PZC (Poduzeće za ceste Split d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska PZC (Poduzeće za ceste Split d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Po nekim informacijama STRABAG je prije 4-5 dana kupio značajan udio i u firmi POMGRAD SPLIT d.o.o.
Inače večinski vlasnik Pomgrada je Montmontaža a Strabag je otkupio udjele od nekoliko direktora Pomgrada.
Da li je ugovor već potpisan i koliko je točno udio Strabaga a koliki Montmontaže još nemam informaciju.

Kolega Ford u startu već krive informacije!

Izvor sudski registar:

SUBJEKT 060189862 POMGRAD INŽENJERING D.O.O.

ČLANOVI DRUŠTVA – OSNIVAČI

MONTMONTAŽA-HIDROINŽENJERING d.o.o., upisan kod: Trgovački sud u Splitu, pod MBS: 060033799
Funkcija jedini osnivač d. o. o.

NEMA PRODAJE!

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/kapital-prikupljen-na-ipo-u-strabag-ce-investirati-u-rusiju,1036.html

Jesu li do kraja riješene one Strabagove milijarde duga oko dionice
Zagreb-Macelj?

Nije važno živjeti,već vrijediti u životu.!


Kolega Ford u startu već krive informacije! Izvor sudski registar: SUBJEKT 060189862 POMGRAD INŽENJERING D.O.O. ČLANOVI DRUŠTVA – OSNIVAČI MONTMONTAŽA-HIDROINŽENJERING d.o.o., upisan kod: Trgovački sud u Splitu, pod MBS: 060033799 Funkcija jedini osnivač d. o. o.

Pričekajmo još koji dan pa će procuriti što se točno desilo tj. dogovorilo


Jesu li do kraja riješene one Strabagove milijarde duga oko dionice
Zagreb-Macelj?

Čim se ne spominje sad pred izbore, znači biće da je rješeno.
[smiley2] Iako, kako je jedan kolega rekao čudno je da se iznosi mišljenje samo jedne strane, a to je Cesta Varaždin, koja je inače slovi kao poprilično nelikvidan izvođač. Drugo, pa postoje ugovori, ako nešto ne štima, imamo pravnu državu Hrvatsku, pa nek sudovi odluče. Inače, u sudskom registru ne postoji firma Strabag Cestogradnja d.o.o., možda je Cestu Varaždin netko zaribao. A možda se i njihov direktor boji za svoju stolicu…
Mislim da smo već dovoljno upoznali Strabag kao firmu, poslovanje, FI, image, evo sad i IPO, sve je jasno.

A što je sa ovom žalbom u kojoj su preveslani Viadukt i Strabag?!

Vaš link


A što je sa ovom žalbom u kojoj su preveslani Viadukt i Strabag?! Vaš link

Ljudi iz dlkv-a već polako montiraju opremu,sve mora biti gotovo prije izbora,premijer otvara dionicu,mogu zaboraviti na tu žalbu,ponuda strb i vidkt je bila formalno nepotpuna…imaju pravo žalbe naravno no realno ne mogu izvesti radove na nivou dlkv-a pogotovo ne vremenski.

Glasnogovornik IGH na neodređeno


Kolega Ford u startu već krive informacije! Izvor sudski registar: SUBJEKT 060189862 POMGRAD INŽENJERING D.O.O. ČLANOVI DRUŠTVA – OSNIVAČI MONTMONTAŽA-HIDROINŽENJERING d.o.o., upisan kod: Trgovački sud u Splitu, pod MBS: 060033799 Funkcija jedini osnivač d. o. o.

Kolega Frenky,
Osnivač je Montmontaža Hidroinžinjering ali to nije ona velika Montmontaža iz Zagreba gdje su vlasnici obitelj Lisičar već se radi o MONTMONTAŽA-HIDROINŽENJERING d.o.o iz Splita gdje su vlasnici direktori te iste firme ( također iz Splita).
I sad su ti direktori prodali svoj udio ( ne znam da li dio ili 100%) Strabagu.

Vaš link

Bi će tu kruha i za nas, naše radnike, nije puno, al veseli.. Vidi ćete na kraju godine što je profitabilna firma (austrijski štih), a ne ovi neki naši građevinsko cestovni giganti..[smiley2]

SVEČANOST U LOVREĆU REKONSTRUKCIJA DRŽAVNE CESTE D-60
http://www.slobodnadalmacija.hr/20071027/zupanija01.asp
[smiley9][smiley9][smiley9]

Stara kineska: Pas koji laje, nije dovoljno kuhan!

Han- Počela izgradnja dionice ceste Sinj-Livno

SINJ, 7. studenog 2007. (Hina) – Radovi na dionici ceste Han kod Sinja – prijevoj Vaganj na planini Kamešnici, u dužini od devet kilometara i vrijednosti 32 milijuna kuna, počeli su danas.

Novac su osigurale Hrvatske ceste. Izvođač radova je Poduzeće za ceste Split uz kooperaciju sinjske privatne tvrtke Hazarder d.o.o. Prema riječima izvođača radovi će biti gotovi za otprilike deset mjeseci. Ova je cesta važna jer će biti spoj Sinja i Livna u susjednoj BiH.

Prije više od pola stoljeća preko planinskog prijevoja Vagnja prolazila je stara makadamska cesta s puno serpentina, a ideja o novoj cesti začeta je prije nekoliko deseteljeća.

S BiH strane već su u tijeku radovi na dionici koja vodi do granice s Hrvatskom na prijevoju Vagnju pa se očekuje da će se te dvije dionice spojiti što će značiti bolju prometnu povezanost livanjskog i sinjskog kraja.

No respect

New Report

Close