O starosti voznog parka u Hrvatskoj već se dugo raspravlja. S prosjekom od 14.3 godina sigurno nismo u vrhu u Europi, ali velika je vjerojatnost da će biti još gore. Isporuke novih automobila su limitirane zbog logističkih problema, a i cijene rastu do razine kada mnogi naši vozači sigurno neće razmišljati o novim automobilima nego o rabljenim vozilima.
U trokutu čovjek-cesta-vozilo, svaka je osovina bitna za poboljšanje prometne sigurnosti i definitivno žalosti da će trendovi kupnje novih automobila pokazivati usporavanje ili u najboljem slučaju stagnaciju. Na hrvatskim cestama mnogo je starih osobnih automobila ili M1 vozila, kako ih klasificiramo. HAK je pitao Centar za vozila Hrvatske (CVH) koliko je u prometu automobila koji su prešli više od 300.000 kilometara, što je ozbiljna granica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu