JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Nije prosao drugi privitak

Rastimo zajedno...

Ne prolazi, ne znam zasto…jos jednom pa sto bude

Rastimo zajedno...

IvanaSt, 06.08.2021. u 08:41

 





Parica, 05.08.2021. u 18:18



 

 





IvanaSt, 05.08.2021. u 00:11



 

 

 





lapad, 29.07.2021. u 00:32



 

 

 

Nikad nije bilo jednostavnije izračunati vrijednost flote Jadroplova nego ovih dana.

Nedavno su prodani mali supramaxi PUNTA 52.000 2013, za 14 m$, i VALOVINE 52.000 2016 za 16 m$.

Potpuno isti tip brodova kao i 3 supre jadroplova:

PERISTIL 52K 2010

S.DUJAM 52K 2010

SOLIN 51.5K 2012

 

 

 



 

Koliko po vama vrijede ostala 2 broda – Trogir i Split? Meni preliminarna kalkulacija kaže da Jadroplov vrijedi znatno manje od 25 kuna i da dokap nema šanse ako nisam nešto pogriješila. Na drugom forumu špekulira se o većim vrijednostima NAV-a.

 

 



 

Pa dajte racunicu kolegice…

JDPL ce ove godine zaradit skoro pa cijelu trzisnu kapitalizaciju na 25kn…Stvarno moras bit poprilicno neinformiran (ili zlocest) za bubat ovakve nebuloze…

 

 



 

Zločesta znam biti, ali ne na forumu. Tu sam možda samo nedovoljno informirana. Davno su me znalci brodara uvjerili da se sve što se u jednoj godini generira  može pojesti u sljedećoj i da jedino NAV igra kad je u pitanju procjena vrijednosti brodarske kompanije. Q2 je izašao prije par dana – uz vrijednosti ova tri broda koja je naveo kolega Lapad dodaj još IMHO 10-11 mil usd za Trogira i Splita (super bi bilo da kolega Lapad ili netko drugi stručan potvrdi ove vrijednosti) i onda na to još dodaj vrijednost zemljišta i građevinskih objekata, zaliha, potraživanja i casha, nakon toga oduzmi kratkoročne i dugoročne obveze i ono što dobiješ podijeli s brojem dionica. Po mom toliko vrijedi firma po dionici i ni feninga više od toga. Javi koliko ti je  ispao rezultat ili ako ne želiš računati jer je logika nebulozna onda javi u čemu je nebulozna. Meni je ispala vrlo mršava jednoznamenkasta brojka. Možda mi je nešto značajno promaklo, ne bi bilo prvi put 😊.

Hvala…sad mi je sve jasno, ispricavam se…

Naravno NAV je najbolji pokazatelj za brodare jer ukljucuje vrijednost brodova (koje su determinirane vozarinama) te ukljucuje dug i novac…

Sve sto ste navedeli Vam je tocno…osim najbitnijeg detalja…vrijednost brodova ste uzeli od kolege Lapada koji je prodao na dnu i ne moze to “probavit”…cijene brodova iz ove transakcije uzima kao referentne iako dobro zna da su te cijene posljedica raskusuravanja drzave i Uljanik plovidbe i nemaju veze sa trzisnim cijenama…

U privitku vam prilazen trzisne cijene bulkova (iz dva izvora) pa pokusajte ponovo izracunat NAV…

Jos jednom isprika na mom prethodno agresivnom postu…sry

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.
Rastimo zajedno...

pa nije ovih 25 kn za dokap izvučeno iz šešira, to je vrijednost NAV-a koju su izračunali u firmi i zato pokušavaju dokap po toj cijeni..ostaje pitanje je li dokap po NAV-u dosta primamljiv ulagačima da ulože svoj novac u JDPL ili će tražiti diskont?

budapest !

@zvekir

Moze link kolega…ili ste jos jedan “bukač” u nizu…pa bar se potrudite izracunat NAV, nije tesko, 5 minuta posla…

Ili ni to ne znate…onda se okanite brodara i burze…

Rastimo zajedno...

Cijena JDPL 38 kn, a dokap po 25 kn. Čak štoviše ne vjerujem da će proći dokap po 25 kn, već možda tek po 10 kn. Previše je tu dubioza otprije, da bi netko uložio ozbiljnije novce, a ni Uprava nije bajna, već naprotiv.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

BudFox3, 06.08.2021. u 15:55

Cijena JDPL 38 kn, a dokap po 25 kn. Čak štoviše ne vjerujem da će proći dokap po 25 kn, već možda tek po 10 kn. Previše je tu dubioza otprije, da bi netko uložio ozbiljnije novce, a ni Uprava nije bajna, već naprotiv.

Pa dokapom se postaje vecinski vlasnik mijenja se sadasnja Uprava…nema tu dubioza, dug je koliki je, a brodovi/imovina vrijede koliko i svim drugim bulk kompanijama i zaradjuju min 70 mil kn godisnje sa trenutnim vozarinama…u ovoj bransi ne postoje konkurentske prednosti…vozis po vozarinama (+/-10%) kao i svi drugi…Uprava ima samo zadatak upravljat sa omjerom dugorocne/kratkorocne upooslenosti flote…nema tu velike filozofije sto je i pokazao  izvjestaj za q2

Rastimo zajedno...

Pricekajmo 2 tjedna pa cemo vidjeti da li se netko javio za dokap.

za dokap se neće nitko javiti… tko bi želio hrpu starog željeza za velike pare… samo će se u skdd na prvom mjestu pojaviti novi većinski vlasnik!

Itekako ce se javiti. Zato jer se ulog vrati de facto za godinu ili dvije, a osim s ulogom ne jamcis s nicim. U bilo kojem trenutku mozes poslati niz vodu, a da si netaknut, osim uloga koji si sam sebi vratio.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Koliko znam dug im je 300 milijuna kuna.

Kako ce to vratiti za godinu dvije?

Nitko ne prica o dugu (320 mil kn) vec o ulogu (50mil kn) za 55% vlasnistva…

Rastimo zajedno...

Parica, 06.08.2021. u 12:26

 





IvanaSt, 06.08.2021. u 08:41



 

 





Parica, 05.08.2021. u 18:18



 

 

 





IvanaSt, 05.08.2021. u 00:11



 

 

 

 





lapad, 29.07.2021. u 00:32



 

 

 

 

Nikad nije bilo jednostavnije izračunati vrijednost flote Jadroplova nego ovih dana.

Nedavno su prodani mali supramaxi PUNTA 52.000 2013, za 14 m$, i VALOVINE 52.000 2016 za 16 m$.

Potpuno isti tip brodova kao i 3 supre jadroplova:

PERISTIL 52K 2010

S.DUJAM 52K 2010

SOLIN 51.5K 2012

 

 

 

 



 

Koliko po vama vrijede ostala 2 broda – Trogir i Split? Meni preliminarna kalkulacija kaže da Jadroplov vrijedi znatno manje od 25 kuna i da dokap nema šanse ako nisam nešto pogriješila. Na drugom forumu špekulira se o većim vrijednostima NAV-a.

 

 

 



 

Pa dajte racunicu kolegice…

JDPL ce ove godine zaradit skoro pa cijelu trzisnu kapitalizaciju na 25kn…Stvarno moras bit poprilicno neinformiran (ili zlocest) za bubat ovakve nebuloze…

 

 

 



 

