Na američkom tržištu Hrvatska je percipirana kao off-the-beaten-path destinacija koja nudi izvrstan gourmet doživljaj i netaknutu prirodu, što su trenutačno ključni motivi putovanja američkih putnika, uz prepoznatljivost kao “filmske” destinacije. Ove godine bilježi se i snažan rast interesa američkih turista za kruzing putovanjima koja uključuju i Hrvatsku. Vidljivost Hrvatske je ove godine izrazito pojačana u katalozima ključnih tour-operatora koji su Hrvatsku uvrstili u daleko veći broj itinerara, piše Novi list.
Istaknula je to Leila Krešić Jurić, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u SAD-u, govoreći o ovogodišnjem rastu prometa s američkom tržišta. Naime, prilikom nedavnog sastanka Vlade s turističkim sektorom, direktor HTZ-a Kristjan Staničić istaknuo je da se bilježi oporavak dalekih tržišta, pogotovo američkog. Dok neka bliža tržišta kao što je Njemačka ove sezone “kišu”, čini se da bi Amerikanci mogli nadomjestiti barem dio tog prometa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu