IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Zasad je stabilno iznad 600 kn. Ako Pusička dobro izlobira u Bruxellesu idemo gore i to značajno. A ja vjerujem u nju. Ako ne, ili se odluka prolongira sve ovisi o špekulantima, a oni su jedini donekle aktivni na burzi. Uglavnom, najgora situacija za dionice IGH je u svakom slučaju prošla, što god mrzitelji mislili o tome.

Gledam ask te mislim da je posložen za znatnije povečanje cijene.

Ask se malo izgrupirao na 650 kn i više. Ali razrijedit će ih bid kad krene. A krenut će. Samo polako i strpljivo. Ima se dana, ima se vremena. Nigdje ne gori.

Vaš link

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

A uu,Pusićka dogovorila PM. Javlja HRT.

Ako može jednom onda može i dvaput!

EUROPSKA UNIJA ZAINTERESIRANA za izgradnju PM.Hrvatska mora pokazati da je to najbolji način za povezivanje Dubrovnika s ostalim dijelovima Hrvatske. Rečeno je to u razgovoru minis. vanjskih i europskih poslova Vesne Pusić s povjerenokom za regionalnu politiku Johannsenom Hahnom.

http://www.vecernji.hr/vijesti/pusic-peljeski-most-moze-se-kandidirati-novac-fondova-eu-clanak-434325

HRVATSKA nije odustala od cestovnog koridora kroz Neum. Najkasnije do listopada ove godine radna skupina sastavljena od predstavnika hrvatskih i BiH resornih ministarstava trebala bi izraditi tekst bilateralnog sporazuma kojim bi se reguliralo ovo pitanje.

Prometni suverenitet nad neumskim cestovnim koridorom četverotračnom brzom cestom koja bi preko teritorija BiH spajala razdvojene hrvatske teritorije imala bi, prema prijedlogu Europske komisije, Hrvatska. To znači da bi u slučaju bilo kakve prometne nesreće za saniranje posljedica bile nadležne hrvatske službe.

Taj je prijedlog ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić poslijepodne predstavio svom bosansko-hercegovačkom kolegi Damiru Hadžiću koji kaže kako BiH neće Hrvatskoj praviti nikakve probleme oko izgradnje hrvatskog koridora niti bilo čime uvjetovati prolazak hrvatske, a od 1. srpnja sljedeće godine i europske, ceste preko svog teritorija pa niti rješavanjem 15-ak godina starog problema nedefiniranih vlasničkih odnosa u Luci Ploče.

No, ista radna skupina dviju zemalja koja do listopada ove godine treba izaći s tekstom sporazuma o neumskom koridoru, trebala bi izraditi i sporazum o Luci Ploče koji je BiH gospodarstvu od presudne važnosti, rekao je Hodžić.

Ministar Hajdaš Dončić je ponovio kako on izgradnju koridora kroz Neum vidi kao početak izgradnje brze ceste do Dubrovnika i da bi se to rješenje za spajanje juga Hrvatske s ostatkom zemlje moglo početi primjenjivati puno prije od Pelješkog mosta odobri li, naravno, Europska unija 85 posto sredstava za njegovu izgradnju.

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Šok za Hajdaša Dončića: ‘Sarajevo neće dopustiti gradnju Pelješkog mosta dok ne riješimo granice’

“Nadam se da je Vlada Zorana Milanovića dovoljno pametna da neće i treći put postavljati kamen temeljac za Pelješki most bez postignutog dogovora sa Bosnom i Hercegovinom. Suverenitet BiH ne može biti ugrožen i kao suverena zemlja i tražimo ispunjenje dva uvjeta bez kojih se ne može graditi Pelješki most. To je dogovor o granicama i poštivanje međunarodnih konvecije UN-a o pravu na nesmetan pristup otvorenom moru. Kada se ta pitanja riješe Hrvatska može slobodno graditi most Pelješac”, kazao je jučer u Zagrebu pomalo nediplomatskim riječnikom ministar prometa BiH Damir Hadžić nakon razgovora sa hrvatskim ministrom prometa Sinišom Hajdašem Dončićem.

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Pusić: Pelješki most može se kandidirati za novac iz fondova EU

Pusić je još dodala kako očekuje da će Hrvatska izraditi studiju do kraja ove godine

Pelješki most može se kandidirati za novac iz strukturnih fondova EU – rekla je ministrica Vesna Pusić nakon što je izašla sa sastanka u Europskoj komisiji na kojem je tražila potvrdu upravo te informacije.

