U Adris grupi, dvije godine nakon preuzimanja Croatia osiguranja (CO), zadovoljni su provedenom konsolidacijom poslovanja. Zaustavljen je višegodišnji pad premije, u 2015. na godišnjoj razini rasla je 3,5 posto dok se tržišni udjel povećao na 29 posto. Otkrivaju da privode završnici i projekte za novu razvojnu fazu čiji je cilj izrasti u regionalnog lidera u osigurateljnoj branši.
Iz ukupna paketa novih investicijskih mjera međutim, veću pozornost od biznisa osiguranja privlače odluke o prenamjeni dijela nekretnina iz portfelja CO u hotelske kapacitete. Naime, konačno su riješene prvotne dvojbe vodstva Adrisa da li u objektu na zagrebačkom Jelačić placu izgraditi luksuzni šoping centar ili butique hotel visoke kategorije. Pobijedio je ipak hotel, a upućeni kuloari iz turističkog biznisa tvrde da bi novi Adrisov hotel mogao poslovati pod brendom globalnog hotelskog operatera Marriott.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu