Inace su mali dionicari poznati po tome da obavezno sudjeluju na skupstinama,
Podcjenjenost velika ali
od gazde Grbešića ništa ne očekuj.
Njega dioničari ne zanimaju.
Za sudjelovanje na skupštini treba 1000 dionica, znači ne želi propitkivanje od malih dioničara.
Pa pogledaj sto je taj gazda napravio u zadnjih 5-6 godina od Saponie, jos ti je pod istu kapu stavio Kandit i Marasku tako da imatelji dionica imaju i Saponiu i Kandit i Marasku.
Pogledaj koliko su u zadnjih par godina smanjili dug, pogledaj kako Saponia posluje u zadnjih par godina. Saponia je brutalno podcjenjena.
Pa nije ljudi sve u dividendi, imate ht pa se veselite svake godine.
Žalosno je sto ce neki tek progledati kad bude kasno, npr. ako se proda, a jednog dana sigurno hoce.
Evo navedite mi na ZSE neku dionicu koja je podcjenjenija od Saponie?
Lp
Da već zadnjih par godina treba minimalno 1000 dionica za GS, moram priznat da to nije bas u redu i korektno ali nije ni neki veliki problem, to je nebitna stvar.
Ima Vas ovdje brdo na forumu, povezite se i skupite 1000 komada, kod javnog biljeznika dajte jednom punomoc, dogovorite se oko pitanja koja ce taj postaviti na GS i gotovo, malo cete se podruziti i malo upoznati, pa nije ni to nesto strasno.
Ovi koji imaju vise od 1000 komada ili ako s nekim prijateljem imaju 1000 komada nemaju taj problem.
Ne radite probleme gdje ih nema.
Lp
” Pravo sudjelovanja na glavnoj skupštini može se ostvariti i preko zastupnika, najčešće opunomoćenika. To je moguće zbog toga što pravo sudjelovanja na glavnoj skupštini društva nije strogo osobno pravo dioničara ”
Eto , i to je moguće.
Imaš , a nemaš pravo.
Koliko bi po ovim pokazateljima vrijedilo 0,6% Saponijinog udjela u fortenovoj? 60 mil.kn po koliko oni vode, ili možda x2?
Previše velikih riba čeka da ulovi što oko 300kn.
Slažem se da ako će se htjeti skupljati idemo gore uskoro
Ja tvrdim da se pad prihoda dogada radi premalog marketinga.
Treba raditi na marketingu jer su izasli novi kvalitetni proizvodi kao Priroda Daje i Eko deterdzenti, nove cokolade, a nitko za njih ne zna.
Dok je dug bio velik nije bilo prostora za marketing, medjutim sad ima i te kako prostora i po mom misljenju treba se raditi po tom pitanju.
Uz dobar i pametan marketing se moze zaustaviti vrlo brzo pad prihoda i okrenuti trend u povecanje prihoda.
Pa Saponia je i 100% Kandita i više od 50% maraske. Tko redovito obilazi trgovine vidi da kemijski dio grupe ima standardno popunjene police za sve proizvode, dok Kandit radi čudo, svako malo izbacuje nove kvalitetne marke. Linija No guilt, je zaista na visokoj razini, od pakiranja do sadržaja. Tako da priča o gubitku polica baš i ne pije vodu. Što se prihoda tiče istina je da u prvih 9 mjeseci imaju pad prihoda, ali vjerujem da će pajačana marketinška aktivnost dati rezultate.
Oni po mojem osobnom sudu dovoljno (ako ne i previše) ulazu u promidžbu i marketing. 250 odnosno 260 milijuna kuna lani i predlani.
Pad prodaje je izravna posljedica zaoštravanja tržišta od strane konkurencije i sve većeg broja uvoznih brendova i proizvoda. Kao i one-off efekta kao posljedice racionalizacije prodaje u smislu jačeg otvaranja tržišta i prodaje onima koji uredno plaćaju (Agrokor).
Obzirom na vrijednost Saponijina trzisnog udjela koji je u segmentu detergeneta i ostalih proizvoda za čišćenje kućanstava i dalje najveći i vodeći u RH, firma je i dalje značajno ispod bilo kakve suvisle fer vrijednosti. A to je ponajviše posljedica slabe likvidnost dionica na burzi, malenog freefloata, Agrokor efekta i opće letargije i recimo nebrige (vlasnika i institucija za manjinske dioničare) na trzistu kapitala u RH.
@one
Imate negdje analozu gdje su oni vodeci u RH trzistu u segmentu koji ste naveli?, nisu gotovo sigurno, P&G ih dosta pere
Oni po mojem osobnom sudu dovoljno (ako ne i previše) ulazu u promidžbu i marketing. 250 odnosno 260 milijuna kuna lani i predlani.
Pad prodaje je izravna posljedica zaoštravanja tržišta od strane konkurencije i sve većeg broja uvoznih brendova i proizvoda. Kao i one-off efekta kao posljedice racionalizacije prodaje u smislu jačeg otvaranja tržišta i prodaje onima koji uredno plaćaju (Agrokor).
Obzirom na vrijednost Saponijina trzisnog udjela koji je u segmentu detergeneta i ostalih proizvoda za čišćenje kućanstava i dalje najveći i vodeći u RH, firma je i dalje značajno ispod bilo kakve suvisle fer vrijednosti. A to je ponajviše posljedica slabe likvidnost dionica na burzi, malenog freefloata, Agrokor efekta i opće letargije i recimo nebrige (vlasnika i institucija za manjinske dioničare) na trzistu kapitala u RH.
260 mil. je 90% akcijska prodaja.
Znači 220 mil. Kn manji prihod i rashod.
Samo je cca. 10% stvarni marketing.