Kupovao sam u jednom ciklusu 24 h radi kupona za nekakvu nagradnu igru, međutim nisam uopće imao volju čitati ponuđeni šareni trash sadržaj. Samo bi uzeo kupon i bacio novine.
Suočite se s tim, tiskane novine su prošlost. Još nekoliko godina i gotovi ste.
Sjetite se Vjesnika prije već opet krenete prezentirati vlastita istraživanja.
RH je potrebno samo mass kampanja kulture kupovine i čitanja enovina i tatatatira đaci. Računajte na ulazak u EU i sveopći zahvat promjena tada.
Da ne pominjemo kako su usporedni podaci sa 2006. do danas nepodobni i nekvalitetni za bilo kakvu statističku obradu.
Tisku bi bilo puno pametnije radi širenja posla:
1. strateški postaviti 300tinjak novih kioska od Savudrije do Iloka i Ploča u RH,
2. početi prodavati na kiosku mlijeko i ostale svakodnevne namirnice,
3. početi se širiti na susjedna tržišta BiH, Srbije, Makedonije, CG, Slovenije,
4. raditi franšize i ekskluzivne ugovore s kafićima koji su najredovitiji kupci tiska,
5. okrenuti se poput talijanskih kioska širenju kvantitete posla – poput prodaje knjiga, sportskog pribora, mbtl potrepština, klasične trgovačke prehrambene maloprodaje, specijaliziranih trgovina poljoprivrednih proizvoda ili/i sl.
Ak ne možete naći kvalitetnog managera da vam u tri godine podupla (200%) bruto prihode poslovanja, ja ću garantirano to odraditi molim dozvolite. Ne šalim se.
Gledam godinama kako Tisak stagnira umjesto ekspandira kao eksplozija Nove na marketu RH i BiH.
U Beču treba postaviti jedan kiosk Tiska kao znak snage i pameti.
Kumara, ako te tisak neće javi se ti meni : slobodan.skolnik@gmail.com