Badelovim ulaganjem Duh u boci lakše do pogona u Jastrebarskom

Autor: Domagoj Puljizović , 28. svibanj 2024. u 09:40
Tomislav Anadolac jedan je od osnivača Duha u boci/Željko Hladika/PIXSELL

Destilerija 20 posto prodaje ostvaruje na stranim tržištima, a nakon dokapitalizacije plan je 40 posto.

Proizvođač alkoholnih pića Badel 1862 postao je strateški investitor zagrebačke craft destilerije Duh u boci, pri čemu Badel preuzima distribuciju njihovih proizvoda, a Duh u boci nastavlja samostalnu proizvodnju i ostale segmente poslovanja.

“Badel 1862, vodeći proizvođač jakih alkoholnih pića u Hrvatskoj i Adria regiji prepoznao je vrijednost i dosadašnje rezultate zagrebačke craft destilerije Duh u boci te se kao strateški investitor odlučio podržati njezin daljnji razvoj.

Duh u boci nastavlja poslovati kao vrhunska craft destilerija, a Badel 1862 dokapitalizacijom i preuzimanjem distribucije daje podršku ulaganjima u širenje proizvodnih kapaciteta i jačanju tržišnih pozicija njihovih proizvoda”, istaknuto je u priopćenju.

Od Australije do Kanade
Sredstva dobivena ulaganjem Badela 1862, Duh u boci planira uložiti u nastavak razvoja svoga poslovanja što uključuje izgradnju nove destilerije i proširenje proizvodnje s novim proizvodom – craft whiskeyjem, navodi se.

Ulaskom Badela koji je preuzeo i distribuciju, Duh u boci ojačao je svoju poziciju na hrvatskom tržištu, ali i na tržištima regije, rekao je nam Tomislav Anadolac, izvršni direktor destilerije.

Prisutni i na tržištima 15 država

‘Regija nam je primarno tržište zbog kulturološke sličnosti, a Europa nam je susjedstvo’.

“Sve su to zemlje bivše Jugoslavije gdje je Badel jak. Što se tiče internacionalnih tržišta, na njima Badel neće biti distributor. Na njima se borimo sami. Badelovim ulaganjem naša destilerija dobila je dodatan kapital s kojim ćemo moći pogurati marketing kako bismo bili prisutniji”.

Sa svojim proizvodima zagrebačka craft destilerija prisutna je u 15 zemalja. “Regija nam je primarno tržište zbog kulturološke sličnosti, Europa nam je susjedstvo, a širimo se dalje. Prisutni smo i u SAD-u, Australiji, Singapuru, Kanadi i Velikoj Britaniji”, izjavio je Anadolac.

Istaknuo je da se njegova tvrtka želi bolje pozicionirati na postojećim tržištima, postići bolju rotaciju u Hrvatskoj i regiji te proširiti poslovanje na strana tržišta. “Dvadeset posto naše prodaje odvija se na međunarodnim tržištima, a 80 posto u Hrvatskoj i regiji. S dokapitalizacijom Badela planiramo podići internacionalni segment na 40 posto”, kazao je Anadolac.

Uspjeh na svjetskoj sceni
Trenutačno craft destilerija ima mali pogon na Jankomiru s proizvodnim kapacitetom od 250 tisuća boca godišnje.

“Proizvodno još nismo dosegnuli te količine, ali radimo novi pogon u Jastrebarskom i planiramo ga znatno povećati. Sada smo u najmu, pa je sve još dosta hektično, no kroz godinu i pol nadamo se imati vlastiti prostor”, napomenuo je izvršni direktor.

Tvrtku Duh u boci osnovali su 2017. Hrvoje Bušić i Tomislav Anadolac, a prvi proizvod s kojim su osvojili naklonost potrošača, ali i nagrade na vodećim svjetskim sajmovima, bio je Old pilot’s gin.

Već na prvom izlasku na svjetsku scenu 2019. Old pilot’s gin proglašen je najboljim na svijetu u kategoriji London Dry ginova na natjecanju International Wine and Spirits Competition. To je i dalje najprodavaniji proizvod Duha u boci, no proizvodnja se širi i novim pićima najviše kvalitete, napominje se.

Komentirajte prvi

New Report

Close