Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

AmCham bi Uberom na prometne gužve, HGK protiv

Autor: Suzana Varošanec
21. lipanj 2017. u 14:02
Podijeli članak —
Sporna usluga/P. G. /PIXSELL

Amerikanci lobiraju da se u zakon uvede kategorija usluge dijeljenja prijevoza.

Američka gospodarska komora u Hrvatskoj (AmCham) predlaže da se u Zakon o prijevozu u cestovnom prometu uvede unaprijed definirana usluga prijevoza kao nova kategorija usluge dijeljenja prijevoza čime bi se uz 10-ak tisuća novih radnih mjesta pozitivno utjecalo na gorući problem posjetitelja – prometne gužve.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Posrijedi je otvoreno lobiranje za novu kategoriju prijevoza na ruku Ubera, proglašenog ilegalnim u RH i u cijeloj EU s iznimkom V. Britanije i Estonije, koji ovdje radi te je sad najavljen i kao sudionik AmChamova skupa u srpnju gdje će se zbog digitalizacije turizma okupiti i predstavnici ministarstava turizma i prometa te hotelijeri. AmChamov dokument "Mobilnost u turizmu" poziva se i na izvješće s 4. Foruma taksi prijevoznika Međunarodnog sindikata u cestovnom prijevozu koji kaže da je za dobro funkcioniranje grada potrebno od 6 do 11 taksi vozila na 1000 stanovnika, dok ih je u Zagrebu samo 1,6 i u Splitu 0,7.

Američka gospodarska komora u Hrvatskoj (AmCham) predlaže da se u Zakon o prijevozu u cestovnom prometu uvede unaprijed definirana usluga prijevoza kao nova kategorija usluge dijeljenja prijevoza čime bi se uz 10-ak tisuća novih radnih mjesta pozitivno utjecalo na gorući problem posjetitelja – prometne gužve.

Posrijedi je otvoreno lobiranje za novu kategoriju prijevoza na ruku Ubera, proglašenog ilegalnim u RH i u cijeloj EU s iznimkom V. Britanije i Estonije, koji ovdje radi te je sad najavljen i kao sudionik AmChamova skupa u srpnju gdje će se zbog digitalizacije turizma okupiti i predstavnici ministarstava turizma i prometa te hotelijeri. AmChamov dokument "Mobilnost u turizmu" poziva se i na izvješće s 4. Foruma taksi prijevoznika Međunarodnog sindikata u cestovnom prijevozu koji kaže da je za dobro funkcioniranje grada potrebno od 6 do 11 taksi vozila na 1000 stanovnika, dok ih je u Zagrebu samo 1,6 i u Splitu 0,7.

Sam prijedlog regulatornog uređenja digitalnih platformi za dijeljenje prijevoza i sam Uber kao preduvjet daljnjeg razvoja hrvatskog turizma u žiži je negativnih konotacija. Pravnici upozoravaju da se očekuju odluke Europskog suda o pitanjima koje je postavio španjolski sud o prirodi i definicijI Uberove usluge. "Ovime se pokušava legalizirati rad Ubera, što branša smatra neprihvatljivim jer bi se nagradila ilegalna djelatnost", kaže predsjednik Udruženja davatelja taksi usluga pri HGK Petar Dragić, izvršni direktor Cammea koji priprema veliki regionalni iskorak. 

Autor: Suzana Varošanec
21. lipanj 2017. u 14:02
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close