Hrvatska će, nakon što je dobila signal da je ideja moguća, izraditi studiju isplativosti jer to je prvi korak prije no što EU bude odlučivala želi li zaista financirati taj most

1. MOŽEMO DOBITI LOVU AKO JE TO NAJBOLJA OPCIJA
2. DO KRAJA GODINE IZRADITI STUDIJU I TO DOKAZATI
3. ONDA SE NATJECATI ZA LOVU
4. ONDA DOBITI NOVCE
5. ONDA POČETI GRADITI???

ZNAČI TAMO NEGDJE 2016 ĆE SE NASTAVITI GRADNJA, DO TADA IGH MOŽE U STEČAJ, DIONICA NA 100 KUNA ALI I NA 10.000

ZAKLJUČAK – PELJEŠKI MOST = PUŠIONA

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Cijenjeni kolege,

svim dioničarima IGH bih htio uputiti još jednom svoju poruku, kratko i jasno:

ljudi, ne isplati vam se sada prodavati. Ako bude kako naš kolega pobjeda najavljuje pad na oko 500 – pa to je samo 20% gubitka – ali TRENUTNOG gubitka, jer nakon toga ponovno slijedi munjevit rast – a kolegu pobjedu bih zamolio da nam kaže i na koju cijenu (target) će tada porasti.

S druge strane, svaki dan nam pristižu nove i nove sve bolje vijesti – pa je rast vrlo izgledan, i to najkasnije do jeseni.

Hajmo malo stati na loptu, i pričekati taj mjesec i kusur dana.. uskoro ćemo dobiti i izvješće, koje će nas vjerujem ugodno iznenaditi..
Naravno, kome gori pod nogama (nema za kruh, mlijeko, ratu kredita, dječju hranu…) taj nek proda ali ne sve ako je ikako moguće.

Pokušajte ljudi gledati da radije zaradite nego izgubite. Pa to su nas i u Alanu Fordu uvijek poučavali 😉

Lp,
G.

p.s. svi smo se napokon složili da Pelješki most najvjerojatnije ipak ide prema realizaciji, pa čak i uvaženi kolega "pobjeda". Stvar je samo interpretacije napunjenosti čaše – a moja je: treba brzo raditi novi projekt, a tko će to raditi – ima li neka druga mogućnost osim našeg cijenjenog Instituta IGH ??!


ZAKLJUČAK – PELJEŠKI MOST = PUŠIONA

Dosta sam pisao o tome da se Pelješki neće graditi, sada u svjetlu nekih novih informacija sam prilično siguran da hoće, ali to još uvijek ne znaći da će ga graditi IGH.

A to što se BiH postavlja malo prgavo ne znaći ama baš ništa.

Meni je prvi glas da je i IGH član kozorcija ZAIC .

Hrvatski članovi konzorcija ZAIC, građevinske tvrtke Viadukt, Zagorje tehnobeton i IGH, zasad ne žele otkriti kako teku pripreme za projekt.

http://www.poslovni.hr/vijesti/gradnja-novog-terminala-nece-poceti-u-jesen-vec-2013-210897.aspx

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Što su ono rekli u Dnevniku: ‘Projektanti mogu sjesti za stol i projektirati.’ Valjda vam je jasno gdje su ti stolovi. Nekima nije ili se samo prave. U shortera ne moraju biti kratke noge, al’ su prinosi.
http://www.hrt.hr/index.php?id=enz&tx_ttnews%5Bcat%5D=119&cHash=d7f45f87cb

grga*

zbog tebe i sličnih velika masa je već jako puno love popušila, a još će!

Ma koja realizacija Pelješkog mosta??? Si čuo gđu Vesnu P.????

Možemo se kandidirati tek 2014 godine, ALI SAMO U SLUČAJU AKO DOKAŽEMO DA JE TO BOLJE RIJEŠENJE OD KORIDORA.

A i onda, ako to dokažemo, a nećemo jer je to bolje riješenje za šaku ljudi onda treba novce i dobiti te početi gradnja.

Čak i da IGH to radi prvi profit od mosta neće biti prije 2016. godine, ali IGH tu nema kaj tražiti.

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

New Report

Close