JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

sori, nigdje da nađem… koja 2 broda su imali havariju?
ima tome oho-ho sad već…


sori, nigdje da nađem… koja 2 broda su imali havariju?
ima tome oho-ho sad već…

Pride i zbog starosti problemi s Istom.

hm… pa jel kanulo štogod od osiguranja tu?





Može se raspravljati o tome koliko su trenutno stanje i očekivani problemi na marketu već uključeni u cijenu jdpl, međutim, trenutno se na relevantnim siteovima teško nalaze optimistične vijesti za kontejneraše… Ili možda svi rade za Techa… [lol]
Kakve su prognoze za izvješće?

Kolega, kontejneraši su u banani, to nitko ne spori. Jednako kao i tečaj JDPL-a na burzi. Kad bi kontejneraši i handysizeri dobro radili, bi li cijena JDPL bila 140 kn PS? (Podsjećam, samo im je cash u bilanci 180 kn PS). Lijep pozdrav. Ako ćemo iskreno, i ja bih ga volio po 100kn kao i Tech [bye]
[/quote]

Kanite se Techa i napišite nešto korisno.

Čovjek je, bar onima koji su se potrudili pročitati, iznio tek nešto korisnih podataka. Vi?

Pitam se tko ovdje druka …

Pokušajte se obračunati s napisanim, a ne čovjekom koji je isto napisao.

Ovako vaš najveći doseg u argumentaciji zadnjih dana je optuživanje nekoga za drukanje.

Da je rekao "sutra će na 200 kn" problema s čovjekom ne bi bilo .

Imate brodara, s dva kontenjeraša oba starija od 10 g i pet bulkera od kojih je jedan već odavno spreman za rezalište a samo dva još nisu napunila desteljeće, zaključen ugovor za dva nova supramaxa u vrijednosti od 105 mil. dolara s rokom isporuke prvoga vjerovatno kraj 2009.g. početak 2010.g. (eto ima ih sad i po 29 mil. USD), a u oba sektora nema naznake oporavka.

Sad Shwarzi, reci koliko dugo ćeš taj keš gledati na računu i mišljenje o očekivanoj zaradi ove flote 2009.g.?

[/quote]

gosin Ashrak, zašto INDG ne raste? Ja to ne razumijem… možete li mi to objasniti?

Ma ja ću to prodati. Što će mi nešto što ne raste? Pa čak je i JDPL narastao u zadnjih mjesec dana i čak se na njemu dalo zaraditi, a firma ništa ne valja i evo Techman nam šalje prekrasne prezentacije u power pointu kako to sve skupa ništa ne valja. Pitao sam vašeg prijatelja Fazana što da kupim kad prodam INDG. On kaže ATPL. Što vi kažete? Što da kupim kad prodam INDG? Da čekam JDPL na 50kn?

Jako se ljutim na INDG… i to mi je za sad jedini promašaj u portfelju. Pa sve je raslo ko sumanuto u zadnjih mjesec dana a ona ni makac. Pitam se što ako tržište nastavi rasti, hoće li i INDG rasti ili će opet biti ni makac? Stvarno mi ide za živce ta dionica INDG. A navodno slijede teška vremena za građevinare, pa šta će mi onda to? Uz to, u nekim se krugovima priča da su stvari oko te firme INDG jako mutne, i da se mnogi boje da ne budu prevareni. Ma pod hitno ću to prodati i postaviti se na JDPL na 50 kn. Ispod Techmana.

Gosin Ashrak, što preporučate? da li previše nudim za JDPL?

S poštovanjem,

vaš Guverner.
[/quote]

Kad si me se već zaželio, biti ću pristojan i odgovoriti na pitanje.

INDG ne držim, niti radi nekretnina, niti radi očekivane zarade firme, a što ćeš ti raditi s dionicom nije moja briga.

Uostalom nisam ti ni savjetovao da je kupiša, za investicijsko savjetovanje nisam ovlaštena, dok ono što bi ti ja mogao savjetovati da radiš s njom, niti je za forum, niti je besplatno.

Inače, iako istu i dalje kupujem (pokušavam kupiti), nikome ne savjetujem kupnju INDG.

Ali kako je tebi oko JDPL sve jasno, a INDG neće gore, što čekaš …

A i odgovorit ću ti da 50 kn za JDPL nije puno. Nego ako je samo keša kako kažeš 180 kn nije mi jasno zašto na 50? Opet čekaš, trebao si kupiti već danas.

Nego kako ti na pitanje nisi odgovorio, niti si svoje stavove o JDPL i sektoru kao dobroj prilici pokušao argumentirat, ovim je moja priča s tebom završila.


Nego kako ti na pitanje nisi odgovorio, niti si svoje stavove o JDPL i sektoru kao dobroj prilici pokušao argumentirat, ovim je moja priča s tebom završila.

Gosin Ashrack. Hoćete li okačiti kakvu PPT przentaciju o nadolazećem krahu nekretnina u RH na temu INDG da se malo obrazujemo? Unaprijed hvala.

I'LL BE BACK

Tko nije uhvatio Atlantsku ovdje ima još bolju priliku. Ako je maximum Atlantske bio 3500, a Jadroplova 750 onda bi sadašnja ekvivalentna cijena bila 175. A trži se tek na 143.


