Usporedba kontejnerskih luka u HR

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Usporedba kontejnerskih luka u HR

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)

da ne bi ja komentirao neka lučka uprava sama kaže

Na promet riječke luke negativno je utjecalo zatvaranje Sueskog kanala 1967. – 1975. godine. Druga polovica XX. stoljeća obilježena je daljnjim dinamičnim razvojem. Luka Rijeka se od 1960. – 1990. godine razvija po konceptu specijaliziranih terminala u Kvarnerskom zaljevu. Izgradnja nove rafinerije, dovršetak naftovoda, izgradnja koksare, izgradnja silosa za žitarice i modernog terminala za rasute terete u Bakru, kao i izgradnja kontejnerskog terminala na Sušaku, omogućili su Rijeci da dosegne rekordni promet 1980. godine, koji je iznosio 20.247.000 tona tereta, od čega se 13.063.000 tona odnosi na tekući teret, a 5.230.000 tona na rasuti teret. Struktura tereta se promijenila, pa je nekad pretežito generalni teret zamijenjen sa tekućim i rasutim.

i trenutno stanje

Od 1996. godine postupno se povećava prekrcaj preko riječke luke, koji sada iznosi oko 5 milijuna tona suhog tereta i 7 milijuna tona tekućeg tereta godišnje.

samo da napomenem da se tekući teret odnosi na janaf u omišlju.
nadam se da je sad jasnije,luka ploče se projektira za veći kapacitet nego rijeka je rrijeka ima problem jer se nalazi u centru velikog grada i nema se gdje širiti,a i terminal bakar defakto nije luka rijeka.
prednost rijeke je malo bolja željeznica,i potencijal u teu.
nije bila moja namjera da lkri umanjim značaj,nego sam i napomenuo da bi se trebali udružiti zajedno jer i skupa imaju smiješan promet u usporedbi sa drugima,recimo talin estonija ima 70 milijuna tona, a marsej 100 milijuna tona.

što se tiče usporedbe lkri i lkpc ,imaju slične prihode a lkri ima 3 puta veći market cap,a p/e lkri je oko 350.tako da će se lkri isplatiti stvarno dugooooooooročnim ulagačima. i pitanje je tko će postati suvlasnik ili možda većinski vlasnik tvrtke jadranska vrata d.d. koji upravlja i ima koncesiju kontejnerskim terminalom.
http://www.novilist.hr/2009/12/29/devet-kandidata-za-privatizaciju-%281%29.aspx

što se tiče lkpc,oko nje je još nekoliko faktora zbog kojih mislim da je puno bolja špekulacija trenutno.
o tom potom.

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)


da ne bi ja komentirao neka lučka uprava sama kaže

Na promet riječke luke negativno je utjecalo zatvaranje Sueskog kanala 1967. – 1975. godine. Druga polovica XX. stoljeća obilježena je daljnjim dinamičnim razvojem. Luka Rijeka se od 1960. – 1990. godine razvija po konceptu specijaliziranih terminala u Kvarnerskom zaljevu. Izgradnja nove rafinerije, dovršetak naftovoda, izgradnja koksare, izgradnja silosa za žitarice i modernog terminala za rasute terete u Bakru, kao i izgradnja kontejnerskog terminala na Sušaku, omogućili su Rijeci da dosegne rekordni promet 1980. godine, koji je iznosio 20.247.000 tona tereta, od čega se 13.063.000 tona odnosi na tekući teret, a 5.230.000 tona na rasuti teret. Struktura tereta se promijenila, pa je nekad pretežito generalni teret zamijenjen sa tekućim i rasutim.

i trenutno stanje

Od 1996. godine postupno se povećava prekrcaj preko riječke luke, koji sada iznosi oko 5 milijuna tona suhog tereta i 7 milijuna tona tekućeg tereta godišnje.

samo da napomenem da se tekući teret odnosi na janaf u omišlju.
nadam se da je sad jasnije,luka ploče se projektira za veći kapacitet nego rijeka je rrijeka ima problem jer se nalazi u centru velikog grada i nema se gdje širiti,a i terminal bakar defakto nije luka rijeka.
prednost rijeke je malo bolja željeznica,i potencijal u teu.
nije bila moja namjera da lkri umanjim značaj,nego sam i napomenuo da bi se trebali udružiti zajedno jer i skupa imaju smiješan promet u usporedbi sa drugima,recimo talin estonija ima 70 milijuna tona, a marsej 100 milijuna tona.

što se tiče usporedbe lkri i lkpc ,imaju slične prihode a lkri ima 3 puta veći market cap,a p/e lkri je oko 350.tako da će se lkri isplatiti stvarno dugooooooooročnim ulagačima. i pitanje je tko će postati suvlasnik ili možda većinski vlasnik tvrtke jadranska vrata d.d. koji upravlja i ima koncesiju kontejnerskim terminalom.
http://www.novilist.hr/2009/12/29/devet-kandidata-za-privatizaciju-%281%29.aspx

što se tiče lkpc,oko nje je još nekoliko faktora zbog kojih mislim da je puno bolja špekulacija trenutno.
o tom potom.


