije i jačanje konkurentnosti domaćeg gospodarstva“, izjavila je Sanja Smoljak Katić, direktorica Sektora za trgovinu HGK, i pozvala građane da se uključe u novu kampanju Kupujmo hrvatsko koja započinje u vrijeme koje tradicionalno označava početak povećane potrošnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu