TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.04.2021. u 13:57
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
TPNG
44,73
54.302
1,214
44,40
45,00
2,78%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ovo vrijednosno uskladjivanje 50-60 milja nece utjecati na cijenu. NAV je i dalje visokih 70kn. Bio 77kn. Gubitak je bio ocekivan, mozda sam ja ocekivao ipak manji, a bilo je i poprilicno dokovanja.

Sad znamo zasto je cijena pala sa 60 na 40 kn iako ne bi mogao reci opravdano jer gledano kroz 5g postojanja vrijednost duga je prepolovljena.

A opet kako bi tvrtka kupovala svoje dionice povoljno ako ne bi napravila ovakvo nesto i to bas u ovom trenutku. Vrijednosno uskladjivanje imovine. Zadrani pravi! Premazani svim mastima. I uskladjena imovina im opet daleko nadmasuje trzisnu vrijednost. Cijena 44kn je po tome nekakva realnost u ovom trenutku. Ali ipak drugi dio godine ce to promijeniti u pozitivnom smijeru po najavama oporavka industrije i avio prijevoza.

 

 

 

Eto sad cemo moci pratiti kako trezor kupujer planirano. Dapace sad im je najbolje vrijeme.

Puno buke nizašto. Kamate su puno smanjili uzimanjem jeftinog kredita, godina poslovana u dobrom plusu, da brod posluje u plusu spot triba biti ne 10-11 k nego 6800 e, ako sam dobro shvatio. Zapravo je i brod Zoilo vezan ugovorom i plovi za 12-13 k.


Ne znam samo zasto su ovako prikazali vrijednosno usklađivanje. Letimicno sam pogledao izvjesce.

Da nije bilo ovog uskladjivanja imali bi gubitak cca 7 milja sto je bilo i ocekivano i nesto slicno kako smo imali prije par godina. Dakle u skladu s ocekivanim. Moja procjena je bila cca 5 milja minusa. Dobra vijest je sto skladjivanje uzima u obzir trenutne trzisne prilike, a iste u razdoblju nizih vozarina i ne mogu ici na ruku Tpng.

Dakle taj dio glede uskladjivanja koji zapravo na prvi pogled upada u oci i nije toliko bitan jer je brodarstvo takav sektor. Visoke vozarine veca vrijednost imovine, nize vozarine niza vrijednost imovine. Jer ta procjena ovisi o vozarinama uvelike.

Sve u svemu ocekivano i trziste je po meni isto odradilo otprije. Bas kao i na Rivp ili nekoj drugoj dionici. Pad je obavljen. Moguce da ce biti pokusaja igrica, ali nekako sam uvjeren da nece proci i da ce trezor podebljavati na 42-44kn.

Trezor je kupio 13 000 komada prošle godine , lijepa prica, samo tako nek i nastave.  Ako vozarine nastave rasti,  ova godina bi trebala biti bomba jer imaju clear start,  refinanciran kredit sa manjim kamatama, usklađena vrijednost brodova, 4 broda imaju lijepe ugovore. Budućnost je lijepa, a ako kojim čudom cijena padne opet na 40 , ho ho ho eto mene da sarcem partizane kosim

31,7 milijuna kuna neto gubitka nije malo.

Ako se ide uzimati u obzir ovo usklađenje, onda dolazimo do toga da je book sada realan i iznosi 70 kn.

Ako zanemarimo to usklađenje vidimo da je 4.kv. u minusu tek 7 mil. a cijela 2020. u plusu 24 mil.kn.

I neki tu vide nešto katastrofalno??

Znači dionica treba porasti još preko 50% da dođe na fer razinu koju sad znamo, a uz to sad će opet početi sa daljnjim zarađivanjem.

Kako god se okrene jedna od best buy dionica na Zse!

Koliko gluposti napisano, radi se o usklađivanju vrijednosti brodova. Zarada je 24 milje. Ostavite se knjigovodstva.

