Iako je najveći fokus Hrvatske prema emitivnim turističkim tržištima i u ovoj godini na zemljama iz kojih se može doći kopnenim prometom, značajan promet u sezoni, a posebno u rujnu i listopadu mogao bi se realizirati iz Sjedinjenih Američkih Država, čiji su građani jako zainteresirani za put u Europu ovog ljeta, ali i za Hrvatsku koja je baš u koroni popravila vidljivost i imidž kod Amerikanaca. Potražnju je već popratilo pokretanje izravne aviolinije za Dubrovnik, što bi mogao biti dobar znak i za druge.
Pritom, kako se potvrdilo prošlog tjedna prilikom studijskog posjeta putničkih agenata koji prodaju luksuzna putovanja, velik je potencijal u privlačenju gostiju dubljeg džepa koje itekako zanima doživljaj njima egzotične Hrvatske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu