HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska HDEL (Hidroelektra niskogradnja d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

LGŽ se moze realizirati u 4 godine bez ikakvih problema. Makar ovaj Kolic je jos optimistican kad je rekao 10 godina jer ipak se radi o iznimno sposobnoj gradskoj upravi [rolleyes]… Metro se komotno moze zaboraviti bez pomoci sredisnje drzave, medjunarodnih fondova i privatnog sektora. Gradski proracun je jednostavno premali za to i tesko da bi se uspio realizirati cak i da se skresu nepotrebna socijalna davanja i racionaliziraju troskovi poslovanja ZG Holdinga.

You either do it right or you get eliminated!

ma price o metrou su daleka buducnost … dobra je vijet o podizanju kredita u inozemstvu, a za svrhu gradnje i plačanja straih racuna…
to sto su kamate takve kakve jesu…e jbg. ne može i ovce i novce…:)
al stici ce u helov krvotok malo svjeze krvi.. [thumbsup]

... otišli su bikovi uzalud ...

Iz n2 razloga sam kupio.
1. Zato što se šaltaju nalozi stalno s lijeve na desnu stranu, dakle, mulja se da se jeftinije kupi.
2. 3 dana se ništa ne piše o dionici. nastavak: isto ko pod točkom 1 , tj. da se jeftinije kupi. I ja sam šutio dok nisam kupio.
Svjetski trend je da se ide dugoročno gore, pa ako nakratko i padne 10-tak posto, neću se igrati i ostai bez hidre. Do kraja 9. mjeseca garantiram 500 kn.


Iz n2 razloga sam kupio.
1. Zato što se šaltaju nalozi stalno s lijeve na desnu stranu, dakle, mulja se da se jeftinije kupi.
2. 3 dana se ništa ne piše o dionici. nastavak: isto ko pod točkom 1 , tj. da se jeftinije kupi. I ja sam šutio dok nisam kupio.
Svjetski trend je da se ide dugoročno gore, pa ako nakratko i padne 10-tak posto, neću se igrati i ostai bez hidre. Do kraja 9. mjeseca garantiram 500 kn.

Fenomenalno ak je vama do kraja 9. mjeseca period koji spada pod dugorocno
[lol]

.


Iz n2 razloga sam kupio.
1. Zato što se šaltaju nalozi stalno s lijeve na desnu stranu, dakle, mulja se da se jeftinije kupi.
2. 3 dana se ništa ne piše o dionici. nastavak: isto ko pod točkom 1 , tj. da se jeftinije kupi. I ja sam šutio dok nisam kupio.
Svjetski trend je da se ide dugoročno gore, pa ako nakratko i padne 10-tak posto, neću se igrati i ostai bez hidre. Do kraja 9. mjeseca garantiram 500 kn.

30. 09. prodajem ti svu Hidru po 450 (ostaje ti 10% zarade). Može?

Može.

Hm…Dalekovod jači od nas. Nikad to nije bilo. Treba brzo ih dostići. Dlkv ath 1950 a Hdel 2200 kn dok se još nije ni znalo za Pelješac. Tko brži njegova djevojka…ajmo u boj, skinut sve s aska do 450 kunića. [thumbsup]


Hm…Dalekovod jači od nas. Nikad to nije bilo. Treba brzo ih dostići. Dlkv ath 1950 a Hdel 2200 kn dok se još nije ni znalo za Pelješac. Tko brži njegova djevojka…ajmo u boj, skinut sve s aska do 450 kunića. [thumbsup]

– nije točno kolega, jer samo godinu unatrag DLKV je bio čak oko 100-200 kn više… a sjećam se i prije oko 2-3 god je bilo slično i znali su se međusobno preskakivati da bi na kraju HDEL prešao u vodstvo prije korekcije…

DLKV : 26.09.2008 – 741,98 Kn
HDEL : 26.09.2008 – 584,33 Kn

ps: imam obje …


Hm…Dalekovod jači od nas. Nikad to nije bilo. Treba brzo ih dostići. Dlkv ath 1950 a Hdel 2200 kn dok se još nije ni znalo za Pelješac. Tko brži njegova djevojka…ajmo u boj, skinut sve s aska do 450 kunića. [thumbsup]

O mostu se pricalo ne tako davne 2007. Evo citiam svoj post u nastavku od 12. 06. 2007.


Bit ce posla ovdje i za HDEL vjerujem..

Do 2011. godine u prometu pelješki most vrijedan 1,9 milijardi kuna

Business.hr/Hina
12.06.2007 08:51
Pročitaj komentare(0)

Hrvatske ceste raspisale su natječaj za 2,3 kilometra dugi Pelješki most. Izvođač koji pobijedi na natječaju most vrijedan 1,9 milijardi kuna morat će izgraditi u roku od četiri godine, piše Slobodna Dalmacija.
Projektnu dokumentaciju za most je izradio zagrebački Građevinski fakultet pod vodstvom Jure Radića. Most će imati ukupno 14 stupova i uz dva središnja pilona između kojih će biti raspon od 568 metara koji postiže visinu od 55 metara, što je i više od uvjeta Bosne i Hercegovine koja ispod mosta želi osigurati prolaz i za najveće brodove.

Dva centralan pilona biti će visoka ukupno 176 metara, a kolnik će bit na visino od 118 metara iznad mora. Širina mosta je 21,5 metara, a širina voznih traka je 17 metara.

Konstrukcija mosta će biti napravljena od čelika dok će stupovi biti betonski.
Gradnja mosta bi trebala početi na jesen, odnosno prije izbora kako bi aktualna Vlada mogla u samoj kampanji kapitalizirati ovaj veliki projekt.
Svi zainteresirani ponuđači moraju uplatiti jamčevinu u iznosu od dva posto vrijednosti projekta što iznosi 5 milijuna eura kako bi dobili dokumentaciju za prijavu na natječaj.

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=9399481d-0808-4893-b89c-4cc2c23d1185

btw. Nije me dugo bilo. Pozdrav svim prijateljima HDELovcima..

Strpljen, spasen, milijunas. [quote=tenkista] 20. 11. 2008. Tko sada prodaje , taj mora da je za psihijatriju. [/quote]


Hm…Dalekovod jači od nas. Nikad to nije bilo. Treba brzo ih dostići. Dlkv ath 1950 a Hdel 2200 kn dok se još nije ni znalo za Pelješac. Tko brži njegova djevojka…ajmo u boj, skinut sve s aska do 450 kunića. [thumbsup]

Ovo je točan podatak i to je bilo u 10. ili 11 mj. 2007 godine..

Ima ljudi koji od svog bogatstva nemaju ništa osim straha da će ga izgubiti.



Hm…Dalekovod jači od nas. Nikad to nije bilo. Treba brzo ih dostići. Dlkv ath 1950 a Hdel 2200 kn dok se još nije ni znalo za Pelješac. Tko brži njegova djevojka…ajmo u boj, skinut sve s aska do 450 kunića. [thumbsup]

O mostu se pricalo ne tako davne 2007. Evo citiam svoj post u nastavku od 12. 06. 2007.


Bit ce posla ovdje i za HDEL vjerujem..

Do 2011. godine u prometu pelješki most vrijedan 1,9 milijardi kuna

Business.hr/Hina
12.06.2007 08:51
Pročitaj komentare(0)

Hrvatske ceste raspisale su natječaj za 2,3 kilometra dugi Pelješki most. Izvođač koji pobijedi na natječaju most vrijedan 1,9 milijardi kuna morat će izgraditi u roku od četiri godine, piše Slobodna Dalmacija.
Projektnu dokumentaciju za most je izradio zagrebački Građevinski fakultet pod vodstvom Jure Radića. Most će imati ukupno 14 stupova i uz dva središnja pilona između kojih će biti raspon od 568 metara koji postiže visinu od 55 metara, što je i više od uvjeta Bosne i Hercegovine koja ispod mosta želi osigurati prolaz i za najveće brodove.

Dva centralan pilona biti će visoka ukupno 176 metara, a kolnik će bit na visino od 118 metara iznad mora. Širina mosta je 21,5 metara, a širina voznih traka je 17 metara.

Konstrukcija mosta će biti napravljena od čelika dok će stupovi biti betonski.
Gradnja mosta bi trebala početi na jesen, odnosno prije izbora kako bi aktualna Vlada mogla u samoj kampanji kapitalizirati ovaj veliki projekt.
Svi zainteresirani ponuđači moraju uplatiti jamčevinu u iznosu od dva posto vrijednosti projekta što iznosi 5 milijuna eura kako bi dobili dokumentaciju za prijavu na natječaj.

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=9399481d-0808-4893-b89c-4cc2c23d1185

btw. Nije me dugo bilo. Pozdrav svim prijateljima HDELovcima..
[/quote]
Nigdje u članku ne piše da će ga graditi Hidra!!!! To se saznalo tek ove godine čini mi se.

Kaj dečki slabo ide drukanje………………..možda da se ugledate na Arnolda i društvo [tongue]

Kupite još dok ima po 265 kn. Nakon toga [bye], ide iznad 400 kn!

gdje ima po 265kn da još malo dokupim ??

i daj molim te prodaj već jednom Hidru pa da može pošteno potegnuti kao što je potegnula Tehnika, nakon što si ti prodao [pray] [pray]

http://www.kucilooro.webs.com/

Hidra tek treba odraditi ono što je tehnika. I Dlkv također.
A Tehnika može u povjesnu ropotarnicu, i tako je na ovu cijenu došla samo navlačenjem sa po 1 dionicom.
Ispod 700 kn ju sigurno neću prodati a tada ću vidjeti za dalje.
Evo prodaja se stalno proređuje. Neće ljudi sad dok je još jeftino. [yawn]

New Report

Close