“Sve to uvod je u najavljenu dokapitalizaciju, koja bi trebala ojačati splitskog brodara za 150 do 350 milijuna kuna”
Koliko novca će se još spržiti kod JDPL, CRAL i brodogradilišta. Jedine veće rupetine su HŽ i DDJH. To su već rupe bez dna.
JDPL barem nekad ostvari i dobit. Ove stare obveze će se pokriti opet dokapitalizacijom, opet će se razvodniti udui manjinskih. Još par dokapitalizacija i na ovim razinam JDPL će vrijediti kao Tesla.
Dobro da sam uzeo narodne obveznice i plaćam poreze. Vidim da se pare na bacaju. Idu u dobre ruke.
Ova firma bi imala potencijala da je drugi vlasnik. Da se privatizira.
Ovako se samo bacaju novci poreznih obveznika kroz dokapitalizacije. A propast će na kraju jer nemaju pojma šta rade. Uvijek je i bila kasica prasica da lokalni muljatori vade novce iz nje.
Ovo ne komentirate:
“Dokapitalizacijom bi osigurali i podlogu za nastavak suradnje s japanskim brodogradilištem u kojemu su građena dosadašnja dva LPGbroda. ”
“Jadroplov kani još i dalje disperzirati poslovanje, a ambicije idu prema trajektnom prijevozu. Već pripremljen projekt za koji je odabran i graditelj broda, riječki 3. maj, kandidirat će se na natječaju za bespovratna EU sredstva namijenjena razvoju zelene tehnologije, a riječ je o trajektu na električni pogon vrijednosti 50 milijuna eura. Brod bi prevozio tisuću putnika i 150 automobila i bio bi prvi feribot takve veličine na elektro pogon u Europi. I tim projektom nastoji se dati poruku investitorima da Jadroplov više nije onaj stari.”
Ovdje nema dokapitalizacije prije jeseni, ako je uopce bude ove godine. U predstavništvu se trenutno u niti jednom segmentune spominje dokapitalizacija.
Sto kolega @BabaLuji u svom postu napisao da sa dva nova broda u floti, te 5 kojih od prije posjeduju, znaci 7 brodova.
Nemoj mjesat kruške i jabuke. Atpl prodaje paket, a Jdpl ako ide u dokapitalizaciju.
Čini se da ipak ide dokapitalizacija ove godine
Iako su se već počele pojavljivati dvojbe oko realizacije dokapitalizacije, Pavlović potvrđuje da se na njoj radi, angažiran je InterCapital, a realizirat će se na klasičan način, uz izdavanje prospekta i odobrenje Hanfe, oglašavanje javne ponude i uvrštenje novih dionica na burzi.
”S dokapitalizacijom idemo ove godine”, odlučan je Pavlović, koji već duže vrijeme obilazi investitore i razgovara o njihovom uključivanju u ovaj za Jadroplov veliki pothvat. Najviše je, kaže, priželjkivao da se uključe mirovinski fondovi, no, dali su mu jasno do znanja da ih ulaganje u takvu volatilnu djelatnost ne zanima. Idealni bi ulagači za Pavlovića bila primjerice Ina, volio bi da to budu i naši brodari, no zbog slabog interesa na domaćem tržištu Pavlović razgovara i na inozemnom, među brodarima u Grčkoj i Turskoj, a upravo odlazi na razgovore u Japan.
Nema ovdje dokapitalizacije ispod cijene. Ocekujem 15€.
Deda je i zadnju dokapitalizaciju srusio, koja je bila ispod cijene. Ili je srusio iz razloga sto je @mitkko bio u njoj.
Da dokapitalizacija po 15 EUR. Ma zaokružite odmah na 50 EUR, da bolje figura.
Jeli vi znate kako dokapitalizacija funkcionira i utječe na nas male pušioničare (pardon, dioničare) ili se stavljate na offer i nadate da vas netko skupi prije nego li skuži?
Jdpl je za prvi lpg brod znao da ce ga uzeti par mjeseci prije. A drugi na isti nacin.
Ja se nadam da ste svi upoznati koliko se ceka novogradnja broda, a da ne govorim o predradnjama prije pocetka gradnje.
Jdpl je uzeo 2 nova broda u rekordnom roku, ali ne samo to vec je te iste brodove dobio ispod cijene.
Priča sa trajektom bi mogla biti kroz 2 god.realizirana. Lovu iz fondova treba uzeti a njima ova green energy story prolazi.
Today: 15,099 +633
Bitno je da imamo kontinuitet, malo smo danas kupili na ovim proljetnim popustima.. Sve sastavnice rastu cape, pana, sup, bdi…
Today: 15,099 +633
Bitno je da imamo kontinuitet, malo smo danas kupili na ovim proljetnim popustima.. Sve sastavnice rastu cape, pana, sup, bdi…
Bilo bi dobro jedan popust tjedno!