LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

alt666, 21.12.2020. u 17:11

https://more.slobodnadalmacija.hr/om/sa-svih-strana/bivsi-lucki-radnici-mogli-bi-postati-beskucnici-dok-smo-mi-ratovali-pojedinci-su-se-bogatili-gutamo-normabele-k-o-bombone-1065708

prilično ružno. Kad ovakve stvari dođu do novina to po meni najviše ide na dušu uprave firme.

Imaju na strani pasive 890000 kn za kupnju vlastitih dionica,tak mogu povećati udio u vlasništvu,tak da rade isto kao i HT,kupe si dionice pa ih ponište.Mislim da je dividenda logična opcija tek kad Enna stekne 51% vlasništva,ili da idu na vlasništvo kupovinom na burzi,ali to bi onda bio slučaj kao onaj sa Krašom,uglavnom ako se zadrže isti prihodi kao i ove godine,iduću godinu bi trebali biti u plusu za 5-10 milja,reduciranjem radnih mjesta uštedjet će 4-5 milja,prodajom stanova 2_3 milje,i povećanjem cijene usluga još 2-3 milje..zasad su na 38% valsništva,i to su pstvarili po izuzetno povoljnoj cijeni,sada i da tih 13% plate po duplo većoj cijeni,opet ispada da su dobili vlasništvo nad lkpc po izuzetno povoljnoj cijeni..

Luka ploce vrata EU

Saborski zastupnici podržali su u ponedjeljak zajam kojim će se dovršiti autocesta na koridoru Vc prema mađarskoj granici istaknuvši da je riječ o važnom projektu za razvoj istoka Hrvatske.


Riječ je o potvrđivanju Ugovora o jamstvu između Hrvatske i Europske banke za obnovu i razvoj za financiranje dijela projekta ”Hrvatska – dovršetak autoceste na koridoru 5c”.


To je prioritetan projekt važan za razvoj i napredak Slavonije i Baranje, a važan je i za luku Ploče koja će postati ulazna luka EU, istaknuli su u raspravi HDZ-ovi Branko Bačić i Ivan Radic


 
S njima se složio SDP-ov Domagoj Hajduković (SDP) koji je također  istaknuo da će luka Ploče dobiti na važnosti, te se povezati s Budimpeštom i ostatkom Europe,

Sredstva iz zajma, vrijednog 55 milijuna eura, koristit će se za dovršetak izgradnje 17,5 kilometara duge dionice između mosta Halasica i Belog Manastira te 5 kilometara duge dionice između Belog Manastira i mađarske granice. Rok za otplatu zajma je 15 godina, uključujući tri godine počeka na otplatu glavnice, te 12 godina otplate, uz varijabilnu kamatnu stopu i 6-mjesečni EURIBOR plus jedan posto marže

Evo i aluminij mostar se pokrenuo…

https://www.seebiz.eu/tvrtke/aluminij-angazirao-jos-90-starih-radnika/249127/

Da,planiraju ove godine proizvesti oko 50 000 tona aluminijskih trupaca,to je tek početak,teška je preobrazba firme iz socijalizma u kapitalizam,ali tek sada uprava lkpc je počela poduzimati korake u korist dioničara,tako da je smjer dobar,ali ne može eve preko noći,to mi je jasno,srednjeročno i dugoročno odlična investicija,ali nije za trejdere,već za ulagače na duge staze..,naravno cijena dionice počme rasti tek onda kad se vide rezultati,ti rezultati mogli bi već ove godine biti vidljivi,ali generalno se promijenio smjer upravljanja i po mom mišljenju tek se je sada krenulo u pravom smjeru..rezultat će doći naknadno..pozz

Evo u luku dolazi za 10 ak dana prvi cape size brod..110 000 tona..Bit ce u siječnju pretovareno oko 400 000 tona robe…Mislim da je to rekord u zadnjih 10 godina..

Na period od 5 godina ovdje ce tek doci do tektonskih poremecaja u smislu stavljanja svega u funkciju odrzivog razvoja i dobiti na visokom nivou. Zamrznuti kapital na racunu ce se tek u slijedecem periodu otkljucati kroz investicije a kasnije generirajuci dobit i kroz dividendu. Malo je ostalo radnickih udijela tek kad to dodje kraju i enna preuzme veliki jos dio dionica to mozemo ocekivati. Naravno sve je ovo novo normalno pa da bude i ranije ne bih se iznenadili po tom pitanju. Rjesevanje viska radnika, biomasa, lng i dosta toga ide u sjeni svega…tkooo znaaa rekla bi josipa lisac

Ukupni godišnji prekrcajni kapacitet Luke Ploče procjenjuje se na 4,8 milijuna tona rasutih i generalnih tereta. Kapacitet kontejnerskog prometa procjenjuje se na 60.000 TEU godišnje. Sedam od osam operativnih obala u Pločama s dubinom do 14 m,(novi terminal ima dubok gaz do 18 m)  omogućava prihvat plovila do veličine Panamax brodova, dok željeznički kolosijeci, koji se protežu uzduž operativnih vezova, direktno povezuju luku s njezinim gravitacijskim područjem. Sva pristaništa imaju priručne skladišne objekte. U luci se nalaze i dva silosa: jedan za žitarice, a drugi za glinicu.


Pozicionirana u središnjem dijelu Jadrana, između Splita i Dubrovnika, Luka Ploče jedna je od glavnih strateških hrvatskih luka. Izvrsna prometna povezanost te povoljna geostrateška pozicija na čvorištu važnih industrijskih puteva čine je nezaobilaznom poveznicom Jadrana, Mediterana i srednje Europe.


Svoju tradiciju poslovanja dužu od 70 godina temelji na proširivanju poslovanja, osviještenosti kvalitetne usluge i novim investicijama što je temelj kontinuiranog rasta i razvoja na tržištu. Sukladno tome, dugi niz godina Luka Ploče d.d. poslovala je uspješno kao društveno poduzeće, a taj trend je nastavila i kao dioničko društvo.


Iako je riječ o luci u Republici Hrvatskoj, od iznimne je važnosti za gospodarstvo Bosne i Hercegovine, a dovršetkom Koridora Vc, Luka Ploče d.d. će zajedno s cijelom dolinom Neretve dodatno proširiti svoje poslovanje i na ostale zemlje zapadne i srednje Europe.


Luka Ploče d.d. je luka univerzalne namjene  preko koje se obavlja transport gotovo svih vrsta tereta koji se pojavljuju u međunarodnom pomorskom prometu. Zbog svoje geostrateške pozicije i novih ulaganja, uvrštena je na svjetsku kartu luka koje mogu prihvatiti CAPE SIZE brodove (veličine do 180 000 DWT).

U biti ovih 400 000 tona je vjerovatno za 2 mjeseca..Mislim da je najbitnije da su dobili spor sa Gradom o gradnji energane..samo energana donosi godišnje čiste dobiti 60 milja kuna..međutim vjerovatno se čeka Aluminij kao veliki potrošač struje pa da krenu u realizaciju..imaju puno bolje pokazatelje od lkri..tako da mislim da ce sigurno kroz par godina postati luka br 1 u Hrvatskoj..

Jeste vi sigurni da ce LKPC imati ista od te energane?

Kao sto od silosa za naftu nema vele koristi, to je od ENNA-e. Luka je prodala tvrtku koja imala koncesiju za energan za nekih par M kn ima par godina ako me sjecanje dobro sluzi.

Mozda sam u krivu, ali tako mi nesto zvoni iz nekog FI.

Bitno je tko ima pravo i tko ce gradit energanu, LKPC ili ENNA ekipa.

 

Ovo je iz članka:

Grad Ploče podnio je tužbu Upravnom sudu u Splitu radi poništenja građevinske dozvole za ta postrojenja, koju je Upravni sud odbacio, a nakon toga podnesena je i žalba Visokom upravnom sudu, ali je odbijena.Grad je, između ostaloga, naveo da je investitor bio dužan od njega zatražiti posebne uvjete i potvrdu glavnog projekta, što nije zatražio, da je Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja u projekt trebalo uključiti Grad Ploče kao stranku i da planirani energetski objekt u blizini centra mjesta ima utjecaj na stanovanje.

Ovo je iz Sud. Registra:

Statusne promjene: pripojenje subjekta upisa drugom









Temeljem ugovora o pripajanju od 04.07.2017.g. zaključenog između uprava LUKA PLOČE d.d., Ploče, Trg Kralja Tomislava 21, MBS:090006523, OIB:51228874907 i LUKA PLOČE ENERGIJA d.o.o., Ploče, Trg kralja Tomislava 21, MBS:060291437, OIB:18309760889, i sukladno odluci Skupštine LUKA PLOČE ENERGIJA d.o.o. od 04.07.2017.g., izvršeno je pripajanje društva LUKA PLOČE ENERGIJA d.o.o., Ploče, Trg kralja Tomislava 21, MBS:060291437, OIB:18309760889, prijenosom cijele imovine, prava i obveza na društvo LUKA PLOČE d.d., Ploče, Trg Kralja Tomislava 21, MBS:090006523, OIB:51228874907.
Odluka o pripajanju nije pobijana u za to propisanom roku.

Da..luka ploče energija je bila tvrtka kćer..još 4 tvrtke kceri su pripojene lkpc ..a udjel u lpt u je prodan 70%..30% su zadržali..zato je i u interesu ppd u da kupi lkpc jer ce tako kontrolirati cijeli energetski tok koridora Vc..od Ploča do Kaljingrada..a energana ce koristiti plin jer je pogone plinske turbine..trenutno tvrtka mont tank iz Srbije radi tankove za naftu i plin..600 000 m kubičnih plina i nafte ce moci stati u te tankove..i tu enna ima 30% vlasništva..tu ce lkpc imati koristi od distribucijee mada u tom slučaju nije direktno u vlasništvu nad tankovima..vrlo je bitno da je lkpc dobila dozvolu za energanu jer taj objekat donosi veliku zaradu..pogotovo novije bioenergane koje imaju učinkovitost i do 64%..

Pogledajte na you tube fazu izgradnje terminala tekucih tereta ..vtti-enna..svaki litar nafte i svaku kap plina naplacivat ce lkpc kroz distribuciju..a i ntf je tu..tekuci teret je buducnost..kad se napravi taj terminal godiišnje ce se mocii preko luke kapacitet prwtovara povecati na 8 milijuna tona godišnje+energana😂😂😂

Godina oporavka


Treći projekt koji će zasigur­no zaustaviti iseljavanje bit će realiziran u Ljubuškom. Naime, braća Pivac krajem prošle godi­ne kupila su zemljište na prosto­ru gospodarske zone Mostarska Vrata – Cerno gdje planiraju iz­graditi pogon koji će sadržavati skladište svježeg mesa, skladište zamrznutog mesa, pogon rasijecanja, pogon pakiranja svježeg mesa, pogon narezivanja, suša­ru, proizvodnju mesnih prera­đevina, diskont, maloprodaju, administraciju i komercijalu te odjel transporta.


Kompletni kompleks po za­vršetku izgradnje trebao bi za­pošljavati od 60 do 70 osoba. Projekt braće Pivac je u procesu iznošenja potrebnih lokacijskih i građevinskih dozvola za objekt koji će graditi u našoj poslovnoj zoni. Do 1. ožujka 2021. godine trebale bi se pribaviti sve potreb­ne dozvole i tada započeti gra­đevinske radove, izjavio je na posljednjoj sjednici Gradskoga vijeća Ljubuški gradonačelnik Vedran Markotić.


