"Ako imate privatnu kompaniju čiji je kapital 10 miliona KM, a po ovim osnovama dugujete Vladi milion KM možete naraviti sporazum, što novi Zakon i predviđa, da 10 posto kapitala vratite Vladi FBiH, a Vlada bi kasnije mogla na tržištu dionica mogla prodati taj kapital i vratiti prihod onome kome pripada", pojašnjava ministar Trhulj.
ako čitaju naši vlastodršci i organi upravljanja u posrnulom građ. sektoru mogli bi se i oni ovom metodom poslužiti
ako država spašava brodogradilišta uz nemoguće uvjete da bi stvorila socijalni mir pa može pomoći i privatnim kompanijama, ne vidim u čemu je razlika, pa šta smo svi ćosavi i zaboravili kolko je bernanki i ekipa utukla u USA banke da ne ode kod njih sve dodjavola
ali dobro valjda će i ovdje doći do pameti a ne da baš sve stranci pokupuju za kunu i manje
Ne znam,ali evo viadukt je izbacio posao na aerodromu i veli -"uz konzorcij svih jačih građevinaca u Hrvatskoj".Da li je i Ingra tu?Da li zna neko više?
Opa 10k po prodaji, kako su ju danas spuštali sa takvim nalozima biti će da netko isto tako i kupuje a firma pred stečajem. Strašno
Evo vam jedna sličica.. Nemojte samo pitat šta je sad to, ak kužite, kužite.. [thumbsup]
Ja mislim da nije s obzirom da se radi o čovjeku koji se besramno bogatio za HDZ-ove vladavine, uz svoju produženu ruku u bivšoj vladi – Dropulićku.
[/quote]
ako procitas clanak pise da je svejedno ko dobije ZLZ u koncesiju, ovaj projekt je gotov, a jure je trebo smanjiti troskove gradnje.
citiram
Kada se krene dublje u proučavanje ugovora koji je ponuđen konzorcijima, vidi se da je tvrtka koja najbolje prolazi, bez obzira na to koji koncesionar bude izabran
kraj teksta
U svakom slučaju, budući koncesionar je unaprijed osuđen na suradnju s IGH-om koji si je na indirektan način osigurao poslove projektiranja, a to redovno znači i nadzora gradnje. Prema cijenama komore arhitekata, nadzor i projektiranje iznose između šest i osam posto ukupne investicije, što znači da su Ministarstvo i Zračna luka, koja je angažirala konzultante, ovom odredbom osigurali posao IGH-u vrijedan između 98 i 130 milijuna kuna
s obzirom da VDKT obzanjuje projekt u vrijednosti
516.300.000kn cca 6-8% je pristojno ali ne ovoliko koliko je navedeno u citatu
LP
Evo vam jedna sličica.. Nemojte samo pitat šta je sad to, ak kužite, kužite.. [thumbsup]
koji je target
Ma neki kratkoročni bi bio na ovoj crvenoj liniji na kojoj je zapela 2 puta.. Al ovo ide jako brzo, to su pomaci od 15 posto u ovom kanaliću na 5min grafu.. A dugoročnije, tko zna.. Možda prešišamo prošli vrh.. Pod ovim dugoročnije mislim na koji tjedan..
Kako se povlače lažni H nalozi [thumbsup]
Kolege mali osvrt na Viadukt koji je dobio lijepi posao, cijena mu je otišla gore samo 17%, da podsjetim vrh na vijaduktu je bio oko 5000 kuna 2008 godine, današnji promet od svega 560.000 kuna. A sada ono najvažnije da smo mi ili kada mi dobijemo takav poslić vjerujem da će cijena otići gore ne 17% već punoooo više i neće biti promet od pola milje kuna već će se broojiti na desetke milja kuna. Samo sa nekakvim špekulacijama porasli smo sa mizerne 3,5 kune na skoro 13 kuna.
zato je to INGRA najzanimi+ljivija dionica na tržištu i samo najluđi će na njoj i zaraditi.
Ja se ne bojim za budućnost, neka svatko zaradi na svoj način.
Ugodan vikend i odmorite se napokon na ljepom vremenu sa svojim obiteljima za roštiljom i obavezno zaljevajte sa hladnom pivicom.
Pozdrav
Ma vidi ti to, i po 8,50 jeftino, kažete? [lol]
Neprocjenjivo..
hmmm K/P 313/397 k bježi se s aska… [thumbsup]
ma vidi ti to – kako su se neki danas prevarili prodajom
– samo vi slušajte negativce i čekajte 4 kn a mi ćemo… [bye]