Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Od 2007. uvodi se obvezno srednjoškolsko obrazovanje (objavljeno 16.05.2006.)

Naslovnica Forum Komentari članaka Od 2007. uvodi se obvezno srednjoškolsko obrazovanje (objavljeno 16.05.2006.)

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

ovakvim ludostima razina znanja će spasti u neslućene nizine…
koliki postotak bdp-a finska i koreja daju u školstvo i koliki je njihov bdp po glavi stanovnika?!
naše školstvo nema sredstava i imat ćemo zaglupljene mase koje će godinama tupiti o glavnim gradovima afričkih zemalja i mineralnim bogatstvima anda.

jedinog smisla ima razvijati praktično obrazovanje u suradnji s gospodarstvom, a formalni akademizam svesti na manju mjeru sve dok se opće bogatstvo ne uzdigne na mjeru razvijenih zemalja.

ovako, to je još jedno iživljavanje preambicioznog ministra bez pokrića. posljedice mogu biti slične posljedicama usmjerenog obrazovanja – dakle u razini nuklearne kataklizme…[smiley10]

Tipicno rijesenje nasih nesposobnjakovica. Administrativnim mjerama zele rijesiti ono sto ne mogu na drugi nacin. Naravno administrativne mjere nece uopce rijesiti nisku razinu obrazovanja stanovnistva, ali bitno je da ovo dobro zvuci za medije.
Tko ce ovdje natjerati djecu koja ne zele ili ne mogu zavrsiti srednju da to i naprave? Tko ce na kraju to kontrolirati?
Pravi problemi su zapravo previse teski i neprakticni programi koji uce stvari koje su potrebne jedino na kvizovima. Losi uvjeti u skolama i nemogucnost biranja izbornih predmeta koja odgovaraju svakom pojedincu je isto veliki problem.
Takodjer niti biranje zivotnog usmjerenja sa 13 godina nije najsretnije rijesenje. Pa koje dijete sa 13 godina zna sto zeli?

Gledajući sadašnje školstvo (svoj dosadašnji dio sam kompletirao prije više od 10 godina), čini mi se da onaj tko želi nešto stvarno i suvislo naučiti – stekne gađenje prema sivom formalizmu i očitom krjnjem besmislu koji je vezan za naše sadašnje obrazovanje (za što je najviše krivo potplaćivanje školstva i političko namještanje autorstva udžbenika).

Mnogim se smuči i škola i bilo što vezano za obrazovanje iako bi inicijalno imali interes za učenjem i usavršavanjem. Time se stvara masa mrzitelja obrazovanja i znanja…

Sve se svodi na pitanje: koliko će ta ideja koštati porezne obveznika, a to ministar nije rekao ili se o tome uopće nije niti radila računica, već se njegov fanatizam (i diletantizam) bez kritike producira. Bilo bi dobro da se koji novinar sjetio uputiti pitanje ministru o cijeni koštanja njegove ideje i je li to pokriva proračun njegova ministarstva. Moš`misliti…

New Report

Close