Zanjma me samo je li ovo napravljeno zbog nekih davanja, poreza ili necega.

Ocito neki namjerno krivo tumace. Ukupno 2020g je cca 24 milje dobiti sto je odlican rezultat kad uzmemo u obzir nize vozarine.

Vrijednosno uskladjivanje u razdoblju niskih vozarina ne moze se uzimati kao mjerodavno. Jer i nije.

Dakle podvuceno 2020.g. je odlicna godina. Ne mislim da ce dionica vise ispod 42kn. Ne bi me iznenadilo da trezor krene kupovati agresivnije.

DCF metoda ima velike minuse jer se radi u odredjenom trzisnom trenutku. Mozda nije primjerena za tankerase adekvatno. Dakle da su istu metodu koristili prije 2g mogli su dobiti tako da firma vrijedi vise 60 milja kuna. Po meni je  bitna jedino buducnost tj. vozarine. A projekcije su dobre za drugu polovinu godine.

Podvuceno laicki 24 milje dobiti u 2020.g. i to uz manje prihode. Ova godina i naredne mogu biti samo bolje.

https://www.poslovni.hr/kako-su-uspjeli/ovako-se-procjenjuje-vrijednost-poduzeca-metodom-diskontiranog-novcanog-toka-239766

Da ne bi bezveze bilo ošišanih.

diokidina, 25.02.2021. u 21:27

 

31,7 milijuna kuna neto gubitka nije malo.


 

Nije..iako nije sve iz redovnog poslovanja, gubitak je popriličan. Ne bi čudilo da danas krene jači pad i da se nastavi i idući tjedan jer i vani je jučer bilo žestoko crveno.

Ignore: KressoM, delux

avax10, 26.02.2021. u 09:18

 





diokidina, 25.02.2021. u 21:27



 

 

31,7 milijuna kuna neto gubitka nije malo.


 

 



 

Nije..iako nije sve iz redovnog poslovanja, gubitak je popriličan. Ne bi čudilo da danas krene jači pad i da se nastavi i idući tjedan jer i vani je jučer bilo žestoko crveno.

vani i ovdje?! budimo ozbiljni….

Oko 1.500 000 dionica je u ff-u. Laički prevedeno, na oko 17,26% tržišno slobodnih dionica, vrti se priča sa cijenom ove dionice i tako već godinama…

Mirovinski fondovi su u ostatak (TNPL je u priču ušla sa 51,01%) portfelja inicijalno ušli po cijeni od 65 kn, a taj ulaz su im u TPNG objašnjavali kao super discount-ni (od čak 12%, tvrdili su  prezentirajući svoj IPO u to vrijeme). Njima i svim malim investitorima.

A onda – dvije dividende i stop. Uz nerazuman i nesrazmjeran pad cijene dionice, priču su ipak držali rezultati.

Zadržanu dobit su gomilali iz godine u godinu, pretpostavljao sam kao extra sigurnost na stvarno violentnom/nepredvidljivom brodarskom tržištu.

U nikad do sada dužoj i viđenoj krizi u brodarstvu, od 2008 godine tržište se nije uspjelo konsolidirati gotovo niti u jednom segmentu prijevoza (cruiser-i su imali jedan uspješan period), a o povratcima na neke povijesne momente, zabranjeno je i sanjati.

Zbog toga nisam vidio ništa loše u takvoj opreznoj politici, a cijenom dionice nisam se zamarao.

Sve do danas?

Od trenutka kada sam vidio odakle se “namirilo” usklađenje i kad su mi se po glavi počeli vrtiti razni scenariji…

Dosta forumaša je pitalo i dozivalo loše vijesti za ovu tkz. dobru dionicu.

Vijesti (izvještaj) su stigle, ali uz ovo usklađenje, dečki koji vode TPNG imaju i nekakav dodatni plan ili planove – 100%.

Na TNPL su nas izigrali.

Što je sad na redu?

New Report

Close