VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Zagrebački Viadukt nastavlja uzlaznom poslovnom putanjom. Na domaćem tržištu je do 2008. godine osigurao poslove na gradnji dionice Dugopolje – Ploče, na autocesti Zagreb – Split – Dubrovnik, duljine 97 kilometara. Vlada je nakon provedenog natječaja povjerila taj posao domaćem konzorciju koji predvodi upravo Viadukt. Domaća ponuda je s 5 milijardi kuna bila najpovoljnija od Bechtelove.

Viadukt se trenutačno može vidjeti na skoro svakom većem gradilištu u Hrvatskoj: Dugopolje – Šestanovac, Zagreb – Krapina, popravci na svim državnim cestama i sl. Viadukt sudjeluje i u nizu drugih projekata. Nakon što je 2004. godine Viadukt ušao u klub tvrtki s prihodom većim od milijardu kuna (1,05 milijardi), očekuje se da će Viadukt u 2005. godini ostvariti 1,4 milijarde kuna ukupnog prihoda i 93 miliona kuna dobiti. Što predstavlja bitno povećanje u odnosu na prijašnja razdoblja.

Viadukt je najveća od tri tvrtke u Hrvatskoj specijalizirane za radove u niskogradnji, te drugi infrastrukturne projekte. Kapitalni projekti infrastrukture donose Viaduktu najznačajniji dio prihoda na domaćem tržištu. Ubuduće bi mogli proširiti poslovanje i izvan državne granice. U Viaduktu ne kriju želje da se uključe u izgradnju cestovne infrastrukture na Kosovu gdje su i ranije uspješno nastupali. Srbija, BiH i druge zemlje u regiji svakako će cijeniti dosadašnje iskustvo i kvalitetu Viadukta.

Poznavatelji prilika drže da bi Viadukt ubuduće mogao još agresivnije nastupati u korištenju potencijala tvrtke. Ovogodišnje kretanje cijene dionice Viadukta posve je u skladu s uzlaznim trendom poslovanja.

Očekivana cijena dionice Viadukta do početka 5. mjeseca 2006. godine: 2,200,00 Kn
Trenutna cijena: 1.250,00 Kn.

-

Planirani prihodi/planirana dobit Viadukta:

2006. godina: 1,6 milijardi kuna, dobit: 120 milijuna kuna
2007. godina: 2,0 milijardi kuna, dobit 150 milijuna kuna
2008. godina 2,2 milijardi kuna, dobit 200 milijuna kuna

U slučaju ostvarenja tih projekcija, dionica Viadukta 2008. godine vrijedila bi 9.000,00 Kn.

Pametan dugoročni investitor svakako bi trebao iskoristiti ovu jedinstvenu priliku koja se pruža na našem tržištu.

-

Prihodi:
2001. g 399 milijuna kuna
2002. g 717 milijuna kuna
2003. g. 1.083 milijuna kuna
2004. g. 1.006 milijuna kuna

kratkoročne obaveze 340 milijuna kuna
dugoročne obaveze 74 milijuna kuna

Dobit u prvih devet mjeseci 2005. 1,3 milijun kuna na prihodu od 1.045 milijuna kuna !?

Vlada ne isplaćuje cestograditeljima od 10 mjeseca jer su sredstva za 2005 već tada bila potrošena.
Cestogradnja stagnira, građevinske firme se prebacuju u visokogradnju (kupuju se zemljišta, IGH, Tehnika, Konstruktor ).
Izgradnja ceste sve dalje od Zagreba što povećava troškove.
Zbog malog broja kvalitetne radne snage Vijadukt mora uzimati kooperante.
Prognozirana cijena u travnju 2006: 500 – 700 kuna.

Rezultati gori nego prošle godine, veće špekulacije na burzi digle cijenu dionice. U nedostatku pravih favorita i purani lete.

-

To je netočno, samo navlačiš ljude da bi ti mogao jeftinije kupiti, **************obrisano od strane moderatora

Čuvajte se ljudi dio navlači kao i uvijek.

-

Sve se može provjeriti u tromjesečnim izvješćima na:

http://www.crosec.hr

P.S. Odlična diskusija. Takav način cijenim.

-

Šta ste počeli cenzurirat? Postali ste gori od foruma mojnovac.

-

Sam si sebe počeo brisat da se proglasiš herojem.

Ha ha ha……..[smiley1]

Eh, ljudi moji koliko je ovakvih mojih postova bilo izbrisano na drugom forumu.

-

Mi ne cenzuriramo. Počeli smo bristi osobne uvrede kojima nije mjesto niti ovdje niti bilo gdje drugdje. Ako se ne slažete s nekim iznesite to na kulturan način, ali uvrede nisu u skladu s pravilima foruma.
Za više informacija pogledajte ove linkove:

http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=551
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=515

-
Slaven Andrašić, Poslovni dnevnik


Sam si sebe počeo brisat da se proglasiš herojem. Ha ha ha……..[smiley1] Eh, ljudi moji koliko je ovakvih mojih postova bilo izbrisano na drugom forumu.

Baš me zanima hoćeš li se ispričati onima koji nisu kupili Viadukt na vrijeme kad dođu rezultati. Ili ćeš kao i uvijek podviti rep i šutiti.

-

Samo mala poruka moderatoru.

Osobne urede na moj račun ne morate brisati. Meni ne smetaju jer sam ovdje anoniman, ali puno govore o onome tko ih piše.

-


Sam si sebe počeo brisat da se proglasiš herojem. Ha ha ha……..[smiley1] Eh, ljudi moji koliko je ovakvih mojih postova bilo izbrisano na drugom forumu.

Nije obrisan post već samo dio posta koji je vrijeđao drugu osobu.

-
Slaven Andrašić, Poslovni dnevnik


Samo mala poruka moderatoru. Osobne urede na moj račun ne morate brisati. Meni ne smetaju jer sam ovdje anoniman, ali puno govore o onome tko ih piše.

Unatoč vašoj želji, mi ćemo insistirati na brisanju ovakvih postova i radi drugih čitatelja foruma.

-
Slaven Andrašić, Poslovni dnevnik


Planirani prihodi/planirana dobit Viadukta: 2006. godina: 1,6 milijardi kuna, dobit: 120 milijuna kuna 2007. godina: 2,0 milijardi kuna, dobit 150 milijuna kuna 2008. godina 2,2 milijardi kuna, dobit 200 milijuna kuna U slučaju ostvarenja tih projekcija, dionica Viadukta 2008. godine vrijedila bi 9.000,00 Kn. Pametan dugoročni investitor svakako bi trebao iskoristiti ovu jedinstvenu priliku koja se pruža na našem tržištu.

Dobit po dionici:

2003. 24,43 kn
2004. 21,24 kn
1-9.2005. 4,44 kn

book 475,00 kn

Ovako stvari stoje danas, a što će biti sutra …………….?

Malo mi je nerealno na poslovima dobivenima preko javnog natječaja ostvarivati takvu dobit.

U svakom slučaju želim im sve najbolje. Hrvatskoj privredi treba što više uspješnih poduzeća.

-


Malo mi je nerealno na poslovima dobivenima preko javnog natječaja ostvarivati takvu dobit. U svakom slučaju želim im sve najbolje. Hrvatskoj privredi treba što više uspješnih poduzeća.

Radi se o smanjenju troškova i povećanju produktivnosti. Ako se gleda realno nije to velika dobit u odnosu na ukupne prihode.

-

New Report

Close