Amerikance zanima luksuzna ponuda, ali to nisu zvjezdice

Autor: Marija Crnjak , 04. svibanj 2021. u 22:00
foot: pixabay

Otkrivamo kako je prošlo 1. studijsko putovanje agencija od početka korone.

Iako je najveći fokus Hrvatske prema emitivnim turističkim tržištima i u ovoj godini na zemljama iz kojih se može doći kopnenim prometom, značajan promet u sezoni, a posebno u rujnu i listopadu mogao bi se realizirati iz Sjedinjenih Američkih Država, čiji su građani jako zainteresirani za put u Europu ovog ljeta, ali i za Hrvatsku koja je baš u koroni popravila vidljivost i imidž kod Amerikanaca. Potražnju je već popratilo pokretanje izravne aviolinije za Dubrovnik, što bi mogao biti dobar znak i za druge.

Pritom, kako se potvrdilo prošlog tjedna prilikom studijskog posjeta putničkih agenata koji prodaju luksuzna putovanja, velik je potencijal u privlačenju gostiju dubljeg džepa koje itekako zanima doživljaj njima egzotične Hrvatske.

Naime, u petak je završio obilazak osam američkih putničkih agentica koje su na poziv i u organizaciji agencije RealCroatia boravile u čak osam destinacija od Zagreba do Dubrovnika, izazvavši velik interes medija u godini koja je i dalje neizvjesna po pitanju turističkog prometa. Direktorica agencije RealCroatia Petra Gracin za Poslovni dnevnik otkriva kako je ugodno iznenađena reakcijama agentica, koje su imale prilično naporan raspored, no ni na što se nisu požalile.

Puno se pazi na sigurnost

“Pripremali smo ovaj obilazak pet mjeseci, prije samog puta održali smo edukaciju o Hrvatskoj kroz niz webinara i na kraju smo odabrali osam agencija iz različitih dijelova SAD-a za samo putovanje. Putovanje smo realizirali u suradnji s nizom partnera koji su se odlično pripremili i ugostili agentice, putovanje je bilo jako sadržajno, a meni je žao što im nismo mogli pokazati još i više. Njihove su reakcije nadmašile naša očekivanja, oduševljene su svime što su vidjele, kažu da nisu bile na boljem putovanju i uvjerena sam da ćemo od ovoga imati puno koristi kao agencija partner, ali i kao destinacija”, ističe Gracin.

Agentice koje inače prodaju Mediteran, znači i Italiju i Grčku, obišle su puno gradova, hotela, restorana, oduševljene su posebno Zagrebom, kažu da se u Hrvatskoj puno pažnje posvećuje sigurnosti, više od mnogih drugih svjetskih odredišta. Ono što njihovi kupci traže je luksuz, ali ne u broju zvjezdica, nego kvaliteti sadržaja.

“Njih ne zanimaju zatvoreni ljetni resorti i koliko što ima zvjezdica, već autentičan doživljaj i kontakt s lokalnom kulturom, te boravak van ljetne sezone. Oduševljene su bile kad su im žene u zaleđu kuhale lokalne specijalitete, njima je to egzotika. Ima ih dosta koji prodaju food i wine ture i tu vidimo dosta potencijala. Svakako smo im htjeli pokazati različitost ponude koju Hrvatska ima. U svakom slučaju i iz ovog posjeta vidimo da se Hrvatska zaista mora maknuti od masovnog turizma i posvetiti ovakvim proizvodima za kojima vlada ogroman interes”, kaže Gracin. Stoga je sljedeće u planu studijsko putovanje u Istru, koja na američkom tržištu ni izbliza nije ispunila potencijal.

Trebamo se redefinirati

Ovo je bilo prvo studijsko putovanje agenata u Hrvatsku nakon korone, te jedna od prvih prilika da se hrvatski turizam krene redefinirati, zbog čega je naišlo na velik interes i hrvatskih turističkih dužnosnika – s agenticama se požurila slikati i ministrica Nikolina Brnjac, a u organizaciji putovanja pomogla je i Hrvatska turistička zajednica. Iako je još rano govoriti o konkretnim rezultatima putovanja, Gracin kaže da su već krenuli pristizati upiti za suradnju. Okolnosti im idu na ruku, Europska komisija nedavno je potvrdila da će američki turisti koji se cijepe protiv korone biti dobrodošli u zemlje članice, Hrvatska je čitavo vrijeme pandemije otvorena za američke goste. Cijepljenim Amerikancima već je dozvoljen boravak u Hrvatskoj bez koronatesta i karantene. Nakon najave Uniteda za izravne letove prema Dubrovniku od srpnja do listopada, takvu mogućnost najavila je i Delta.

Komentirajte prvi

New Report

Close