JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Baltic Exchange Dry Index TM 8550 (UP 200) 2 minutes ago Daily Summary of Baltic Exchange Dry Indices
22 April 2008
Baltic Exchange Dry Index TM 8550 (UP 200)
Baltic Exchange Capesize Index TM 12248 (UP 350)
Baltic Exchange Panamax Index TM 8877 (UP 170)
Baltic Exchange Supramax Index TM 5029 (UP 95)
Baltic Exchange Handysize Index TM 2523 (UP 56)

Daily Summary of the Baltic Exchange Time Charter Routes
Rate($/Day) Change
BCI
Average of the T/C routes $142734 (UP 4389)
BPI
Average of the T/C routes $71470 (UP 1378)
BSI
Average of the T/C routes $52589 (UP 997)
BHSI
Average of the T/C routes $36659 (UP 851)

Baltic Exchange Capesize Index 12248 (UP 350)

Route Number Description Weighting Average Movement
C2 160000lt Tubarao -Rotterdam 10 36.777 1.472
C3 150000mt Tubarao – Beilun/Baoshan 15 77.042 2.229
C4 150000mt Richards Bay – Rotterdam 5 39.114 0.582
C5 150000mt W Australia – Beilun/Baoshan 15 31.227 0.522
C7 150000mt Bolivar – Rotterdam 5 38.259 1.650
C8_03 172000mt Gibraltar/Hamburg trans Atlantic RV 10 138364 7000
C9_03 172000mt Continent/Mediterranean trip Far East 5 193077 4962
C10_03 172000mt Pacific RV 20 142038 3346
C11_03 172000mt China/Japan trip Mediterranean/Cont 5 97458 2250
C12 150000mt Gladstone – Rotterdam 10 51.218 0.773
Average of the T/C Routes 142734 4389

Baltic Exchange Panamax Index 8877 (UP 170)

Route Number Description Weighting Average Movement
P1A_03 74000mt Transatlantic RV 25 79240 1505
P2A_03 74000mt SKAW-GIB/FAR EAST 25 88986 1033
P3A_03 74000mt Japan-SK/Pacific/RV 25 65055 1722
P4_03 74000mt FAR EAST/NOPAC/SK-PASS 25 52597 1250
Average of the T/C Routes 71470 1378

Baltic Exchange Supramax Index 5029 (UP 95)

Route
Number Description Weighting Average Movement
S1A Antwerp – Skaw Trip Far East 12.5 67548 1473
S1B Canakkale Trip Far East 12.5 63677 866
S2 Japan – SK / NOPAC or Australia rv 25 44892 1142
S3 Japan – SK Trip Gib – Skaw range 25 39270 625
S4A US Gulf – Skaw-Passero 12.5 86090 1552
S4B Skaw-Passero – US Gulf 12.5 35075 555
Average of the T/C Routes 52589 997

The route(s) below do not form part of the index calculation
S5 W.Africa via ECSA to FarEast 0 74665 2322
S6 Jpn-SK trip via Aus/India 0 44470 1050
S7 EC India – China 0 65723 173

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

budite realni.NEMA REALIZIRANJA ugovora bez da ga EU odobri. u tijeku su pristupni pregovori za primanje u EU a jedno poglavlje (o tržišnom natjecanju) direktno se veže za brodogradnju jer tvrtka koja ima subvencije veće od uobičajenih ima prednost na tržištu.to kod EU jednostavno ne prolazi.stoga mislim da bi moglo do realizacije ugovora doći za 2 do 3 mjeseca(najbrže) jer planove restruktuiranja treba razmotriti za svako brodogradilište pojedinačno.Brodosplit je definitivno u najgorem stanju,a ugovor je vjerovatno potpisan pod pritiskom vlade.
mislim da ovaj ugovor ne obavezuje Jadroplov da izgradi brodove kod nas ako se oduži pregovaranje.oni su privatna tvrtka,imaju novac i žele brodove.ako ih Brodosplit ne može napraviti naći će drugoga.
Svaki ugovor ima svoje dodatne klauzule koji kupcu sigurno pružaju različite mogućnosti jer ipak je to 100 milijuna težak ugovor i ne kupuju se bomboni.eto’o

***obrisano*** U jednoj rečenici kažeš da nema ugovora bez EU, a u drugoj da je isti potpisan pod pritiskom vlade. Sve što si napisao je puko nagađanje bez ijednog argumenta. Odakle ti to da EU mora odobriti bilo kakav ugovor koji potpiše Brodosplit? Jel ti to znaš ili onako nagađaš?


budite realni.NEMA REALIZIRANJA ugovora bez da ga EU odobri.

Mornar buduci mi materija nije bliska budi ljubazan pa elaboriraj to sa EU. Mi nismo clanovi EU i po nekakvoj logici stvari ta pravila ponasanja bi trebala stupiti na snagu nasim ulaskom.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

pozdrav ekipi , smatram da je ovo vrlo dobra dionica sto svojom likv. i kretanjem sama najbolje dokazuje. Molio bih nekog da komentira zaradu tvrtke glede tečaja dolar euro = 1.50 u 2008.
Hoće li uopće biti dobiti i kada će ista za 1Q 2008 biti obznanje??
Glede cijene nafte kao primarnog troška kako će se to odraziti na poslovanje kompanije?
Skuzajte ali rodeni sam pesimist i nikome ništa ne virujen.
Sritno


…… Hoće li uopće biti dobiti i kada će ista za 1Q 2008 biti obznanje?? …… Skuzajte ali rodeni sam pesimist i nikome ništa ne virujen. …..

