Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

AZTN odobrio koncentraciju izdavača Glasa Istre i Zadarskog lista

Autor: Poslovni.hr
10. lipanj 2013. u 11:09
Podijeli članak —
Thinkstock

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja odobrila je koncentraciju poduzetnika Andre i poduzetnika RTD iz Zadra do koje je došlo stjecanjem 100 posto udjela u temeljnom kapitalu RTD-a.

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja odobrila je koncentraciju poduzetnika Andre i poduzetnika RTD iz Zadra do koje je došlo stjecanjem 100 posto udjela u temeljnom kapitalu RTD-a, jer je ocijenila da njezina provedba neće imati značajan učinak na tržišno natjecanje na mjerodavnim tržištima, priopćeno je iz AZTN-a.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Naime, sudionici koncentracije su prije njezine provedbe djelovali na istim mjerodavnim tržištima prodane nakade općeinformativnih dnevnika te tržištu oglašavanja u općeinformativnim dnevnicima u Republici Hrvatskoj, budući da je Andre, između ostalog, vlasnik ili ima prevladavajući utjecaj u nakladnicima Glasa Istre i Novog lista dok je RTD nakladnik „Zadarskog lista“.

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja odobrila je koncentraciju poduzetnika Andre i poduzetnika RTD iz Zadra do koje je došlo stjecanjem 100 posto udjela u temeljnom kapitalu RTD-a, jer je ocijenila da njezina provedba neće imati značajan učinak na tržišno natjecanje na mjerodavnim tržištima, priopćeno je iz AZTN-a.

Naime, sudionici koncentracije su prije njezine provedbe djelovali na istim mjerodavnim tržištima prodane nakade općeinformativnih dnevnika te tržištu oglašavanja u općeinformativnim dnevnicima u Republici Hrvatskoj, budući da je Andre, između ostalog, vlasnik ili ima prevladavajući utjecaj u nakladnicima Glasa Istre i Novog lista dok je RTD nakladnik „Zadarskog lista“.

Prema podacima kojima raspolaže Agencija, više od 70 posto tržišta naklade te više od 60 posto tržišta oglašavanja u općeinformativnim dnevnicima u Hrvatskoj imaju dnevnici 24 sata, Jutarnji list i Večernji list, stoji u priopćenju. Udjeli Andrea na tim tržištima na nacionalnoj razini kreću se između 10 i 15 poto. Istodobno, Zadarski list od 2009. na oba tržišta bilježi pad prihoda od prodaje i oglašavanja odnosno pad udjela koji ne prelazi jedan posto pa se ovom koncentracijom ne stvara novi niti jača postojeći vladajući položaj njezinih sudionika. Štoviše, ona može pridonijeti većem konkurentskom pritisku na druge poduzetnike na tržištu pa je Agencija odobrila koncentraciju na prvoj razini, zaključuje se u priopćenju. 

Autor: Poslovni.hr
10. lipanj 2013. u 11:09
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close