Hrvatska banka za obnovu i razvitak (HBOR), kao davatelj kredita, sukladno Indikativnoj ponudi za zatvaranje obveza prema financijskim institucijama i za financiranje tekuće likvidnosti Jadroplova d.d. Split, odobrava dugoročni investicijski kredit Jadroplovu d.d. Split u iznosu od 55.000.000,00 HRK na rok od 10 godina, s kamatnom stopom u visini od 4% p.p. godišnje i naknadom za obradu zahtjeva u iznosu od 0,5% jednokratno.
Računamo li inflaciju i ovu investiciju jdpl je pogodio timing i kredit. Srećom je propao plan sa trogirskim tankerima pa smo sada u plinu do grla..
Neznam jeli neko pustija ovaj članak ali zanimljiv je i star 2 mjeseca!
Zar nije glupo, s obzirom na okolnosti, prodavat po aktualnoj cijeni, a već u slijedećih par dana će biti puno viša!
Ovaj tjedan je tjedan brodara!Dosao red i na njih ali ima za to i logike!Ko ih ima nek uživa,a ko nema nije kasno.BDI poslije podne će potvrdit moju konstataciju!
Danas bi mogli do 11.
Bilo bi mi drago čuti Kolegu Mittka, i njegove prognoze.
A i kurioža sam baba, da nam kaže prosjek ulaska, za ovu sezonu!?
Ove godine nisam kupio JDPL niti to planiram. Mislim da bulkerima ova godina baš i neće biti bajna, ali ako i unatoč tome netko želi kupiti bulkera, mislim da trenutno ima povoljnijih kupnji.
Moramo sada pratiti i plinarine reklo bi se… 🚀📈🙃
Ovo gore su ti podaci za 6 puta vece prekooceanske LPG brodove… kruske i jabuke. Takodjer, JDPL je svoje brodove zakljucala u dugogodisnji najam po unaprijed dogovorenim cijenama, tako da ova dnevna kolebanja vozarina nisu relevantna, pogotovo ne ovih vozarina koje navodis.
Ova godina će biti prosječna za bulkere.
Nisam nikada imala JDPL niti pratim njihove ugovore pa nisam pametna za JDPL.
Bit ce bolja od prosjeka. Kina se mora svaki trenutak otvoriti.
Racunaj da Jdpl ima 5 bulkova, od kojih 1 je ugovoren na dugorocni najma od 5g sa Cios grupom(50mil $).
I kad stigne ovaj novi LPG, imat ce ih 2. Sto @mitkko kaze da su im vozarine dugorocno ugovorene, ali ce otplacivat kredit i ostat ce i dio zarade. Ocekivanja su da ce ih isplati za oko 8g.
Jdpl vise nije mala flota 7 brodova su u pitanju.
Ugovor za brod Split je dugorocni mada i Solin radi na istom poslu.
https://www.jadroplov.com/hr/novosti/jadroplov-zapocine-prijevoz-starog-zeljeza-za-tursku
Kina se otvorila.
Ne znam puno o JDPL pa neću pričati.
Ako su ugovorili dugoročne ugovore u vrijeme visokih vozarina, to je dobro.