Samo ne nasjedajte na ovo rušenje cijene, to su pokušaji trejda, Lenac ide samo naprijed i čuvajte ono što će vrijediti, a vidjet će se već na izvještaju za mj.dana..
Bravo za Sandru, Lenac i Palumbo..
Ovo je znak da je to to i da samo rastemo, ako je u koroni ovako dobro što je za očekivati iduće godine, a i kraj ove..
Brodogradilište »Viktor Lenac« lani je ostvarilo 20,8 milijuna kuna neto dobiti (šesti po dobiti u Rijeci) pri čemu je direktorica Sandra Uzelac već naglašavala da je zadnji lanjski kvartal najviše zaslužan za dobru godinu.
I 2020. je sjajno počela, prvi kvartal su bili puni, a onda se dogodila korona i karantena koja im je u početku zadavala velike glavobolje, no kasnije je i to dobro prošlo.
– Ova godina bit će i bolja od očekivanja, barem što se tiče zaposlenosti i prihoda u prvom, pa čak i u drugom kvartalu, kada je bio lockdown. Uspjeli smo, i prije generalnog otvaranja, zbog dobre epidemiološke situacije ishoditi suglasnost nadležnih službi u našoj županiji da brodari ne moraju biti u 14-dnevnoj karanteni, uz uvjet iznimno strogih epidemioloških mjera, čega smo se striktno i pridržavali, i to nam je dalo dobar zamah i prednost u odnosu na okruženje
I ovaj dio sa velikim projektima za koje nema straha, desit će se
Iako, u ovoj se djelatnosti sve brzo mijenja, može se i sada to brzo promijeniti. Radimo naime na ponudi za neke veće projekte, i ako se nešto od toga dogodi, bit će dobro, ali za sada sve je to, što bi se reklo, na dugom štapu.
Ove riječke tvrtke “rasturaju” i u koronakrizi, godina bi im mogla biti bolja od očekivanja
Gdje drugdje nego u Lenac 🙂
Prije nego što stigne na samu lokaciju terminala, FSRU brod će prvo otići u brodogradilište Viktor Lenac gdje će se napraviti dodatna završna ispitivanja.
Početkom prosinca ove godine, a kako je i planirano, očekuje se početak svih aktivnosti povezanih s puštanjem terminala u rad, a sve kako bi terminal započeo s radom 01. siječnja 2021. godine – stoji na stranicama LNG-a.
https://www.lider.media/poslovna-scena/hrvatska/fsru-brod-lng-croatia-na-krk-stize-13-listopada-133420
Kakva je trenutno situacija u brodogradilistu tesko da ce naci mjesta za njega
Pozdrav
Eto njega stiže sutra, još malo zarade za Lenca
https://www.offshore-energy.biz/croatias-first-fsru-nearing-destination/
Velik iskorak
Da će brod u »Viktoru Lencu« provesti oko mjesec dana, ali i da je riječ o iskoraku ovog brodogradilišta na posve novo tržište brodova za prijevoz i uplinjavanje ukapljenog prirodnog plina, s obzirom da je riječ o prvom brodu tog tipa na kojemu će se raditi u »Lencu«, potvrdio je Bojan Kavazović, direktor prodaje i marketinga u remontnom brodogradilištu.
LNG Croatia danas uplovio u remontni škver Lenac, a u Omišlju se očekuje sredinom studenog
Bravo Lenac!
Namjera nam je da se bavimo održavanjem ovog broda, a time i da se pozicioniramo na tržištu LNG brodova, s obzirom da će oni, počevši od prvog siječnja iduće godine, redovito uplovljavati u naš akvatorij, kada terminal počne s radom. Očekujemo 25 do 30 brodova, LNG tankera, u Omišlju svake godine, što je za nas prilika da ugrabimo svoj dio kolača na tržištu remonta tih brodova. Računamo da bi to mogla biti dva do tri, a možda i više, remonta tog tipa brodova godišnje, što bi za nas bio velik iskorak. S ovim poslom dobivamo lijep dodatak našoj listi referenci i otvaramo novo tržište i to s Golarom, jednom od najvećih kompanija u prijevozu ukapljenog prirodnog plina i na tržištu FSRU brodova, rekao je Kavazović.
Ma to neki poslovođa baca bureke. Isto su izjavljivali o scrubberima pa na kraju nije bilo ni “p” od posla.
Sto se babi htilo, to se babi snilo.
Slika iz jučerašnjeg Dnevnika vam sve govori
https://www.hrt.hr/enz/dnevnik/665597/
Zakasnili ste kolega par mjeseci pa ćete morati ulaziti na 9 kn uskoro i više 🙂 a ukoliko i imate dionice VL ( što sumnjam) prodajte obzirom da bacate crnjake 🙂 i nemate briga više
Pozdrav
Tko stoji uz Lenac su niže linkovi, a ovo kolege što nabraje crnjake neke je bilo dok je Aljoša vodio Lenac 🙂
Nakog što ga je preuzeo Palumbo napredovao je već u drugoj godini
Nema prodaje ni predaje 🙂
Eto posla za Lenca samo tako..
Brodovi koji dovoze plin do terminala u Omišlju imaju kapacitet do 265.000 kubika LNG-a, a predviđen je dolazak LNG tankera svaka dva do tri tjedna. Sam terminal (FSRU brod) može uskladištiti 140.206 kubika LNG-a. Godišnji tehnički kapacitet terminala je 2,6 milijuna kubičnih metara.
https://youtu.be/PgVQ8klxEYc ;