Uz navedene projekte, tu je svakako i Aluminij industrija koja se u Mostaru poput feniksa uzdi­že iz pepela. Naime, unatoč svjet­skoj krizi izazvanoj pandemijom koronavirusa, Aluminij industrija do 1. listopada prošle godine is­punila je svoje ugovorne obveze koje je potpisala s Aluminijem d. d. i zaposlila 82 radnika. Već na početku ove godine najavili su zapošljavanje minimalno 90 do­datnih radnika, bivših djelatnika Aluminija d. d. Mostar.


ineski investitori spremni su da grade rafineriju nafte u Smederevu, a procenjena vrednost investicije je 2,6 milijardi evra.



Predstavnici kineskih investitora iskazali su spremnost da, nakon dogovora i usaglašavanja svih pitanja sa Radnom grupom koju će formirati Vlada Srbije, počnu sa realizacijom projekta od aprila 2021. godine, a okvirni rok završetka prve faze iznosio bi četiri godine, saopšteno je iz Nacionalnog saveta za koordinaciju saradnje sa Ruskom Federacijom i Kinom.


https://cdn1.img.rs.sputniknews.com/img/07e4/0a/13/1123614822_0:299:3000:1895_331x0_80_0_1_efbf227a6c9c83fbc56aea5727fc6da7.jpg.webp” media=”(min-width: 768px)” data-srcset=”https://cdn1.img.rs.sputniknews.com/img/07e4/0a/13/1123614822_0:299:3000:1895_331x0_80_0_1_efbf227a6c9c83fbc56aea5727fc6da7.jpg.webp” />https://cdn1.img.rs.sputniknews.com/img/07e4/0a/13/1123614822_0:299:3000:1895_768x0_80_0_1_882cae7b575b3c1f9fb229940bcafcdb.jpg.webp” media=”(min-width: 480px)” data-srcset=”https://cdn1.img.rs.sputniknews.com/img/07e4/0a/13/1123614822_0:299:3000:1895_768x0_80_0_1_882cae7b575b3c1f9fb229940bcafcdb.jpg.webp” />https://cdn1.img.rs.sputniknews.com/img/07e4/0a/13/1123614822_0:299:3000:1895_480x0_80_0_1_155620f363831807b6510bebd2e4aae3.jpg.webp” media=”(min-width: 0px)” data-srcset=”https://cdn1.img.rs.sputniknews.com/img/07e4/0a/13/1123614822_0:299:3000:1895_480x0_80_0_1_155620f363831807b6510bebd2e4aae3.jpg.webp” />Kinesko američki odnosi

© AP PHOTO / NG HAN GUAN



Nacionalni savet to je saopštio posle sastanka koji je održan u njegovom sedištu. Sastali su se predstavnici Radne grupe i kineskih investitora, a predsedavao je Tomislav Nikolić, predsednik Nacionalnog saveta.


Sastanku su prisustvovali i Ivica Kojić, šef kabineta predsednika Srbije i Dragan Stevanović, državni sekretar Ministarstva privrede.


„Sastanak je usledio nakon sastanaka predstavnika kineskih investitora sa predstavnicima infrastrukturnih javnih preduzeća Republike Srbije. Planirano je da rafinerija bude izgrađena na mestu gde je nekada već bila predviđena izgradnja rafinerije“, saopšteno je iz Nacionalnog saveta.


Kako se dodaje u saopštenju, „u rafineriji bi se proizvodio EURO 6 a emisija štetnih ..gasova bila bi nula. U proizvodnji opreme učestvovaće kompanije iz Nemačke i Sjedinjenih Američkih Država“.A odakle če nabavljat sirovu naftu??lkpc..??možda se zato pravi 32 tanka za naftu i plin?Mislim da im je lkpc najbliža za distribuciju..Lng Krk je daleko,a Pirej još dalje’?

New Report

Close