Gužva oko Rijeke.
Ovaj SEPEN je interesantan zbog slijedećeg linka.
Ono kad pomisliš da je sve super i da je blistava budućnost a pojavi se još blistavija .
A jooj novi terminali ,novi kontejneri, kruzeri,plin,nafta ,bulkeri, stoka ,rasuti teret,ina .A šta je zajedničko svima njima ?
Da i ne postoji dividenda ovo vrijedi i vrijedit će jako puno.
Kruzeri .Godina 23′ je počela.Šta je jučer bila budućnost danas je sadašnjost.Nastavlja se oluja svih oluja šta se tiče povećanja brodova sa svih strana oko Rijeke.Bolje rečeno tek počinje.I George Clooney bi joj zavidio.Najbolje od svega je šta ovo nije kratkotrajno i trenutačno.Pogotovo vezano za plin i naftu.Sve više i više.
A kako u vezi kruzera diše Zadar.
https://www.port-authority-zadar.hr/centar-za-korisnike/ticanja-brodova-na-kruznim-putovanjima/
Dubrovnik i kruzere ne treba ni spominjati.
A Split .Evo u prilogu.
Brodići oko Rijeke se vozikaju i dalje i sve više. Nije loše 5/10.
https://www.portauthority.hr/en/arrivals-and-departures/
Vozarine rastu a nije im ni loše kod ernt ,koei , ht i vlen gdje su im nabavne : 149 , 88 , 21 i 1.33 €. Kapnut će koji euro i od divke i tak.
Hrt drugi dnevnik jučer vele : ” a težište se prebacuje na ukapljeni prirodni plin.Hrvatska će zbog toga u godinu dana udvostručiti kapacitet lng terminala na Krku i tako ojačati novostečenu poziciju regionalnog energetskog čvorišta.”
Znači li to i duplo više brodova? Ne vjerujem ali više definitivno.
Da se podsjetimo.
Jadroagent kaže
- When it comes to tanker/liquid chartering we offer the required know-how for every type of ship – from chemical or product tankers to crude oil tankers and gas – our team of experts, who really know their business when it comes to vessel size and type of cargo.