Nema sumnje: spajanjem Agrokora i Mercatora u sadašnjem obliku nastao bi maloprodajni lanac sa zabranjenim tržišnim udjelom i Agrokor nema drugog rješenja nego prodati neke trgovine, poručio je u srijedu zamjenik ravnateljice Agencije za zaštitu tržišnoga natjecanja (AZTN) Mladen Cerovac.
Dosad je Konzumov udjel bio između 20 i 30 posto, a nakon spajanja raste na između 30 i 40 posto. Službeno Agrokor još nije zatražio ocjenu koncentracije, premda Cerovac priznaje kako su vođeni neformalni razgovori. No, uz zahtjev bi Agrokor trebao priložiti i prijedlog mjera za prevladanje negativnih učinaka koncentracije, a iz AZTN-a jasno poručuju i da prijedlog koji će dobiti njihovo odobrenje mora uključivati rješenje za onaj dio na kojemu je problem koncentracije najveći, a to su područja Zagreba i Zagrebačke županije. Gledajući s aspekta potrošača, važno je zadržati prodaju i na manje profitabilnim lokacijama, po čemu je Konzum i jak u Hrvatskoj, no u AZTN-u upozoravaju i na važnost zaštite dobavljača, posebice Mercatorovih.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu