Pogrešno je razmišljanje da je diploma garancija za dobivanje dobrog posla

Naslovnica Forum Komentari članaka Pogrešno je razmišljanje da je diploma garancija za dobivanje dobrog posla

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Ima nezaposlenih s fakultetom sva sila. Mnogi s radnim iskustvom. Ali oni nisu dovoljno friški našim poslodavcima.. luzeri, nitko neće luzere, jelda? moramo ulagati u budućnost, tko još želi ove obsolete modele? e pa vidjet ćete tko

cigo universale

Budimo realni. Ljudi zavrse fakultet i nemaju pojma o nicemu. Ali nisu krivi oni vec sustav obrazovanja. Treba teziti strukovnom a ne teoretskom i nepotrebnom.
Npr u Nizozemskoj se ne moze dogoditi da osoba SSS ima vecu placu od VSS.
Al u nas montazer klima,stolar,keramicar, pekar… imaju vece place nego diplomirani profesor,doktor, inženjer… i onda se cude sta obrazovani bjeze.

evo primjer.. dakle covjek radi kucu i kaze ovi nisu normalni..za projekt kuce graditeljski i elektro hoce 3500 eura i za nekakav nadzor hoce 2500 eura.
Al zato ce on bez projekta 10x vise platit zidara, tesara…to mu nije zao jer se ovaj vise puta oznojio.
Intelektualni rad u HR je potplacen barem 5x u odnosu na Europu. Studenti se ne znoje? Ne stresiraju? Ne probdiju noci i noci?
A neukima je to blentav posao i bez smisla.

U Njemačkoj se ne žale na hrvatsko obrazovanje..

nemaju pojma o ničemu, a potplaćeni?

even better than the real thing

molio bih analizu zadnjeg virinog financijskog izvješća (vi ste ekonomist?), pa da vidimo vrijednost jugoslovenskog obrazovanja 🙂

even better than the real thing


evo primjer.. dakle covjek radi kucu i kaze ovi nisu normalni..za projekt kuce graditeljski i elektro hoce 3500 eura i za nekakav nadzor hoce 2500 eura.
Al zato ce on bez projekta 10x vise platit zidara, tesara…to mu nije zao jer se ovaj vise puta oznojio.
Intelektualni rad u HR je potplacen barem 5x u odnosu na Europu. Studenti se ne znoje? Ne stresiraju? Ne probdiju noci i noci?
A neukima je to blentav posao i bez smisla.

zato su Franjo tuđman nadzirali Francuzi. uzgred rečeno, vidim da su maknuli dvostruke rampe, a beton se čini natprosječne kvalitete

even better than the real thing

Oko 40% vidi svoju budućnost van Hrvatske a na Erasmus projekte se javlja samo 1%. 80% maturanata želi studirati a samo 20-25% završi studij. Kad bi svi oni završili studij, imali bi 70% fakultetski obrazovanih ljudi u zemlji. A najrazvijenije zemlje imaju oko 22% s akademskim stupnjem. Većina, njih, koji žele studirati ne vide sebe u STEM području… Puno nelogičnosti i kontradiktornosti, na žalost, roditelji i djeca ne znaju napraviti pravi odabir zanimanja. Gimnaziju i ostale srednje škole, koje vode ka studiju treba napraviti eliternim, tako da se samo max. 25% djece može upisati u njih upisati. Ostale treba preeusmjeriti na trogodišnje i četrerogodišnje strukovne škole, koje će biti u dodiru s poslovnim svijetom. Najbolje bi bilo, kad bi raditli kao u Njemačkoj ili Austriji, da su poslodavci ti, kod kojih su učenici zaposleni i kod njih stječu praktično znanje a škole su odgovorne za teoretski dio. Ka završe, mogu sutradan raditi kao kvalificirano osoblje. Od bankovnog šaltera, preko knjigovodstva, trgovine i nabave, pa sve go automehaničara, alatničara, električara, bravara, kuhara…

Normalno da se nemogu zaposliti kad ih 99% zavrsi filozofski fakultet.


Oko 40% vidi svoju budućnost van Hrvatske a na Erasmus projekte se javlja samo 1%. 80% maturanata želi studirati a samo 20-25% završi studij. Kad bi svi oni završili studij, imali bi 70% fakultetski obrazovanih ljudi u zemlji. A najrazvijenije zemlje imaju oko 22% s akademskim stupnjem. Većina, njih, koji žele studirati ne vide sebe u STEM području… Puno nelogičnosti i kontradiktornosti, na žalost, roditelji i djeca ne znaju napraviti pravi odabir zanimanja. Gimnaziju i ostale srednje škole, koje vode ka studiju treba napraviti eliternim, tako da se samo max. 25% djece može upisati u njih upisati. Ostale treba preeusmjeriti na trogodišnje i četrerogodišnje strukovne škole, koje će biti u dodiru s poslovnim svijetom. Najbolje bi bilo, kad bi raditli kao u Njemačkoj ili Austriji, da su poslodavci ti, kod kojih su učenici zaposleni i kod njih stječu praktično znanje a škole su odgovorne za teoretski dio. Ka završe, mogu sutradan raditi kao kvalificirano osoblje. Od bankovnog šaltera, preko knjigovodstva, trgovine i nabave, pa sve go automehaničara, alatničara, električara, bravara, kuhara…

ok, a zašto se pola tih poslova ne bi moglo raditi s maturom?

cigo universale

New Report

Close