Svaka čast za post o lukama, šteta što nema više takvih forumaša.

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)



Po asku neću lupiti a bome neću hvatati ni padajuće noževe što je najvjerojatniji scenarij. Dakle najbolje je biti strpljiv i u datom trenutku postaviti se na 120 kunića. Je padajući nož ali već dosta nisko….iako može i niže. [undecid]

Kolega, da li ste unijeli projekciju cijene od 120 kuna na fundamente?
Unesite.

Meni je to i dalje jako skupo, i na cijeni od 120 kuna.

lp

[/quote]

Kolega plavi, vama nije jasna jedna stvar.
A to je da je Luka RIjeka jedna perspektivna dionica za razliku od Luke Ploče.
Isto tako, direktor luke Rijeka ne mora svakih mjesec dana lagati po novinama kao direktor Luke Ploče jer nema zašto.
Pa Luka RIjeka je naša najveće i najbolja luka i jedina meta preuzimanja u Hrvatskoj.
Pa to je svima poznato.
Da ne pričam da je fundamentalno Luka RIjeka podcijenjena oko 1,6 puta u odnosu na Luku Ploče.
Dakle pri ovoj cijeni Luke Ploče , Luka Rijeka bi trebala koštati oko 290-300 kuna.
Prema tome mislim da ovdje nema dileme.

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Fedya @ ajde da i od tebe vidim pozitivno drukanje … [yawn]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)




Po asku neću lupiti a bome neću hvatati ni padajuće noževe što je najvjerojatniji scenarij. Dakle najbolje je biti strpljiv i u datom trenutku postaviti se na 120 kunića. Je padajući nož ali već dosta nisko….iako može i niže. [undecid]

Kolega, da li ste unijeli projekciju cijene od 120 kuna na fundamente?
Unesite.

Meni je to i dalje jako skupo, i na cijeni od 120 kuna.

lp

[/quote]

Kolega plavi, vama nije jasna jedna stvar.
A to je da je Luka RIjeka jedna perspektivna dionica za razliku od Luke Ploče.
Isto tako, direktor luke Rijeka ne mora svakih mjesec dana lagati po novinama kao direktor Luke Ploče jer nema zašto.
Pa Luka RIjeka je naša najveće i najbolja luka i jedina meta preuzimanja u Hrvatskoj.
Pa to je svima poznato.
Da ne pričam da je fundamentalno Luka RIjeka podcijenjena oko 1,6 puta u odnosu na Luku Ploče.
Dakle pri ovoj cijeni Luke Ploče , Luka Rijeka bi trebala koštati oko 290-300 kuna.
Prema tome mislim da ovdje nema dileme.
[/quote]

Bez uvrede, dobronamjerno su me savjetovali da ne raspravljam sa vama jer ste dokazani neznalica, sve je dokumentirano na forumu. PA ste tako pisali da mirovinski fondovi kupuju Pounje trikotažu i sl. bisere izvaljivali.
NHF kolega.

Upravo je i ovo što ste napisali na tragu ovoga što sam pisao, nasmijavate me.
Ja vam činjenično objasnim i još se najveći zagovornik LKRI, kolega perica, sa time složi, da je ovo najskuplja dionica u HR i široj regiji, a vi pišete ovakve gluposti s oproštenjem.

P.S. Hvala na Končaru što ste mi prodali prošli tjedan, fino zarađujem na dionicama koje ste mi prodali.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)


Fedya @ ajde da i od tebe vidim pozitivno drukanje … [yawn]

Kolega inverter, nije to nikakav druk, nego samo objektivna obzervacija neutralnog promatrača.
Pa ne možete uspoređivati Luku Rijeka i Luku Ploče jer nisu u istoj klasi.
Pa to bi bilo kao da uspoređujete Audi A8 i Hondu Civic.
Ja takve usporedbe nisam vidio u Auto klubu.
Zna se što je visoka klasa a što je niža srednja klasa.
Zato je i ona tema Usporedba luka bespredmetna jer se nema tu što uspoređivati.
Luka Rijeka ima veliku perspektivu i kao takva je izrazito perspektivna.
Ja to ne krijem.

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Vec duze vrijeme pratim forum LKRI (do danas nista pokomentirao) narocito od proslog novembra, kad sam spekulativno ulazio, nakom vijesti da se navodno za ulazak interesuje investitor iz Egipta.Od toga kasnije absolutno nista, od tada pala dionica za oko 20%. Sasvim izvan fokusa investitora, promet nikakav, to su na zalost cinjenice.
U "duelu" LKPC vs. LKRI (Plavi vs. Peromadjar in jos neki..) smatram da je LKPC jos uvijek relativno perspektivnija (bar se nesto konktretnije dogada-dokapitalizacija?), strateski bolje pozicionirana (LKRI je jaka konkurenca Koper i Trst), tek nakom ulazka u EU (2012?) mogla bi se znatnije oporavit ekonomska situacija hrvatskih luka. Do tada stagnacija/lagano klizenje kurza dionice, naravno ako se ne desi nesto izuzetno (privatizacija, ulazak strateskog partnera, jaki porast Crobexa…). Zbog ove mogucnosti jos drzim dionicu odnosno cekam neku pozitivnu vijest.

