Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Telefonske usluge bilježe pad prihoda, širokopojasni internet raste

Naslovnica Forum Komentari članaka Telefonske usluge bilježe pad prihoda, širokopojasni internet raste

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Kada govorimo u HAKOMU govorimo o jednoj drzavnoj regulatornoj agenciji ciji zaposlenici (drzavni sluzbenici koji bi trebali biti na usluzi gradjanima) NE ZELE RECI SVOJE ime kada ih se zove i pita za savjet s prituzbom na racun operatera. Pitas ih ‘s kim sam razgovarao mlolim vas’ cisto da znas kad sljedeci put nazoves koga traziti da ne ponavljas opet istu pricu – ali NE, NE ZELE RECI IME. I to tako kazu ‘ne dajemo nasa imena ‘strankama’. TO JE ODGOVOR. Znaci, oni NE ZELE RECI SVOJE IME, i DAKLE, radi se o jednoj opskurnoj drzavnoj agenciji koja radi u anonimnosti. Takodjer, uopce nemaju korisnicku liniju nego se do sluzbenika mora svaki put preko centrale (i onda ne znas koga traziti jer ne daju ime pa svaki put zavrsis kod drugog – odnosno druge). Da li je to normalno za jednu drzavnu agenciju? Debilana, bezobrazluk i nemar u ovoj drzavi je poprimio nevjerojatne razmjere!

New Report

Close