U prvih devet mjeseci 2015. prihodi od prodaje na inozemnim tržištima tvrtke Badel 1862 rasli su 19 posto, a tom je pomaku, ističu u kompaniji, veliki obol dao izvoz vina. U spomenutom razdoblju ukupni poslovni prihodi iznosili su 275 milijuna kuna, što je 21 milijun više nego na kraju rujna 2014.
Dobar učinak zabilježen je i na razini operativnoga poslovanja, s 25,2 milijuna kuna dobiti, što je za 18,4 milijuna bolji učinak nego u rujnu prošle godine. U Badelu su zadovoljni jer je rast izvoza vina prisutan ne samo na tradicionalnim tržištima u zemljama regije i zapadne Europe, već i na prekooceanskima, među kojima izdvajaju SAD i Kanadu. Upravo su na ta dva golema i potrošački moćna tržišta sjevernoameričkog kontinenta, ističu, uz zemlje Dalekog istoka, usmjerili svoj fokus i za 2016. Vina iz lepeze Korlat, ali i ostali vrhunski plavci (eko Dingač, Ivan Dolac, Mediterano) izvozni su potencijal s obzirom na činjenicu da je riječ o autohtonim sortama koje daju snažnu razlikovnost u odnosu na ponudu svjetske konkurencije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Prestanite srati sa prihodima.
Koga briga za prihode ?
Počmite brojati dobit , zaradu , razliku u cijeni !
Uključite se u raspravu