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)



Fedya @ ajde da i od tebe vidim pozitivno drukanje … [yawn]

Kolega inverter, nije to nikakav druk, nego samo objektivna obzervacija neutralnog promatrača.
Pa ne možete uspoređivati Luku Rijeka i Luku Ploče jer nisu u istoj klasi.
Pa to bi bilo kao da uspoređujete Audi A8 i Hondu Civic.
Ja takve usporedbe nisam vidio u Auto klubu.
Zna se što je visoka klasa a što je niža srednja klasa.
Zato je i ona tema Usporedba luka bespredmetna jer se nema tu što uspoređivati.
Luka Rijeka ima veliku perspektivu i kao takva je izrazito perspektivna.
Ja to ne krijem.

[/quote]
sve ok….vec sam pomislio da niti jedna dionica tebi ne valja….samo crnilo od tebe mjesecima…pa se cudim …

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Vec duze vrijeme pratim forum LKRI (do danas nista pokomentirao) narocito od proslog novembra, kad sam spekulativno ulazio, nakom vijesti da se navodno za ulazak interesuje investitor iz Egipta.Od toga kasnije absolutno nista, od tada pala dionica za oko 20%. Sasvim izvan fokusa investitora, promet nikakav, to su na zalost cinjenice.
U "duelu" LKPC vs. LKRI (Plavi vs. Peromadjar in jos neki..) smatram da je LKPC jos uvijek relativno perspektivnija (bar se nesto konktretnije dogada-dokapitalizacija?), strateski bolje pozicionirana (LKRI je jaka konkurenca Koper i Trst), tek nakom ulazka u EU (2012?) mogla bi se znatnije oporavit ekonomska situacija hrvatskih luka. Do tada stagnacija/lagano klizenje kurza dionice, naravno ako se ne desi nesto izuzetno (privatizacija, ulazak strateskog partnera, jaki porast Crobexa…). Zbog ove mogucnosti jos drzim dionicu odnosno cekam neku pozitivnu vijest.

Što reći, nakon što kolega,dioničar Luke Rijeka, pošteno napiše daje Luka Ploče trenutno bolja prilika?
Čestitam napoštenom rezoniranju.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Luka Modrić je najbolji.

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)



Molim moderatore da lektoriraju gornji post od kolege jer ovo ni google translator ne zna prevesti. Hvala

Bravo pesek,bravo.
Ćujja pišem brzo pa se dese greške,alči zato ne zamaram ljude kao ti, jaako napišem napišem nešto pametno isvrsishodno, za razliku od tebe koji samo provociraš i pišeš da je Hrvatska besperpektivna zemlja, za razliku od Finske gdje je sve bajno.

lp
[/quote]

Istina. Sjecam se Vasih pametnih postova gdje ce 1 dan kraca plovidba do LKPC biti znacajno jeftinije za posiljaoca robe nego da roba putuje dan dulje do LKRI. Izuzetno pametno. Jedino sto veze nema s realnoscu, al dobro. Oprosteno Vam je da blage veze nemate o vozarinama, spediciji i slicnim transportnim kvakama.

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)




Molim moderatore da lektoriraju gornji post od kolege jer ovo ni google translator ne zna prevesti. Hvala

Bravo pesek,bravo.
Ćujja pišem brzo pa se dese greške,alči zato ne zamaram ljude kao ti, jaako napišem napišem nešto pametno isvrsishodno, za razliku od tebe koji samo provociraš i pišeš da je Hrvatska besperpektivna zemlja, za razliku od Finske gdje je sve bajno.

lp
[/quote]

Istina. Sjecam se Vasih pametnih postova gdje ce 1 dan kraca plovidba do LKPC biti znacajno jeftinije za posiljaoca robe nego da roba putuje dan dulje do LKRI. Izuzetno pametno. Jedino sto veze nema s realnoscu, al dobro. Oprosteno Vam je da blage veze nemate o vozarinama, spediciji i slicnim transportnim kvakama.
[/quote]

Veleštovani kolega ALien, ne radi se o jednom danu već o dva dana,nisam to ja izmislio, već je to rekao visoki dužnosnik Luke Ploče.
Mislimdaje to evidentno, perspektivu po tome pitanju sigurnonemaLuka Rijeka, već LukaPloče, patosmo već davno većina nas pametnih apostrofirali, ne razumijem zašto se opet na to vraćate?

P.S. Imate na Otvorenom temu globalno zahlađenje,ne znam kakoćžeto pomoći vašoj Finskoj, BSN.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

New Report

Close