dionica lkpc zasad nema razloga za rast dok je sve u bih zatvoreno,i dok je luka pusta..kada se u bih počmu otvarati pogoni,krenit će i dionica gore..rekao sam vam da u prvoj fazi oporavka idu brodari,a tek kasnije luke,a pogotovo lkpc koja je vezana,pa sigurno 70% za poslovanje s bih…a bih u državnoj blagajni ima 517,41 marku..živa ISTINA…sad im je mmf dao milijardu eura,ali oni im to neće moći nikad vratiti..kad proradi lukavac,smederevo,birač zvornik..e tada će proraditi i luka–a do tada..by by…
Što to znači by by—Jeli to by by kao buy buy ?
[lol] [lol]
Kolega neznam čemu ovi vaši komentari kad ste na zadnjih m 50-100 stranica totalno drugačije pisali.
Molim vas da mi to malo pojasnite.
Što se tiče tko će prvi —–Istina je da će prvi brodari pa luke ali što mislite da kad krenu brodari da će luke čekati još godinu dvije?
Ne dragi moj kolega ako iti malo želite biti objektivni i kad kažete da će brodari prvi krenuti automatski će i krenuti i luke —-dakle ide jedno msa drugim.
Pametnom i intiligentnom investitoru je to sasvim jasno a i vama vjerujem samo što su vaši postovi intonirani drugačijom idejom —a koja je to sasvim je očigledno.
Zašto pisati nešto o čemu ste pisali sasvim suprotno.
U svakom slučaju da skratim LKPC je definitivno moj favorit i generator budućeg razvoja i ekspanzije investicija i prometa na ovim prostorima a pogotovo što se BIH tiče jer kod njih tek se očekuje pravi bum investicija i razvoja i da rezimiram luka nije namjenjena samo njima nego čitavoj srednjo europskoj i jugoistočnoj europi pa vi vidite.
Što se tiče investicijama u samu luku mislim da je bespredmetno razgovarati o tome jer sadašnji kapaciteti koji su za naše okvire ogromni nisu ni približno dovoljni za ono što je očekuje.
Još kad vrlo skoro po mojim info krene dokapitalizacija to će stvarno biti stampedo.
Pozdrav svim imaocima LKPC i ne nasjedajte na ove pričice.
Meni je osobno svejedno čak bi i volio da dođe opet do 800 jer mi je prosijek LKPK 874 kn pa da kupim još 50-ak komada.
[wink] [proud]
Ako se tvrtka bavi skladištenjem onda znači i vrednija tvrtka
Ako ja sad naprimjer ubacim 500 miljardi u firmu očito da firma vrijedi više
nego prije nego sam u nju upucao te novce …
Pa vidite koliko se love ubacuje trenutno u LKPC pa če vam biti jasno kolko vrijedi više…
Za luku su kapaciteti od presudnog značenja kao i mogučnost širenja
To što sada luka ne koristi sve kapacitete zbog krize ili biva malo plačena za to
predstavlja jedini minus u gomili pluseva koji će doči čim kriza prođe
Luka se ne širi za badava nego da mlati sve više love u budučnosti ….
Luka Ploče d.d. je koncesionar što znaći da plača najam Lučkoj upravi Ploče koja gradi terminale sa novcem Svj. banke u sklopu ITT projekta!
Luka Ploče d.d.nije vlasnik terminala, u LP se ne ulaže niti jedna kuna nego po ugovoru o JPP imaju obavezu opremiti terminale prekrcajnom opremom dok je obveza Lučke uprave izgraditi lučku infrastrukturu, jatužanje, operativne obale, skladišne površine, ceste…
*ivano7
ne manipuliraj ljude sa dezimformacijama o dokapitalizaciji
želim reći da tu nema mjesta za trejdere,barem zasad..kažem vam da nisam mogao vjerovati da će lkpc biti ovako pogođena krizom,to će potvrditi i izvješće za drugi kvartal,prvi je bio,koliko – toliko o.k.ja isto tako imam namjeru kupiti lkpc,ali bih još malo pričekao,ali ako padne na 700,00 onda je uzimam 100%,ali mislim da neće viuše na te razine..tko je strpljiv i dugoročni ulagač-lkpc na ovim razinama je jeftina-to ne poričem…ali trebat će malo više vremena za oporavak od nekih drugih dionica..
*ivano7
ne manipuliraj ljude sa dezimformacijama o dokapitalizaciji .
Mislim da je ova vaša izjava prava manipulacija. Ok zaboravimo što sam rekao.Možda sam ipak ja ovdije neki druker iliti manipulator na forumu. [lol]
A vama ću postati ovaj post u vrlo skorašnje vrijeme pa ćemo vidjeti tko tu koga.
