To je dio nase pomorske “orijentacije”. Ovi koji su godinama pumpali lovu u skverove moraju bit svjesni da ce ostati zapamceni kao grobari hrvatske industrije, tehnologije, tehnickih skola i fakulteta … sto je najgore sve to ce najvise pogoditi nerazvijeniji dio Hrvatske.
Vec je poceo najnoviji exodus Hrvata vani a on ce se samo nastaviti. Katastofalne posljedice ce to imati na kvalificiranu radnu snagu, demografiju itd… Ako propadne LNG i Druzba Adria (a veliki su izgledi s ovom krizom) ostat ce samo apartmani i vrlo varljiva turisticka djelatnost.
Ako se zna da je su Rimljani gradili akvedukte, AustroUgarska i Napoleon izgradili sve lukobrane i ceste i da su dnevne brodske linije vozile i na Silbu (i ostale udaljene otoke) – pitam ja vas: Bi li se ovako i Srbi ponasali prema Jadranu da su kojim slucajem uspjeli u agresiji? Jedemo najmanje ribe u citavoj EU! Mislim da rijecka luka ima manji promet od Vukovara! Luke su nam totalno neiskoristene a nase more dolazi do srca EU!
Zali Boze i more i otoke i ribu u moru i Rimljane i Venecijance i sve ostale koji su se tukli da bi nam uzeli prelijepu obalu.
A sva ta propast radi sacice politicki podobnih kriminalaca koji su godinama sisali vlastu. Quo vadis zemljo rodjena?
E moj Jozo daj v virujen da ti je bila muka dok si ovo pisa, ka šta je i meni. Ja lipo predlažen da mi sve škverove kompetno (nekin ooooogromnim dizalicama) pribacimo na Jarun pa datamo nastave normalno radit.Onda bi bilo malo više sluha za brodogradnju.
Pohvala Snježani Vujisić Sardelić. Već godinama čekam da netko stručno, hrabro i javno iznese ekonomsku računicu u korist brodogradnje u Hrvatskoj. Još ništa. Ostaje mi zaključak da takve računice ni nema. Žalim radnike u brodogradilištima ali više žalim sebe i druge porezne obveznike. Ne žalim Jurčića ni slične politikante dok se natječu kome će “uvaliti” riješavanje Crnog Petra hrvatske brodogradnje. Siguran sam da nisu toliko nesposobni sagledati stvari koliko su nemoralni prikrivajući svoje osobne interese i interese svojih klika. Ozren Matijašević ne govori u intersu radnika već u interesu svoje pozicije. Može li uopće Poslovni dnevnik isprovocirati suštinsku javnu raspravu o ovom primjeru neefikasnosti hrvatske ekonomije?