Zločesta znam biti, ali ne na forumu. Tu sam možda samo nedovoljno informirana. Davno su me znalci brodara uvjerili da se sve što se u jednoj godini generira  može pojesti u sljedećoj i da jedino NAV igra kad je u pitanju procjena vrijednosti brodarske kompanije. Q2 je izašao prije par dana – uz vrijednosti ova tri broda koja je naveo kolega Lapad dodaj još IMHO 10-11 mil usd za Trogira i Splita (super bi bilo da kolega Lapad ili netko drugi stručan potvrdi ove vrijednosti) i onda na to još dodaj vrijednost zemljišta i građevinskih objekata, zaliha, potraživanja i casha, nakon toga oduzmi kratkoročne i dugoročne obveze i ono što dobiješ podijeli s brojem dionica. Po mom toliko vrijedi firma po dionici i ni feninga više od toga. Javi koliko ti je  ispao rezultat ili ako ne želiš računati jer je logika nebulozna onda javi u čemu je nebulozna. Meni je ispala vrlo mršava jednoznamenkasta brojka. Možda mi je nešto značajno promaklo, ne bi bilo prvi put 😊.

 



 

Hvala…sad mi je sve jasno, ispricavam se…

Naravno NAV je najbolji pokazatelj za brodare jer ukljucuje vrijednost brodova (koje su determinirane vozarinama) te ukljucuje dug i novac…

Sve sto ste navedeli Vam je tocno…osim najbitnijeg detalja…vrijednost brodova ste uzeli od kolege Lapada koji je prodao na dnu i ne moze to “probavit”…cijene brodova iz ove transakcije uzima kao referentne iako dobro zna da su te cijene posljedica raskusuravanja drzave i Uljanik plovidbe i nemaju veze sa trzisnim cijenama…

U privitku vam prilazen trzisne cijene bulkova (iz dva izvora) pa pokusajte ponovo izracunat NAV…

Jos jednom isprika na mom prethodno agresivnom postu…sry

Sve je ok. Hvala na ovim vrijednostima brodova. Puno bolje ovako izgleda i želim vjerovati da je to tako, ali više poznavatelja brodara mi je reklo da brodovi gradjeni u Hrvatskoj puno manje vrijede jer nema nastavka serijske gradnje i troše puno više goriva. Prema dostupnim informacijama u raskusuravanju Uljanik plovidbe i države trebali bi brodovi biti prodani uz premiju, a ne diskont:

https://www.novilist.hr/novosti/hrvatska/bivsa-pulska-uljanik-plovidba-na-sudu-zakljucila-predstecajnu-nagodbu-drzava-i-banke-dali-brodaru-novu-sansu/

 

 

IvanaSt, 07.08.2021. u 18:04

Sve je ok. Hvala na ovim vrijednostima brodova. Puno bolje ovako izgleda i želim vjerovati da je to tako, ali više poznavatelja brodara mi je reklo da brodovi gradjeni u Hrvatskoj puno manje vrijede jer nema nastavka serijske gradnje i troše puno više goriva. Prema dostupnim informacijama u raskusuravanju Uljanik plovidbe i države trebali bi brodovi biti prodani uz premiju, a ne diskont:

https://www.novilist.hr/novosti/hrvatska/bivsa-pulska-uljanik-plovidba-na-sudu-zakljucila-predstecajnu-nagodbu-drzava-i-banke-dali-brodaru-novu-sansu/

 

 

Prošlo je 7 dana i dalje nitko nije ni pokušao izračunat NAV, ali svi znaju da ne vrijedi ni 25kn…

Flota

Solin (supramax; 52 dwt; 2012.) – 19 mil USD

Peristil (supramax; 50 dwt; 2010.) – 17 mil USD

Sv. Dujam (supramax; 50 dwt; 2010.) -17 mil USD

Trogir (handy; 44 dwt; 2001.) – 6 mil USD

Split (handy; 44 dwt; 1998.) – 6 mil USD

Ukupna, tržišna vrijednost flote iznosi 65 mil USD odnosno 415 mil kn (USD/HRK 6,39) .

