Žestoka borba za prve stranice internetskih pretraživača (objavljeno 10.02.2006.)

Naslovnica Forum Komentari članaka Žestoka borba za prve stranice internetskih pretraživača (objavljeno 10.02.2006.)

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

U Hrvatskoj ima malo SEO stručnjaka, i treba se žuriti bar za onim isprobanim jer su kod nas još uvijek cijene super povoljne pa treba profitirati od te situacije. I kad bude “dovoljno” stručnjaka uvijek ćete naći osobe koje će htjeti nešto napraviti prečicom. Zato treba biti malo oprezniji i dobro se raspitati prije nego nekog zaposlite. U svakom slučaju ukoliko je netko stvarno dobar u SEO teško da će se zaposliti u nekoj firmi osim ukoliko plaća nije bar par desetaka tisuća kuna, sigurno će mu prvi izbor biti da sam pokrene svoju tvrtku, jer zna što će se događati na ovome tržištu.

[url="http://wmd.hr"]izrada web stranica[/url] - [url="http://wmd.hr"]CMS[/url] - [url="http://wmd.hr"]Web hosting[/url] - [url="http://wmd.hr"]SEO[/url]

Vidi moj post pod ” Stručnjak za SEO isplativiji nego web-reklama (objavljeno 16.01.2006.) “

Stjepan Skramic urednik IT rubrike

mislim da je važnost SEO još jedno od marketinških i PR pretjerivanja. Osobno sam bio član ekipe jedne poznate (strane) web stranice i premda smo u ključnim riječima konstantno bili među prvih 5 po Googleu (međunarodno), posjeta se po tome kriteriju godinama nije povećavala (povećavala se nakon nekih drugih akcija). Slična iskustva imali su i kolege.

SEO je precijenjen i samo je jedan od rekao bih manje važnih alata u konstantno evoluirajućem tj. novom Internet okruženju. Već neko vrijeme postoje stranice koje bez pozicioniranja dolaze ‘od nigdje’ do maksimalne posjećenosti u samo pola godine. Ključ je u ideji. Primjer takvih stranica (među ostalim) http://www.myspace.com od potpuno nepoznate do jednake u posjećenosti sa Googleom u godinu dana, te na kraju prodanim za 550 mil USD. Ima još novijih i drastičnijih primjera. Npr stranica koja radi isto to samo za studente koja je prodana za 2 mlrd. USD

Internet ne trpi poznate marketinške floskule, razvija se po svojim zakonima koje je vrlo teško predvidjeti. Taman kad netko počne propagirati novu metodu, ona se potpuno promijeni. To stvara muke marketinškim stručnjacima naviklima da ne odgovaraju za svoje promašaje (poznata izjava klijenta: ‘Znam da je 50% marketinškog budžeta bačeno uzalud, ali ne znam kojih 50%’, što znači da je šansa za marketinški uspjeh jednaka bacanju novčića – vrlo skupa usluga). Internet za razliku od toga vrlo brzo otkriva neefikasnost marketinške metode i zato je noćna mora marketing i PR stručnjaka. Ali isto tako je dobrodošla novost u pravednijoj, za potrošače sve korisnijoj slici ekonomije.

bsaric, 09.04.2006. u 22:44
mislim da je važnost SEO još jedno od marketinških i PR pretjerivanja. Osobno sam bio član ekipe jedne poznate (strane) web stranice i premda smo u ključnim riječima konstantno bili među prvih 5 po Googleu (međunarodno), posjeta se po tome kriteriju godinama nije povećavala (povećavala se nakon nekih drugih akcija). Slična iskustva imali su i kolege.