Tko nije uhvatio Atlantsku ovdje ima još bolju priliku. Ako je maximum Atlantske bio 3500, a Jadroplova 750 onda bi sadašnja ekvivalentna cijena bila 175. A trži se tek na 143.

Ne može se uspoređivati na taj način ,jer ATPL ima NAV od cca 400 kn u hotelima i aviokompaniji.
Mislim da su stradali ravnomjerno s obzirom da taj ostali segment nije stradao kao brodari.
A sada i dividenda koja može biti i preko 100 kn prema statutu ćini ATPL atraktivnijom.

JDPL ima olovni uteg na nogama,a to je državno vlasništvo.Ali upravo prodaja ,ako bude,bi mogla
podići vrijednost ove dionice.To čak može biti i razlog za kupnju.Naravno kratkoročno.

Da, dividenda može biti 100 kn,a može i 20 kn jer 2009. će biti crna godina za sve brodare (nešto bolja za tankere) tako da ove priče o 100 kn dividende su obično navlačenje a svi koji zato kupuju ATPL ostavit će gaće na štapu, ali to je njihov problem. Meni je važno da se JDPL ustalila na oko 140 kn pa kako trenutno nema nekih posebnih razloga za rast iznad tih razina, tako nema ni za neki veći pad i sad treba čekati privatizaciju i polako dokupljivati.
Kretanja brodara vani vidim da na nas više ne djeluju jer jučer su vani padali preko -10%, a mi smo danas rasli. [thumbsup]

dugoročni dioničari (držioničari) su na burzi pušioničari - trejdanje je zakon.


Da, dividenda može biti 100 kn,a može i 20 kn jer 2009. će biti crna godina za sve brodare (nešto bolja za tankere) tako da ove priče o 100 kn dividende su obično navlačenje a svi koji zato kupuju ATPL ostavit će gaće na štapu, ali to je njihov problem. Meni je važno da se JDPL ustalila na oko 140 kn pa kako trenutno nema nekih posebnih razloga za rast iznad tih razina, tako nema ni za neki veći pad i sad treba čekati privatizaciju i polako dokupljivati.
Kretanja brodara vani vidim da na nas više ne djeluju jer jučer su vani padali preko -10%, a mi smo danas rasli. [thumbsup]

Kolega, slažem se sa vama vezano za JDPL, ali glede dividende ATPL… ne bude bila samo 20 kn, bez brige. Pogledajte strukturu u top 10. Mislite li da će ovi mudonje iz uprave sebi neku siću udijeliti? BTW oni kao takvi će na sjednici odlučit oće bit dividende ili ne. hehe.


@Lopina
, IMHO ako biram između ATPL i JDPL, smatram da JDPL dugoročno nosi ne puno manji potencijalni prinos, ali uz puno manji rizik. A tu je i faktor privatizacije koja će se zasigurno dogoditi. E sad, tko voli nek izvoli. Ovisno o afinitetu prema riziku i vremenu svak će odabrati ono što mu više odgovara.

I'LL BE BACK


Tko nije uhvatio Atlantsku ovdje ima još bolju priliku. Ako je maximum Atlantske bio 3500, a Jadroplova 750 onda bi sadašnja ekvivalentna cijena bila 175. A trži se tek na 143.

jedpl je bio na 850kn,a atpl na 3900kn

entetinis, baron i ekipa su previse puta gledali film glup gluplji

Ja bi samo nadodao oprez .
Više bi volio da su indijanci narasli 1% nego pali 5 pa narasli 4%.
To mi se ni malo nesviđa i savjetujem svima oprez naravno kad je daljnji trend u pitanju a za sutra je jasno da ćemo gore .
[yawn]



Tko nije uhvatio Atlantsku ovdje ima još bolju priliku. Ako je maximum Atlantske bio 3500, a Jadroplova 750 onda bi sadašnja ekvivalentna cijena bila 175. A trži se tek na 143.

jedpl je bio na 850kn,a atpl na 3900kn
[/quote]

Ok ispravljam, onda je ekvivalent 179.

Računica je priprosta, ali Jadroplov je cijenom sada više od 20% jeftiniji od Atlantske i ima ono što brodarima trenutno najviše treba, a to je keš na računu. Keš je trenutno najbolja investicija za brodare.. A to što je država vlasnik znači da će biti prodaje, odnosno privatizacije, a to je najljepši trenutak za nas burovne špekulante.

Graf …

.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Pitam se pitam:

Jel se zna što se dogadja s dva broda koja su naručena. Da li će se plačati ugovorena cijena od 5x milje USD ili se pregovara o nižoj cijeni brodova?

Dali bi otkazivanje ugovora nosilo nekakve penale za naručioca i o kojim brojevima pričamo?

Puno stranih vjetnamskih i kineskih brodogradilišta danas izrađuju brodove po mnogo nižim cjenama, a da ne govorim o brojnim otkazivanjima ugovora. Dali bi se isplatilo otkazati Brodosplitu i preuzeti nešto što je već poluzavršeno po puno nižoj cijeni?

Zna se da brodski prijevoz ciklički raste i pada. Dali je ovaj ciklus visokih vozarina završio, ili se očekuje ponovni kakav takav rast? Kolika će u prosjeku biti stara flota do slijedećeg ciklusa rasta ako takav dodje za x godina?

New Report

Close