TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Samo da je uprava malo transparentija cijena bi na 80 bila. 1 Godina loseg rezultata i odma svi pisu crnjake o dokupima na 30 kuna. Evo ako treba spustiti cu vam na 20 kn cijenu ako treba ali prestanite sa nebulozama . Pricekajmo da se ova kriza rijesi.

zvonar, 10.06.2021. u 01:55

Samo da je uprava malo transparentija cijena bi na 80 bila. 1 Godina loseg rezultata i odma svi pisu crnjake o dokupima na 30 kuna. Evo ako treba spustiti cu vam na 20 kn cijenu ako treba ali prestanite sa nebulozama . Pricekajmo da se ova kriza rijesi.

smiješno..cijena ne pada zbog (ne)transparentnosti nego zbog loših FI

kodi, 10.06.2021. u 13:43

 





zvonar, 10.06.2021. u 01:55



 

Samo da je uprava malo transparentija cijena bi na 80 bila. 1 Godina loseg rezultata i odma svi pisu crnjake o dokupima na 30 kuna. Evo ako treba spustiti cu vam na 20 kn cijenu ako treba ali prestanite sa nebulozama . Pricekajmo da se ova kriza rijesi.

 



 

smiješno..cijena ne pada zbog (ne)transparentnosti nego zbog loših FI

Kakvi su fi od atlantske plovidbe . Ajde nemoj crnjacit napisao sam vec da te nebuloze ostavite po strani.  Jedino sta bih ja napravio na glavnoj skupštini bi dao prijedlog za isplatu dividende a onaj takozvani gubitak nastao vrednovanjem brodova od 30 miliona bi da podmirimo buducim zaradama. Mislim da bi bilo fer ali ja sam sa16 000 dionica nemogu nista.

Ovdje nije upitno je li dionica TPNG podcijenjena….definitivno i to barem 30%…..ovdje je samo pitanje trenda koji je trenutno negativan i ne transparentnog a rekao bih i obmanjujućeg ponašanja uprave koja najavi otkup dionica i onda ga ne ispoštuje…isto kao i s isplatom dividende….ta ekipa je na žalost malih dioničara već jednom na TPL pokazala na koji način razmišlja i funkcionira…..po meni nije previše oportuno bit zarobljen s velikom količinom dionica ovdje dok dionica stagnira ili pada a druge brodarske dionice rastu….pokazalo se već više puta a i ja sam platio tu školu ovdje da treba biti oprezan s količinom jer u slučaju negativnog trenda kao sada ne možeš izaći a da ne rušiš dionicu barem 10%.

Kolega tin, svaka čast na upornosti, jer je zavidna i rijetko viđena. Uporno tjednima pišeš protiv ove dionice sada kada je cijena pala na 40kn, dok si je na sva zvona hvalio kada je bila 60 kn, te ti tada nije smetala ni uprava, ni TNPL, ni nedostatak dividende.

Ali na ATPL si dao sve od sebe da je što više oblatiš krajem prošle godine pričama o stečaju i blokadi računa, prekoračenjem dozvoljenog minusa, netransparentnoj upravi itd. kada je cijena bila na 150 kn, a sada kada je na 410 kn pun si hvalospjeva za tu firmu i raketi koja samo što nije, a dionica već odradila rast od preko 250%. Onaj tko te je slušao do sada je pao na prosjački štap i može te biti sram zbog toga.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Ma uopće nisam zavidan….sve je napisano onima koji hoće čitati ….lijepo sam rekao da sam krivo procijenio i tu sam grešku platio…ako netko želi naučiti iz moje pogreške ok ako ne ja tu ne mogu ništa…. a sve što sam napisao se i obistinilo….i sad već vidimo da će Q2 biti barem 5 mil kn gubitka a to sigurno ne će pozitivno utjecati na dionicu….tek u Q3 možemo očekivati početak oporavka ovog sektora…..kao što sam rekao dionica vrijedi barem 52 kn ali sentiment je negativan i zato cijena pada…..pokušavam biti što realniji….za razliku od nekih koji su pisali da će dionica u 5.mjesecu biti barem 50 kn a vidimo da se to nije desilo…  na temu ATPL do 180 kn kad sam ušao nisam pisao gotovo ništa….i svima vam želim od srca da dobro zaradite jer bi to bilo dobro za burzu u cjelini….a što se tiče trenutnih vozarina prenosim od kolege Jaska s drugog foruma……

https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2021/06/Weeklyfreightrates210611.pdf

Osobno nemam ništa protiv nikoga na forumu, te sam se s nekima i sprijateljio, ali kada vidim da netko maliciozno i svakodnevno piše kada je dionica na dnu, te ultra navijački piše kada je dionica pri vrhu ili blizu vrha, ne vidim kako to može biti dobronamjerno pisanje, ali ok, svi smo različiti i svatko ima svoju taktiku.