Trader, uz poštovanje, ali

nažalost moram reći da se ovdje radi opet o lošoj informaciji vezanoj uz SEO. Naime posao SEO stručnjaka je da dovede stranicu u vrh, no on nema utjecaj na traženost te riječi stoga ne vidim zašto bi on bio odgovoran u tom slučaju. Također rad na posjećenosti i povećanju posjećenosti nema veze sa rejtingom na nekoliko ključnih riječi koje najviše odgovaraju sadržaju vaših stranica, već se posjećenost povećava sa brojem optimiziranih novih web stranica i radom na rejtingu općenito. Ukoliko nema novih stranica teško da će se posjećenost povećati ukoliko se ne radi o top 10 rejtingu za vrlo traženu ključnu riječ što je rijetkost.

U vašem slučaju, SEO stručnjak nije odgovoran jer nema utjecaj na to što ste opisali.

Također može se bez tražilica dobiti posjeta, ali je potrebno uložiti strašno puno novaca u reklamu ili morate imati nešto što nitko drugi nema, myspace je nažalost loš izabran primjer za neisplativost SEO marketinga.

SEO marketing je daleko najisplativiji način reklame na netu, čisto radi primjera, na searchenginewatch.com se često znaju objavljivati oglasi za traženost SEO stručnjaka za multinacionalne kompanije koje su pune love, ali jednostavno bez SEO ne mogu. Nažalost SEO ljudi shvaćaju prijevarom ili prilikom, oni koji to shvate kao priliku i odaberu kvalitetu pri izbori SEO stručnjaka nikad ne požale.

Koliko sam vidio radeći za razne firme koje se bave webom SEO je najčešće dobra fora da se doda koja stavka magle u ponudu za izradu neke web stranice.

Krešo Jurišić, voditelj razvoja Corvus INFO d.o.o.

Pa moje je osobno mišljenje da 95% tvrtki koje imaju SEO u ponudi, to imaju reda radi i tu slažem da prodaju maglu većina, ali ima nekoliko firmi koje svoj posao odrade na financijsku korist svojih klijenata, šteta što nitko njih nikad ne prozove, već svi traže ono što ne valja.

Ista je stvar u svakoj industriji, većina firmi ima u ponudi neku maglu i nitko se ne buni.

SEO Marketing nije samo pozicioniranje, nego izrada i osmišljavanje cijelog web projekta putem kojega će se dobiti max profit uz minimalno ulaganje od strane klijenta.

A što se magle tiče možete slobodno pitati sve naše klijente što misle o tome.

Primjer prodavanja magle o kojem nikad niko nije riječ rekao…

Recimo WLW je velika poslovna firma od koje svi poslovni ljudi “imaju hrpetinu koristi upisom u njihov direktorij”. (možeš mislit) [smiley2] Otprilike je to ovisno o firmi 50-500 posjeta godišnje… govorim iz onoga što sam vidio kod svojih korisnika.

a mi recimo svojim korisnicima tu istu posjetu na ciljane ključne izraze napravimo za par sati do max 2 dana ovisno o klijentu…

I to naplaćuju po 3,4,5 ili više tisuća godišnje i niko da je ikad spomenuo tako nešto..da oni možda prodaju maglu, “velika ugledna firma”..pa ih niko neće dirat

A dok ima mladih ljudi koji su invetivni i rade razliku u ovoj cijeloj priči, rade nešto korisno za sebe i za svoje korisnike.. drugi odma skoče na njih… kao prodaju maglu iako ti isti ne mogu reći za sebe da su stručnjaci u toj priči…
čisto hrvatski šta ćeš… [smiley2]

Pa daj prestanite bit više hrvati… [smiley2] počmite pomagat ljudima oko sebe, a ne gurat ih u rupu… gdje god stignete

Napadajte one koji stvarno prodaju maglu..

Ili možda ne možete vidjeti tko stvarno prodaje maglu a ko ne , jer i sami prodajete maglu… pa napadate one koji su OK… jer ne prodaju maglu….