A do tada pozdrav i toliko od mene. Sa ovim prestajem pisanje do daljnjega jer vidim da je bespredmetno i besmisleno bilo što pisati na ovoj temi jer si odmah druker ili tako nešto a ova gospoda su u pravu i pišu iznimno pošteno,korektno i objektivno. [bye]
Kolega,
vidjeli smo kako i sami kažete ovdje je bilo mnogo navlačenja, najviše u onim trenucima kad je ova dionica bila oko 5000-6000 kuna, a i mnogo puta poslije toga dok je padala na 4000, 3000 itd.
Oni koji su tada "navučeni", a nisu na vrijeme prodali jer im se i tada obećavala svijetla budućnost (op.a. vidimo gdje smo sada ) vjerovatno se i danas pitaju što im je to trebalo.
Pravo je pitanje tko ima više gorčine u ustima, oni radnici koji su imalih svojih 60-ak dionica i nisu tada prodavali ili oni koji nisu zaposleni u LKPC, a kupovali su dionicu na tim razinama očekivajući neka bolja vremena (iako su tada već znali znali da nema ništa od dokapitalizacije ), vjerovatno da dionica skoči na 9.000 kuna.
Ako bih trebao odabrati koga treba više žaliti ( iako ne treba nikog posebno žaliti, jer su svi bili punoljetni i sami su donosili su odluku o prodaji ili kupnji ove dionice ), moj bi odabir bili radnici, od kojih velika većina tada nije imala dovoljno znanja o dionicama i trgovanju istima, a nažalost mnogima je to i danas " TERRA INCOGNITA ".
One druge koje je vodila pohlepa ne treba mnogo žaliti, jer su svjesno riskirali i sada mogu vidjeti rezultate svojih odluka, ukoliko nisu na vrijeme prodali svoje dionice.
Pozdrav,
Caesar mislim da je vrlo arogantno to sta pises. Zasto koga zaliti??? Ja sam imao prvi veci gubitak na dionicama upravo ovdje radi nerealiziranog docapa. I to nije bila nikakva pohlepa jer smo svi ovdje da zaradimo. To sta se moja ocekivanbja nisu dogodila je moj bad luck. Prodao sam istog trena kad je objavljeno da nema docapa i nisam je docekao na nivoima ispod 1000. Ispod 1000 sam usao drugi put opet na bazi spekulacije o LNG terminalu. Smatram da je legitimno bilo uloziti iako je sansa za terminal bila ispod 10%. No da se dogodilo bio bi bogato nagradjen. I sad mi koji investiramo i zelimo zaraditi smo pohepni a ti si nevina bebica i investiras da izgubis. Sta se tice radnika oni su imali kontrolni paket i cini mi se da ga vise nemaju. E sad da li sam im ja kriv za to ili mozda njihovi nadredjeni koji su im trebali objasnit zasto se treba drzati zajedno u nekakvoj udruzi malih dionicara. Mozda je i bilo pokusaja a kako je svatko kovac svoje srece legitimno je bilo da ljudi postupe po svojim nahodjenjima i prodaju. Ali kako znas da radnici nisu prodavali na 4-5000 kn i ponovno kupovali ispod 1000? Nemoj nikoga potcjenjivati. Medju radnicama ima siguran sam i vecih genialaca od tebe.
Prema tome dusebriznistvu na kocki zvanoj dionicarenje nema mjesta.
rekao sam vam da u prvoj fazi oporavka idu brodari,a tek kasnije luke,a pogotovo lkpc koja je vezana,pa sigurno 70% za poslovanje s bih…a bih u državnoj blagajni ima 517,41 marku
Kolega na zalost pisete o necem o cemu znate jako malo. Ne mogu ici prvi brodari pa luke. Brod ne ukrcava niti iskrcava na pucini vec u luci. E pa teret naj prije dodje u luku. Luka naplati iskrcaj sa zeljeznice, kamiona ili kojeg vec prevoznog sredstva. Onda naplati skladistenje tereta. Nakon toga naplati ukrcaj na brod. I tek na odredistu iskrcaja brod naplati prevoz. Znaci prve idu luke pa onda brodari. Generalno se moze kazati da ce u oporavak zajedno jer su vezani neraskidivom pupcanom vrpcom. Jedni bez drugih ne mogu. A tko je ubrao novce tjedan dva prije totalno je irelevantno.
INAČE CIJENIM VAŠE POSTOVE,KOLEGA,ali vrijeme će pokazati tko je bio u pravu..doduše istina je to što govoriš,ali to se odnosi na kineske luke-kina bdp +8%,a ne na lkpc-hrvatska bdp -4%..ili bosna bdp-pitaj boga koliko%…..
