Polarizacija sve očitija, topi se prednost HDZ-a nad SDP-om

Naslovnica Forum Komentari članaka Polarizacija sve očitija, topi se prednost HDZ-a nad SDP-om

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Tko još vjeruje ipsosu i crodemoskopu , pa ti su griješili skoro u svemu do sada . Ali bitno da se putem “glavnih” medija maltrtira i obmanjuje naivni hrvatski puk. Kako je moguće da Josip Leko ( sporogovoreći ,komunistički mudrac) imao 10%, ili recimo predsjednica 29% a bivši yusipović u svom mandatu oko 80% a bogami ponekad i 110% ???!! Ili slučaj pobjeda Hdz-a u dosadašnjih nekoliko izbora(EU , lokalnih…) a Tomislav Karamarko najnepopularniji(gotovo omražen) zadnjih dvije, tri godine ?? Itd. itd….

Tko još vjeruje ipsosu i crodemoskopu , pa ti su griješili skoro u svemu do sada . Ali bitno da se putem "glavnih" medija maltrtira i obmanjuje naivni hrvatski puk. Kako je moguće da Josip Leko ( sporogovoreći ,komunistički mudrac) imao 10%, ili recimo predsjednica 29% a bivši yusipović u svom mandatu oko 80% a bogami ponekad i 110% ???!! Ili slučaj pobjeda Hdz-a u dosadašnjih nekoliko izbora(EU , lokalnih…) a Tomislav Karamarko najnepopularniji(gotovo omražen) zadnjih dvije, tri godine ?? Itd. itd….

Kako tko vjeruje ?

Pa vjeruje Kukuriku koalicija.

.

Pero7…kad HDZ izgubi na izborima, imat ćete besplatnu psihološku pomoć….
naći ćemo stručnjake, da Vas zbrinu…

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

maiam-opet si dreka jela? Pobjedit će druga frakcija iste partije! Nažalost sadašnju frakciju na vlasti bi trebalo pozatvarat na 100 godina da više ne čine štetu nad štetama!

Mnogi hrvatski ljevičari sve više podsjećaju na golubove. Ima ih puno, ne služe ničemu, a prije nego odu sve zaseru.

Tko plaća te ankete ?

Vraća li se ovim putem dug SDP-u jer su agencije bile preplaćene u predsjedničkoj kampanji,
jedno je od pitanja koje bi se postavilo na sučeljavanju

…najnovije istraživanje CRO Demoskop agencije Promocije plus prema kojoj se SDP sve više približava HDZ-u.

… komunikacijski stručnjak smatra da je istraživanje pokazalo niz nelogičnosti.

“Ako su Ipsos i Promocija neke bliske agencije, ako se godinama usuglašavaju,
ako godinama manipuliraju rezultatima,
ako godinama donose krive procjene,
onda njihova istraživanja ne treba uzimati za ozbiljno”
, stav je … o najnovijem istraživanju

http://direktno.hr/en/2014/direkt/24123/Tko-zapravo-pla%C4%87a-ankete-Bosak-tra%C5%BEi-su%C4%8Deljavanje-s-vlasnicima-agencija.htm

.

New Report

Close