Apartmani ‘Colours of Music’ puni do kraja listopada, cilj je prerasti u hotel

Autor: Marija Crnjak , 18. kolovoz 2021. u 05:44
U konačnici će nuditi ukupno osam apartmana/PD

Bilo bi nam drago da se provedu izmjene navedenih uvjeta za male i aparthotel, kaže Igor Knežević.

Da se turistički promet vraća u Zagreb govore i iskustva mladog poduzetničkog para, Igora Kneževića i Marije Peršić, koji razvijaju projekt aparthotela u centru grada.

Prva tri od predviđenih osam apartmana u objektu Colours of Music, koliko će gostima na raspolaganju biti u okviru budućeg hotela, već je popunjeno do kraja listopada, a pozitivne recenzije gostiju osnivačima daju optimizam za jesen.

Ne dođe li do nekog jačeg proboja pandemije, tijekom ove zime plan je otvoriti sve kapacitete i uložiti dodatan napor da udovolje zahtjevima za kategorizaciju hotela.

Pilot i zaručnica

“Dva kata objekta u zagrebačkoj Vlaškoj ulici kupili smo 2019. godine. Kad je krenula pandemija iskoristili smo to vrijeme da ga u potpunosti adaptiramo. Radi se o ukupno 320 četvornih metara, prostoru koji je bio jako pogodan za osmišljavanje apartmana.

U konačnici ćemo nuditi ukupno osam apartmana, njih sedam imat će 4 zvjezdice, a najveći ćemo kategorizirati s 5 zvjezdica”, ispričao nam je Igor Knežević, osnivač i direktor agencije Aero-Studio, koja se bavi iznajmljivanjem apartmana u Zagrebu i na Jadranu i organizacijom evenata.

U ovaj posao Knežević, inače pilot i inženjer, ulazi sa zaručnicom Marijom Peršić, koja je zaslužna za osmišljavanje prostora i dizajna, u čemu je par, kako kažu, imao i veliku pomoć prijatelja arhitekata.

2019.

godine kupili su dva kata objekta u zagrebačkoj Vlaškoj ulici

“Imali smo na raspolaganju odličan prostor koji je mogao udovoljiti našim idejama. Cilj je bio gostima pružiti vrhunsku udobnost, iskustvo spavanja na odličnom krevetu, dobar radni stol i Wi-Fi, jer želimo privući mlade generacije putnika koji se često ponašaju kao digitalni nomadi, i vole istraživati nova odredišta.

Na raspolaganju im je praonica, a često im posudimo i električne romobile za lakše kretanje gradom”, ističe Peršić. Naziv Colours of Music odabrali su kao spoj vlastitih interesa, a za vizualni identitet brenda zaslužan je autor grafita Slaven Kosanović Lunar, koji je na svojim ilustracijama u sobama dočarao zvukove grada, od pjeva ptica do uspinjače i festivala na Štrosu.

Ostatak kapaciteta otvarat će se sukladno potražnji kako se budu dovršili završni radovi i opremanje koji su u tijeku. Knežević ističe da je sva oprema i radna snaga domaća, a traže se i prvi zaposleni na mjestima sobarice i domaćice.Objekt je zasad kategoriziran kao apartmanski smještaj, no cilj im je hotel.

Otežana kategorizacija

“Moramo pohvaliti ekipu iz Ministarstva turizma koja radi na kategorizaciji, pomogli su nam brzo i efikasno sa svakim pitanjem. U narednom razdoblju planiramo smisliti kako udovoljiti uvjetima koje zakoni propisuju za otvaranje hotela, kao što je zajednička sala za doručak ili recepcija.

Bilo bi nam drago da se provedu izmjene navedenih uvjeta za male i aparthotele, jer mi možemo pružati odličnu uslugu i bez nekih propisanih sadržaja, kao što je recepcija”, ističe Knežević.

On je jedan od poduzetnika koji žele otvoriti mali obiteljski hotel, no to im je otežano zbog zastarjelih standarda kojima trebaju udovoljavati ovi objekti.

Prema našim procjenama, uz prilagodbu standarda potrebama tržišta koje se u Hrvatskoj jako dugo najavljuje, moguća je prenamjena postojećih objekata u bar 500 novih malih hotela.

Komentirajte prvi

New Report

Close