Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Allianzu pala dobit u 2012. godini

Autor: Poslovni.hr
13. ožujak 2013. u 12:57
Podijeli članak —
Fotolia

U Allianzu kažu da su ostvarili ukupni rast premije od 6,2 posto, dok je tržište zabilježilo pad od 1,1 posto.

Allianz je u 2012. godini ostvario bruto dobit u iznosu od 116,2 milijuna kuna, što je manje no prošlogodišnjih 119,5 milijuna kuna. Kako javljaju iz tog osiguranja, ukupni bruto premijski prihodi Allianza u 2012. godini dosegli su 1.089,4 milijarde kuna, što je za 63,8 milijuna kuna više u usporedbi s istim razdobljem u 2011. godini. Dok je Allianz ostvario ukupni rast premije od 6,2 posto, tržište je zabilježilo pad od 1,1 posto.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

„Relativno smo zadovoljni rezultatima s obzirom na okolnosti na tržištu. Rasli smo brže u oba segmenta te smo drugu godinu zaredom uspjeli prijeći milijardu kuna premijskog prihoda. Naša kontinuirana usmjerenost na životna osiguranja donijela nam je značajniji rast od tržišta te učvrstila lidersku poziciju. Isto tako, po prvi puta smo u neživotnim osiguranjima prešli deset posto tržišnog udjela uz solidan rast u svim bitnim segmentima. Veseli porast broja novih klijenata, s obzirom na to da su okolnosti oko nas i dalje vrlo izazovne. Uz brži rast od tržišta, i u 2013. ciljevi ostaju dobra razina profitabilnosti, konzervativna politika investiranja te fokus na kvalitetno upravljanje troškovima", izjavio Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza.

Allianz je u 2012. godini ostvario bruto dobit u iznosu od 116,2 milijuna kuna, što je manje no prošlogodišnjih 119,5 milijuna kuna. Kako javljaju iz tog osiguranja, ukupni bruto premijski prihodi Allianza u 2012. godini dosegli su 1.089,4 milijarde kuna, što je za 63,8 milijuna kuna više u usporedbi s istim razdobljem u 2011. godini. Dok je Allianz ostvario ukupni rast premije od 6,2 posto, tržište je zabilježilo pad od 1,1 posto.

„Relativno smo zadovoljni rezultatima s obzirom na okolnosti na tržištu. Rasli smo brže u oba segmenta te smo drugu godinu zaredom uspjeli prijeći milijardu kuna premijskog prihoda. Naša kontinuirana usmjerenost na životna osiguranja donijela nam je značajniji rast od tržišta te učvrstila lidersku poziciju. Isto tako, po prvi puta smo u neživotnim osiguranjima prešli deset posto tržišnog udjela uz solidan rast u svim bitnim segmentima. Veseli porast broja novih klijenata, s obzirom na to da su okolnosti oko nas i dalje vrlo izazovne. Uz brži rast od tržišta, i u 2013. ciljevi ostaju dobra razina profitabilnosti, konzervativna politika investiranja te fokus na kvalitetno upravljanje troškovima", izjavio Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza.

Hvale se i kako su u 2012. godini uveli dva nova proizvoda u svoj portfelj, koja su ujedno i novitet na hrvatskom tržištu osiguranja: osiguranje mobilnih uređaja u suradnji s HT-om te osiguranje kućnih ljubimaca.

Autor: Poslovni.hr
13. ožujak 2013. u 12:57
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close