Novac na računu – 10,6 mil kn

Ukupne obveze društva – 321 mil kn

NAV ((flota+novac-ukupne obveze)/broj dionica)) = 64 kn/share

Da ne bi netko pomislio da navlačim…u gornjem izračunu nije uključena nikakva ostala imovina (3 nekretnine (od čega su 2x na Zapadnoj obali) ni ostala dugotrajna i kratkotrajna imovina (zalihe, potraživanja, depoziti)…ništa od toga, možda i bolje jer bi nekima pozlilo od muke :)…

Ukupne obveze, novac i broj dionica su fiksni…tu se nema što raspravljat…

Ali, evo već šest mjeseci slušam kako flota ne valja i kako je treba diskontirat…pošto u izračun nisam uzeo barem 60 mil kn vrijednu imovinu (3 nekretnine (jedna je samo procjenjenja na 50 mil kn u revidiranom 2019.)) i cijelu kratkotrajnu imovinu) smatram da je imovina već sad i previše diskontirana…

Osim rezerve u ostaloj imovini, ima nekih rezervi iu samoj floti…pošto ipak više vjerujem brojkama i ino stručnjacima nego našim stručnjacima…evo neke zanimljivosti

Jeste li znali ovo:

Croatian Times – 12.07.2012 – A newly built 470 bulk carrier ship, which was built for local shipping company Jadroplov, was officially handed over to them on Tuesday at the Brodosplit shipyard in Split. The bulk carrier, which will carry the name ‘Solin’ and designed to transport bulk cargo, has dimensions that are identical to those of the 2010 ship “Sveti Dujmo” which prominent Australian magazine “Baird Maritime: Ships & Shipping” awarded the title of bulk carrier of the year and included it in the list of top 20 ships in 2011.”

Da, da… brod Sv. Dujam je 2010. proglašen bulk bodom godine (i to u godini kad je isporučeno najviše novogradnji…LOL), a Solin i Peristil su nejgovi blizanaci…

Zanimljivo je i da je Solin vozio po 28k USD/d u travnju, a od svibnja do rujna vozi po 25k USD/d (ima službeni link, ali ovaj forum ne podržava toliko privitkaka)…navedene ostvarene vozarine znatno su veće od, u to vrijeme, dnevnih spot vozarina (supre su u travnju bile oko 19k USD/d, u svibnju oko 24k USD/d) pa ne vidim baš da im ino stručnjaci diksontiraju vozarine/zarade kako to rade naši stručnjaci…

Isto tako, u prošlom kvartalu su se razdužili za 16 mil kn (10 kn po dionici), a isto (i više) očekujem u q3…što znači da će im NAV, nakon q3, samo na temelju razduživanja narasti za dodatnih 10kn po dionici…

Uljanik plovidbu ne pratim, ali ono što znam je da su brodovi VALOVINE i PUNTA jedna od točki optužnice ex. uprave Uljanika, te da se spominjalo da su u 50% vlasništvu Uljanika i Uljanik plovidbe. I da, u toj transkaciji Uljanik plovidba je kupac (ima link na ZSE), a država prodavatelj…a valjda svi znamo kako država trguje; prodaje uz 50% diskonta, a kupuje po 3x većoj cijeni…tako da ta transakcija može bit reprezetativna samo forumskim stručnjacima…

Znam, znam…katastrofičarima i “stručnjacima” nije ovo lako čitati…a siguran sam da će im s vremenom bit i sve mučnije…neki bi mogli i poludit od muke…

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.
Rastimo zajedno...

Ma da dodam jos jednu sitnicu…

U gornjem postu ima izvor da Solin cijeli q3 (lipanj-rujan) vozi po 25k USD/d…ako im break even ostane na 14k USD/d to znaci da ce samo Solin u q3 zaradit 6,5 mil kn…što je pola cijelokupne dobiti q2, uz to su i refinancirali lihvarski kredit od 20 mil USD (9% kamata na 4,75%) pa i tu imamo ustedu od cca. 1,5 mil kn kvartalno…

Kome nije jasno da ce u q3 ostvariti preko 16mil kn dobiti…definitivno ima problema sa zdravim razumom…

Rastimo zajedno...

New Report

Close