Odlazak u kupnju namirnica aktivnost je o kojoj se ne razmišlja mnogo. Napravi se popis stvari, ode u najbliži shopping centar, odabere, plati i to je to. Međutim, kako pišu 24 sata, slabo se primjećuje kako je svaka trgovina dobro uigran stroj kojemu je jedini cilj da se potroši što više. Kako bi to postigli, vlasnici se služe raznoraznim trikovima.
1. Prolaz do blagajne uzak je s razlogom
Često se dogodi da kupci, čekajući u redu za plaćanje, shvate kako im nešto što su uzeli ipak ne treba i požele to vratiti na policu, ali u teoriji to zvuči mnogo lakše nego u praksi jer u prolazu jednostavno nema dovoljno mjesta da bi se vratili natrag. Kako bi izbjegli neugodnosti i komplikacije, idu metodom manjeg otpora i odlučuju zadržati proizvod. E, pa u tome i jest kvaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu