Evo vijesti o stadionu:
Na žalost, ponuda IGH nije bila najpovoljnija, ali nije još sve gotovo. Odluka će biti donesena 19. listopada. [smiley6]
Vorda
I meni je žao ali izgleda da ispod 12200 više ne ide
čekao i ja onog što pred kraj dana počisti bid do 12000
ali izgleda ponestalo mu municije tako da od sutra oćekujem pomak prema gore
03.10.2007. 16:34
Predane ponude za projekt Stubičkih Toplica
Sunce Koncern d.d. i Ingra d.d. predali su pravovaljane obvezujuće ponude za odabir privatnog partnera za realizaciju Zdravstveno-turističkog projekta Stubičke Toplice po modelu javno-privatnog partnerstva, priopćeno je u srijedu iz Krapinsko-zagroske županije nakon otvaranja ponuda.
Natječajna dokumentacija još mora proći postupak ocjenjivanja i bodovanja koji će odraditi konzultantska tvrtka Hosting Internacional, a konačnu odluku o izboru privatnog partnera donijet će Poglavarstvo Krapinsko-zagorske županije.
Završetak odabira privatnog partnera očekuje se do kraja listopada, dok se prve goste u novim zdravstveno-turističkom objektima može očekivati za otprilike tri godine. Ciljevi cijelog projekta su razvoj zdravstvenog turizma, promocija lokalnih vrijednosti i identiteta, utjecaj na poboljšanje općeg blagostanja na širem području Stubičkih Toplica.
Iz Županije podsjećaju da su natječajnu dokumentaciju preuzela tri kvalificirana ponuditelja, uz spomenute Sunce i Ingru, ponuditelj je bio i konzorcij Instituta građevinarstva Hrvatske, Tehnike, Konstruktor inženjeringa i Toplica Sveti Martin, navodi se u priopćenju. (Bankamagazin)
davids: ” Ne kužim poantu iskreno,malo me zabrinjava vaše poznavanje ove teme kolega. ” Samo sam pitao zbog čega IGH nije dao ponudu za izrgradnju športskog kompleksa u Stubičkim toplicama. A onda sam skužio da navijači na ovoj temi u stvari pojma nemaju šta to IGH radi.[smiley2]
Što se ne upišeš u fan club,poslat ćemo ti pristupnicu,zaslužio si kolega
[smiley2]
Nisu nigdje popušili, kakav lik. Riječ je da su sve ponude bile preko 230 milijuna eura.
“Jučer su otvorene tri ponude pristigle na natječaj za javno-privatno partnerstvo i sve tri znatno nadmašuju procjenu od 230 milijuna eura koliko su se u Gradskom poglavarstvu nadali da će dovršetak stadiona stajati.”
Znači nigdje ne stoji da nisu ili neće biti oni.
Sramotno je kako se neki na forumu ponašaju i iznose laži, a sve kako bi pokušali biti smiješni i pametni istovremeni, a upravo je suprotno.
Mr Burns: ” Evo vijesti o stadionu: Vaš link Na žalost, ponuda IGH nije bila najpovoljnija, ali nije još sve gotovo. Odluka će biti donesena 19. listopada. [smiley6] ” Znači i ovdje su popušili? Bit će slobodnih kapaciteta na bacanje.[smiley2]
Kolega prije 19. listopada neće nitko znati konačan ishod, a do tada možete jedino prognozirati, no svi ćemo istovremeno saznati koji će biti konačan ishod.
Toliko o tome tko laže.
Što se tiće izgradnje stadiona … s obzirom na raspoloženje javnosti lako je moguće da od svega toga ne bude ništa.
Pozdrav
Toliko o tome tko laže.
Što se tiće izgradnje stadiona … s obzirom na raspoloženje javnosti lako je moguće da od svega toga ne bude ništa.
Pozdrav
Uskoro se vraćamo na ATH, pošto se većina građevinaraca evo već vratila, a značajnijih vijesti
nisu imali. A vi kolega kupujte danas
po ovoj cijeni ili kupujte drugi tjedan preko 13k kuna.
A za stadion ja ne brinem. Ima drugih stadiona, npr. onih u EU[smiley11]
Ako ništa ćemo prodati dio zemljišta za ovu priču,malo projektirati,nadzirati…
Za riječku zaobilaznicu 120 milijuna eura
Mi ćemo za desetak dana definitivno znati tko će dati kredit za obilaznicu, a natječaj će biti objavljen za dvadesetak dana, znači do kraja ovog mjeseca, najavljuje predsjednik Uprave ARZ-a Jurica Prskalo. No, sasvim je neizvjesno očekivati, a što tvrde i građevinski stručnjaci, da će riječka zaobilaznica, prema obećanjima ministra Kalmete, biti gotova u ljeto 2009. godine zbog težine planiranih građevinskih zahvata
Piše Darko PAJIĆ, Snimio Silvano JEŽINA
Kako bi se ispunilo nevjerojatno obećanje ministra prometa Božidara Kalmete koji je nedavno u Rijeci kazao da će riječka zaobilaznica biti završena u ljeto 2009. godine, u Autocesti Rijeka – Zagreb užurbano se priprema natječaj čije se objavljivanje očekuje krajem ovog mjeseca. U isto vrijeme na sve načine pokušavaju se maksimalno skratiti rokovi, ali je unatoč tome sasvim izvjesno da najteža dionica, od tunela Katarine do čvora Rujevica, ne može ni u teoriji biti gotova prije isteka 2009. godine. Za gradnju oko deset kilometara dugog nedostajućeg traka između Diračja i Orehovice, vrijednog 120 milijuna eura natječaj će vjerojatno biti raspisan prema Zakonu o javnoj nabavi, a ne kao što je ARZ radio ranije, raspisujući natječaje prema zakonima EU-a i pravilima europskih banaka, koje su kreditirale puni profil u Gorskom kotaru. To bi moglo bitno skratiti natječajnu proceduru, pa se u ARZ-u procjenjuje da bi ugovori o gradnji mogli biti potpisani krajem ove ili početkom iduće godine, pod uvjetom da ne bude nekih žalbi na natječaju.
Predsjednik Uprave ARZ-a Jurica Prskalo ističe kako se o nekim konkretnijim detaljima sada ne može govoriti jer još uvijek nije definirano koja će banka financirati gradnju obilaznice i pod kojim uvjetima.
– Mi ćemo za desetak dana definitivno znati tko će dati kredit za obilaznicu, a natječaj će za dvadesetak dana biti objavljen, znači do kraja ovog mjeseca. Intenzivno radimo na projektu, zadovoljan sam svime što se događa, a posebno suradnjom sa Ministarstvom financija, kazao je Prskalo i to su ujedno jedine informacije koje su se od prvog čovjeka ARZ-a mogle dobiti.
Scenarij naučno-fantastičnog filma
Iz drugih pouzdanih izvora ipak doznajemo sasvim konkretne detalje o projektu nedostajućeg traka, koji pomalo podsjeća na scenarij znanstvenofantastičnog filma jer se doista planiraju neki nevjerojatni i dosad neviđeni građevinski pothvati.
Rok gradnje od 16 do maksimalno 18 mjeseci trebao bi biti određen za dionicu od Diračja do Kozale na kojoj se između ostalog nalaze tuneli Škurinje 1 i Škurinje 2 te vijadukt Mihačeva Draga. Taj rok jest težak, ali se procjenjuje da nije i sasvim nemoguć, ukoliko se u pripremi realizacije doista bude postigla visoka efikasnost. Daleko najteži problem je dionica Kozala – Orehovica na kojoj se na svega nekoliko kilometara dužine nalaze čak dva tunela, jedan most i jedan vijadukt. Tu je opet daleko najteži objekt cijele dionice od kojeg zavisi i krajnji rok gradnje cijelog nedostajućeg traka. Riječ je o mostu Rječina koji se nalazi između tunela Trsat i tunela Katarina i do kojeg se sada ne može ni pristupiti s obje strane.
Kako bi se uopće ispitalo što je moguće realno napraviti na tom objektu, ARZ je zatražio procjenu od nekih renomiranih domaćih građevinskih tvrtki. Neslužbeno doznajemo da je primjerice Hidroelektra bila pri stavu da se most Rječina može izgraditi za 24 do 30 mjeseci. Splitski Konstruktor nije bio tako sramežljiv, pa je s te adrese stiglo mišljenje kako se most može izgraditi za svega 18 do 24 mjeseca, pod uvjetom da se prethodno omogući prOd Diračja do Orehovice tri poddionice
U ovom trenutku još uvijek postoje određene nedoumice u ARZ-u o tome hoće li dionica Diračje – Orehovica biti podijeljena na dvije ili tri poddionice (lota). Sadašnji prijedlog po kojem će se vjerojatno i raspisati natječaj za tr
Hvala kolega, čini mi se da IGH ne staje s poslovima, kako neki kolege ne misle.[smiley11]