 

Ova firma TPNG ima jaku bilancu i zadržanu višegodišnju dobit od preko 140 milijuna kuna i kada bi poželjeli mogli bi kupiti još koji brod u pravo vrijeme, a piše se o firmi kao da hvata zadnji dah, ali to više govori o piscima/piscu takvih pamfleta. Dakle, svijet izlazi iz Korona lockdowna i par loših kvartala u prijevozu nafte je bilo i očekivano, kako je Uprava napisala prošle godine, te su to vrijeme iskoristili za dokovanje i servis brodova.

 

Istovremeno se hvali i navija za rast ATPL na 500 – 600 -700 kn koja ima otpise glavnice po kreditima i založila je čak i trezorske dionice, a na TPNG se zamjera zašto Uprava ne kupuje više dionica za Trezor. Pa kada je ATPL zadnji put kupovala dionice za trezor? Nikada, ali se o tome ne piše i publici nije bitno.

 

Kada i ako vozarine za tankere porastu i cijena dionice će reagirati, jer to tako funkcionira na ZSE, dok su vani tankeri u očekivanju boljih vozarina odradili već rast od preko 100% od Nove godine, ali to je vani?! Kada vani rastu Dry bulkeri ekipa to ovdje prenosi kao da je sveto pismo, jer i ATPL treba po tome rasti, a ovdje na TPNG to nema veze, ali ok, to je tako, možda ima veze i sa likvidnosti na dionici, koja je ovdje niska, ali to ne znači da firma nije vrhunska i dobro vođena.

 

 

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Kolega Fox molim vas odgovorite mi na jedno hipotetsko pitanje….da li je bilo bolje uložiti u ATPL na recimo 250 kn ili u isto vrijeme u TPNG na 43 kn….o tome ja pričam cijelo vrijeme….po meni pogrešno je bilo ulagati u TPNG za koju je bilo vidljivo da je u stagnaciji i ide prema mogućem padu dok je za ATPL bilo vidljivo da sljedi snažan rast…tko je tako učinio na ATPL na 180 do 200 kn danas za iste novce može kupiti duplo više dionica TPNG i to po jeftinijoj cijeni nego što je bila kad je ATPL bila na 180 kn….pa da ste prodali dionice po 40 kn prije tjedan dana i kupili ATPL na 350 kn danas bi imali 15% prinosa….u TPNG teško da će se desiti takav rast prije 8 ili 9 mjeseca.

kolega Tin,

Ne zelim se puno mjesati u vase razgovore, ali ja bih vas nesto hipotetski pitao…zar nije bilo bolje uloziti na Chelzi u ligi prvaka, na nedavno zavrseno finale, nego na Manchester city?!

Po meni, pogresno je bilo uloziti na Manchester city..jer ko je tada ulozio na Chelzi, sada bi imao prinos od dosta %.

Osobno bih voljela da se i ovdje i na drugom forumu moze procitati kakva kvalitetna financijska analiza.

Da se izbroji vrijednost flote Atpl i Tpng, odredi dug te da kada vidimo novi FI vidimo koliko su te dionice na ovim razinama podcijenjene/precijenjene.

Umjesto toga citamo drukanja napamet ovisno je li netko u dionici ili nije, nikakve FA niti TA tu nema. Samo ide to na 600 pa do Bozica na 1000, pa cekam ovo na 30. Bez da se itko trudio i povrsnu analizu napraviti.

Odavno na brodarima ne pisem nista jer nemam volje.

https://twitter.com/Energy_Tidbits/status/1403714409881432064?s=20;

To je to . nema vise natrag

Nazalost neke kolege drukaju za dionicu kada je blizu vrha, a gade dionicu kada dotice dno. Necu za nikoga govoriti da je namjerno zlonamjeran, ali onaj tko prati te kolege u godinu dana je izgubio svu ustedjevinu.

Vec sam trazila da netko izracuna realnu cijenu i Atpl i Tpng. Nitko do sada nista.

P.S. Trenutno nemam Tpng, ali uskoro cu krenuti kupovati.

Vec sam trazila da netko izracuna realnu cijenu i Atpl i Tpng. Nitko do sada nista.

 

ne postoji relana cijena tpng. imate neto vrijednost u fi (imovina minus dug), ali to vam je kao hotel – njegova vrijednost nije u betonu, nego koliko gostiju može obrnuti i po kojoj cijeni

 

Korekcije na tržištu vozarina odrazile su
se i na trenutne procjene vrijednosti
brodova u transakcijama kupnje i
prodaje. Vrijednost flote 31. ožujka
2021. godine iznosi 139,35 milijuna USD
što u nepromijenjenim ostalim uvjetima
daje NAV po dionici od 8,01 USD.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

sve ostal ovisi o kretanju vozarina – a to je toliko volatilno da tko god kaže da zna, laže

 

 

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Nema velike pameti. Dogodio se Covid 19.

No, s vremenom se oporavlja turizam, potrošnja goriva raste…naravno i avio segment raste što je jako bitno. Kad isti dođu na razine iz 2019.g. bit će i TPNG tada na 60kn makar će to nekima opet biti čudno.

New Report

Close