JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

bid se malo popunio… atlantska se isto malo oporavila a izgleda da je i ova informacija o prodaji državnog dijela probavljena…

Kupiš samo 106 komada, i već je cijena preko 139,00 Kn. Moram nekako skupit municije za ovo malo jada![emo_smijesak]

Još da se onaj Macan od 500 komada na kupnji malo digne na preko 127,00 Kn![emo_namigusa]

Uklanjaju se nalozi sa prodaje![emo_smijesak]


Uklanjaju se nalozi sa prodaje![emo_smijesak]

daj ne izmišljaj, i drukanje treba imati granice….

moje pisanje nije preporuka za kupnju ili prodaju dionica, nego osobni stav i razmišljanje


bid se malo popunio… atlantska se isto malo oporavila a izgleda da je i ova informacija o prodaji državnog dijela probavljena…

ne bih rekao da je tu ovog časa relevantan taj info o početnoj cijeni nego da se radi o spekulaciji zbog početka rasta BDI-a. u ovom času nakon upornog pada vozarina flota na tržištu vrijedi bar 10m usd manje nego prije 3 mjeseca kad su slana pisma namjere. to je razlika oko 35 kuna po dionici, ako se ne varam. a ako je ovo sada konačno krenuo oporavak, cijene brodova brzo će opet na staro i preko toga.

Čeka se odustajanje od ovog natječaja,dolazak nove vlasti i provedba pravedne ESOP privatizacije.


Čeka se odustajanje od ovog natječaja,dolazak nove vlasti i provedba pravedne ESOP privatizacije.

može li bolje od toga?

do dolaska te nove vlasti brodari će se tržiti po tko zna kojoj cijeni. ako economou nije sasvim skrenuo samo nebo je granica. pazi ovo: za sljedećih 18 mjeseci DRYS računa s 20000 višim TCE od sadašnjeg. hajde svi imaoci JDPL trk po digitrone i zadnji FI pa na posao [emo_vrtimise]

During 2014 and 2015, DRYS records 9,746 and 15,821 spot fleet capacity days, respectively. With the Panamax fleet representing approximately 60% of the spot days, the company estimates that a 20,000 per day increase in average daily charter rates will add another $195 million and $216 million of additional earnings before interest, taxes, depreciation, and amortization (or EBITDA) for its shipping segment in 2014 and 2015, respectively.

Market Demand for 13-week T-Bills Rises to 9-Week High Last Week



Čeka se odustajanje od ovog natječaja,dolazak nove vlasti i provedba pravedne ESOP privatizacije.

može li bolje od toga?

do dolaska te nove vlasti brodari će se tržiti po tko zna kojoj cijeni. ako economou nije sasvim skrenuo samo nebo je granica. pazi ovo: za sljedećih 18 mjeseci DRYS računa s 20000 višim TCE od sadašnjeg. hajde svi imaoci JDPL trk po digitrone i zadnji FI pa na posao [emo_vrtimise]

During 2014 and 2015, DRYS records 9,746 and 15,821 spot fleet capacity days, respectively. With the Panamax fleet representing approximately 60% of the spot days, the company estimates that a 20,000 per day increase in average daily charter rates will add another $195 million and $216 million of additional earnings before interest, taxes, depreciation, and amortization (or EBITDA) for its shipping segment in 2014 and 2015, respectively.

Market Demand for 13-week T-Bills Rises to 9-Week High Last Week

[/quote] Ovo je pravo i ozbiljno drukanje!



Uklanjaju se nalozi sa prodaje![emo_smijesak]

daj ne izmišljaj, i drukanje treba imati granice….
[/quote]

Da ih ti imaš i približno kao i ja, ne bi se skidao s foruma!

ovdje je provovska bitka kao u prvom svjetskom ratu, lagano se razdvajaju bid i ask a čini se da su i sve rjeđi, ( i bid i ask tako da se ovo ne smatra drukanjem tipa nestalo aska )jednostavno se ne zna što će biti, ne vjerujem da se radi o kalkulacijama zbog pada vrijednosti flote zbog pada BDI indeksa i slično…
kao i u prvom svjetskom ratu, čeka se odluka koja se donosi za zelenim stolom, a one koji tamo sjede ne zanimaju ( ili ih ne shvaćaju ) korelacije između kretanja BDI indeksa vrijednopsti vozarina, brodova, flote, imovine i posljedično državnog paketa…

ove koji prodaju interesira samo para

New Report

Close