Ako u sebi nisi pročistio maglu, kako ćeš znat u kome je magla u kome nije…

Tek kad u sebi pročistiš maglu… onda vidiš kako stvari stoje…. [smiley11]

[url="http://wmd.hr"]izrada web stranica[/url] - [url="http://wmd.hr"]CMS[/url] - [url="http://wmd.hr"]Web hosting[/url] - [url="http://wmd.hr"]SEO[/url]

čemu ljutnja, rekao sam “najčešće“, dozvoljavam mogučnost da je netko stručnjak u tom području, makar kada se netko postavi kao da mu u najmanju ruku stric radi u googlu stičem dojam da je tanak u onom što je lako provjeriti

(opet, ne ciljam na nikog konkretno, ako se tko prepozna unaprijed se ispričavam)

Krešo Jurišić, voditelj razvoja Corvus INFO d.o.o.

To je samo način kako vidiš stvari, ja uvijek volim reć kako stvari stoje ništa drugo 🙂

Ak mi stric radi na Google. šta ću moram reć, neću valjda to skrivat 🙂

Da pojasnim, htio sam reć da SEO nije pozicioniranje za GOOGLE…ili bilo koju drugu tražilicu…

SEO je izmišljen izraz isto ko i webmaster….

Samo što su webmasteri radili serijski stranice što više to bolje i naplaćivali nekakvo održavanje.. a malo para ili ništa su zarađivali korisnicima.. al su mislili na sebe… 🙂

Time stvorili ne baš lijepu sliku na tržištu o ovom zanimanju među korisnicima…

Da bi se popravila stvar neki ljudi nisu htjeli bit dio te priče i dali su si malo više truda i daju svaki dan, da bi napravili pozitivnu sliku o cijeloj priči, i nazvali se SEO, … zaradili novaca korisniku i sebi u isto vrijeme…. .. ali ono najvažnije

Povećali broj radnih mjesta svojim načinom rada, posebno za mlade ljudi koji već od malih nogu vise na netu… i olakašali im put za zapošljavanje ili otvaranje njihovih tvrtki

i to je glavni cilj SEO … bar onako kako ja vidim svojim očima

Posla na netu ima koliko god oćeš.. pa zašto ne bi pružili ljudima priliku da rade nešto korisno i što vole… i da ih ljudi ne gledaju ko da će im neznam šta napravit…

Oni koji ne rade…OK.. sami će se izbacit iz igre….

Amen [smiley11]

[url="http://wmd.hr"]izrada web stranica[/url] - [url="http://wmd.hr"]CMS[/url] - [url="http://wmd.hr"]Web hosting[/url] - [url="http://wmd.hr"]SEO[/url]

>> a mi recimo svojim korisnicima tu istu posjetu na ciljane ključne izraze napravimo za par sati do max 2 dana ovisno o klijentu…
>> htio sam reć da SEO nije pozicioniranje za GOOGLE…ili bilo koju drugu tražilicu…
>> SEO je izmišljen izraz isto ko i webmaster….

Dajte, molim vas… Sto onda znaci “SEO – CILJANI INTERNET MARKETING” ili web hosting ili web design – sto stoji na VASIM stranicama? Prodajete SEO, a SEO ne postoji?! Mozda bi bilo dobro da diskutirate s nekim argumentima, a ne da po svaku cijenu pokusavate doci do posla. I price o ljudima koji nisu nista zaradili za korisnike, ali jesu za sebe… To su price za tinedjzere: Nitko me ne voli, oni ne rade nista a zaradjuju, a ja jadan znam al’ mi ne daju.

Mislim da bi bilo fer da date oglas na portalu, ili nasem ili nekom drugom il’ u nekim novinama, a ne ovako providnim nacinima pokusavati doci do posla.

Stjepan Skramic urednik IT rubrike

e Stjepane, Stjepane… 🙂

Zamolit ću Te ili nekog od administratora da izbrišu moj profil kao postove koje sam napisao… Hvala

[url="http://wmd.hr"]izrada web stranica[/url] - [url="http://wmd.hr"]CMS[/url] - [url="http://wmd.hr"]Web hosting[/url] - [url="http://wmd.hr"]SEO[/url]

New Report

Close