Već sam na ovoj dionici navikao na pesimiste (obično drukere koji dokupljuju) , ali ovo je strašno…..

Jadroplov ugovorio gradnju dva broda s Brodosplitom

Business.hr/Hina
22.04.2008 16:45
Pročitaj komentare(1)

Splitski brodar Jadroplov (JDPL-R-A) ugovorio je s Brodosplit Brodogradilištem gradnju dvaju brodova za prijevoz sipkih tereta. Ugovor za gradnju tih brodova potpisan je 21. travnja, izvijestio je danas Jadroplov Zagrebačku burzu.
Vezane vijestiZSE: Obrana Crobexa na 3600 bodova

Riječ je o brodovima ukupne nosivosti 52.000 tona, dužine 190 metara. Prvi brod bi trebao biti isporučen početkom prosinca 2009., a drugi sredinom ožujka 2010.

Prema podacima s internetskih stranica Jadroplova, ta tvrtka ima 50 radnika (koji rade u glavnom uredu u Splitu), 350 pomoraca na ugovoru te raspolaže flotom od sedam brodova prosječne starosti 12 godina.

Što su brzi!


pozdrav ekipi , smatram da je ovo vrlo dobra dionica sto svojom likv. i kretanjem sama najbolje dokazuje. Molio bih nekog da komentira zaradu tvrtke glede tečaja dolar euro = 1.50 u 2008. Hoće li uopće biti dobiti i kada će ista za 1Q 2008 biti obznanje?? Glede cijene nafte kao primarnog troška kako će se to odraziti na poslovanje kompanije? Skuzajte ali rodeni sam pesimist i nikome ništa ne virujen. Sritno

Parchy pozdrav!

Mislim da si ispravno uocio opasnosti koje vrebaju u ovoj dionici. Rekao bih da je pre optimisticno raditi kalkulacije za 2008 godinu na srednjem tecaju dolara od 1.50 prema euru. Bankari kazu da ce dosegnuti omjer od bar 2 USD za Euro. Nastavljajuci se na kretanje dolara ozbiljni analiticari predvidjaju cijenu nafte do kraja godine na blizu 200 USD/barel.

Sagledavsi zajedno sve ove ugroze nije za ocekivati ni najmanju dobit ne samo za 1Q vec i za kompletnu 2008 godinu. Stoga je uzevsi u obzir gornje elemente jasan signal investitorima SEL. Moj osobni problem je sta sam po prirodi tvrdoglav i mazohist pa je necu prodavati glede i unatoc evidentnom gubitku.[bye]

Veseli me ako sam ti svojim misljenjem pomogao.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Pozdrav kolegama dioničarima JDPL-a

Nemate se što brinuti.Sve ide prema planu “meštra” Ive ….!!! Samo strpljenja malo, opet kažerm treba spasiti “Brodosplit” , smanjivanje radnika odnosno proizvodnje brodova.Dio “Brodosplita” ( BSO) je već pod paskom NATO-a ( izgradnja ratnih brodova-to su radili i prije domovinskog rata i dobro prodati “Jadroplov” čim se isprazni državna kasa, a to znači dolazak tranša kredita na naplatu-konac Lipnja.

srdačni pozdrav
[bye]

“Bankari kazu da ce dosegnuti omjer od bar 2 USD za Euro. Nastavljajuci se na kretanje dolara ozbiljni analiticari predvidjaju cijenu nafte do kraja godine na blizu 200 USD/barel.
” techman
aj fala Bogu da netko ne spominje drukanje kao npr. Špancir. Nisam siguran što mu znači drukanje za pad kad dionica kao i sve ostale padaju u principu dnevno te ih ima na diskontu kao u prići. kamo sriće da iman više novca za trgovinu … cijena je već dobrano simpa što ne znaći da nemože prema 400 KNuz crobex na 2600-2700.
Techman 1eur = 2usd ne buš po meni vidil u ovom ciklusu long terma, poslije drugog long terma (rasta dolara) sve je moguće ali meni osobno se čini kako je prije moguće vidjeti 1 eur = 0,5 dolara …
nafta virujen da ce biti u okvirima 150$ barrel , 125$ most likely top. eurusd dno je blizu spike na 1.71 moguć
puno sreće, nisi mi odgovorija konkretno kada ce biti rezul. poslovanja JDPL za 1Q2008
pozdrav

Vidim da se s vremena na vrijeme spomene privatizacija. Tko bi bio potencijalni kupac i što bi bilo najbolje za nas stoku sitnog zuba?

[b][/b]You never count your money when you're sittin' at the table

kao sto sam rekao sve vise drukera na ovoj temi, uskoro prestizemo atpl po broju [bye]
od privatizacije nista, sigurno 2 godine, ako i onda

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

New Report

Close