@ alt33
Ali kolega nisi razumio poantu. Ja sam pisao o tehnologiji luka i brodova. Oni su integralni dio istog trzista i djele istu sudbinu. Pa naravno da ce neke frekventnije luke poceti brze obrtati terete. To je i danas slucaj pa ipak zbog njih brodari nisu u oporavku.
@ alt33
Ali kolega nisi razumio poantu. Ja sam pisao o tehnologiji luka i brodova. Oni su integralni dio istog trzista i djele istu sudbinu. Pa naravno da ce neke frekventnije luke poceti brze obrtati terete. To je i danas slucaj pa ipak zbog njih brodari nisu u oporavku.
lkpc ima strateški odličan položaj,ali iskoristivost svih tih pluseva,ide puževim korakom..mislim da će se bdi-početi brže oporavljati od predviđenog,samim time,mislim da će brodari eksplodirati,a kad eksplodiraju,dio od tih krhotina,zasigurno će se zabiti i u lkpc.mene brinu crnogorci,jer i birač,lukavac i smederevo će prije svoj teret istovarati u crnoj gori,negoli u hrvatskoj..ipak,prava žila kucavica za lkpc će biti koridor 5c,koji će omogućiti izlazak na tržište srednje europe..dakle,zaključak je-lkpc kupiti,i čekati..ili profi preporuka–akumulirati…
LKPC je kvalitetna dionica za kupiti i držati što mnogi u biti i žele jer neda
se svakome svaki dan visiti na forumu i trgovati dionicama ,a mnogi
nisu ni sposobni stalno preprodavati pa biti u velikom plusu uključujući i mene..
Stoga tražim takve dionice koje sigurno ne budu propale nego dugoročno
fino skočile LKPC je jedna od njih…
@ alt33
Ali kolega nisi razumio poantu. Ja sam pisao o tehnologiji luka i brodova. Oni su integralni dio istog trzista i djele istu sudbinu. Pa naravno da ce neke frekventnije luke poceti brze obrtati terete. To je i danas slucaj pa ipak zbog njih brodari nisu u oporavku.
lkpc ima strateški odličan položaj,ali iskoristivost svih tih pluseva,ide puževim korakom..mislim da će se bdi-početi brže oporavljati od predviđenog,samim time,mislim da će brodari eksplodirati,a kad eksplodiraju,dio od tih krhotina,zasigurno će se zabiti i u lkpc.mene brinu crnogorci,jer i birač,lukavac i smederevo će prije svoj teret istovarati u crnoj gori,negoli u hrvatskoj..ipak,prava žila kucavica za lkpc će biti koridor 5c,koji će omogućiti izlazak na tržište srednje europe..dakle,zaključak je-lkpc kupiti,i čekati..ili profi preporuka–akumulirati…
[/quote]
Čitam i nevjerujem sam sebi da netko može nešto ovako izjaviti.
-Pa jesi ti ikada sine bio u u crnoj gori i vidio tu prugu pa tom prugom se može voziti 5 vagona uglja.
-Smederevo nije nikada ni kila pretovarilo preko Luke Ploče.
-Ove firme koje ti nabrajaš su privatno vlasništvo pa me interesuje da si ti vlasnik bili plaćao pet puta skuplji prevoz iz bara ili bi išao preko luke ploče, pa i vlasnici tih tvornica su jednom izjavili da luka bar ne dolazi u obzir zbog cjene prevoza.
-Jedina istina u tvome postu je ovaj koridor 5C koji će dodatno boboljšati rad luke.
Daj prestanite mlatiti bedastoće ako ste u nešto neupućeni tada rađe šutite.
@ alt33
Ali kolega nisi razumio poantu. Ja sam pisao o tehnologiji luka i brodova. Oni su integralni dio istog trzista i djele istu sudbinu. Pa naravno da ce neke frekventnije luke poceti brze obrtati terete. To je i danas slucaj pa ipak zbog njih brodari nisu u oporavku.
lkpc ima strateški odličan položaj,ali iskoristivost svih tih pluseva,ide puževim korakom..mislim da će se bdi-početi brže oporavljati od predviđenog,samim time,mislim da će brodari eksplodirati,a kad eksplodiraju,dio od tih krhotina,zasigurno će se zabiti i u lkpc.mene brinu crnogorci,jer i birač,lukavac i smederevo će prije svoj teret istovarati u crnoj gori,negoli u hrvatskoj..ipak,prava žila kucavica za lkpc će biti koridor 5c,koji će omogućiti izlazak na tržište srednje europe..dakle,zaključak je-lkpc kupiti,i čekati..ili profi preporuka–akumulirati…
[/quote]
Kokega samo mala digresija. Po mojim procjenama brodari nece eksplodirati vec ce oporavak biti spor i dugotrajan.