Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Aleph postao ekskluzivni partner TikToka u regiji i na Baltiku

Autor: Siniša Malus
09. veljača 2025. u 22:00
Podijeli članak —
"Partnerima ćemo pomoći da iskoriste TikTokov puni potencijal i povežu se s visoko angažiranom publikom", istaknula je Ivanka Mabić Gagić, direktorica hrvatske podružnice Alepha/Shutterstock

Ovim partnerstvom Aleph proširuje svoj TikTok portfolio tržišta na Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, Bugarsku, Latviju, Estoniju i Litvu.

Aleph, vodeći globalni partner za digitalno oglašavanje, odabran je od strane TikToka za ekskluzivnog prodajnog partnera na više tržišta u Centralnoj i Istočnoj Europi (CEE).

Ovim partnerstvom Aleph proširuje svoj TikTok portfolio tržišta na Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, Bugarsku, Latviju, Estoniju i Litvu, kaže se u priopćenju poslanom Poslovnom dnevniku.

TikTok sve popularniji
Nova suradnja, kažu u Alephu, rezultat je dubokog razumijevanja lokalnih tržišta, u kombinaciji s predanošću inovacijama i uspjehu klijenata, što im omogućava da dosljedno postiže izvanredne rezultate za svoje partnere.

“Popularnost TikToka nastavlja rasti širom Latvije, Estonije, Litve, Slovenije, Srbije, Bugarske i Hrvatske, a mi ostajemo posvećeni podršci ovim tržištima u trenutku kada interes za TikTok ubrzano raste. Zbog toga usklađujemo naš tržišni pristup i širimo suradnju s pouzdanim partnerom, tvrtkom Aleph, koja sada pokriva prodaju oglasa i operativnu podršku za klijente.

Rast oglašivačke industrije

Globalna oglašivačka industrija premašit će 1 bilijun dolara prihoda, pri čemu će Google, Meta, ByteDance, Amazon i Alibaba ostvariti više od polovice ukupnih prihoda.

Ova suradnja omogućit će nam da odmah pružimo dosljednu i visokokvalitetnu uslugu klijentima u regiji i pomognemo im u ostvarivanju njihovih poslovnih ciljeva”, naglasio je Rafał Drzewiecki, regionalni direktor TikToka za tržište Srednje Europe.

“TikTok je vodeća platforma za kratke videoformate na mobilnim uređajima, pružajući brendovima jedinstvenu priliku da dosegnu i angažiraju zajednice, čineći ga moćnim marketinškim kanalom. Radujemo se jačanju našeg partnerstva i bliskoj suradnji s TikTok timom u regiji, kako bismo oglašivačima i marketinškim agencijama omogućili pristup najboljim praksama, edukaciji i operativnoj podršci u kampanjama, olakšavajući im da iskoriste TikTokov puni potencijal i povežu se s visoko angažiranom publikom”, istaknula je Ivanka Mabić Gagić, direktorica hrvatske podružnice Alepha.

Globalna oglašivačka industrija premašila je 1 bilijun dolara prihoda u 2024. godini, pri čemu će tehnološki giganti Google, Meta, ByteDance, Amazon i Alibaba ostvariti više od polovice ukupnih prihoda. Ovo potvrđuje dominantnu ulogu tehnološkog sektora u tržištu oglašavanja, piše Financial Times.

Američki tehnološki sektor
Prema procjenama agencije GroupM, koja je dio WPP-a, globalni prihodi od oglašavanja porasli su 9,5 posto tijekom 2024. godine, što je više od ranijih predviđanja unatoč izazovnim ekonomskim uvjetima na velikim, razvijenim tržištima poput SAD-a i Ujedinjenog Kraljevstva. Predviđa se daljnji rast od 7,7 posto u 2025. godini, pri čemu će najveći dio rasta koristiti najveći prodavači digitalnog oglašavanja iz američkog tehnološkog sektora, dok će oglašivačke agencije i pružatelji marketinških usluga osjetiti manji utjecaj.

No, postoje i značajni rizici tijekom ove godine. Izvješće upozorava kako bi carine i jačanje dolara, potaknuto potencijalnim političkim promjenama, mogli dodatno otežati situaciju za oglašivače u segmentima luksuznih i potrošačkih dobara.

Autor: Siniša Malus
09. veljača 2025. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close