kakvi li su naši propisi za minimalnu kakvoću opeke, to bi bila zanimljva tema…
velika je razlika između ilovca, koji ulaže u novu tehnologiju, i drugih ciglana, koje eventualno “raubaju” staru tehnologiju do iscrpljenja, bez ikakve brige što će biti dalje (jer socijalistički čip u glavama direktora kaže da će se netko drugi brinuti o tome).
E… zato je došao vrijedan Ostorajhische (Austrijski) poduzetnik, preuzeo u Đakovu Tondach, sve se dimi od posla i izvoza, zaposlio ljude iz toga kraja, dao im je uz to plaću od 1000 Eura mjesečno… i svi sretni i zadovoljni.
Takve ciglane trebamo…
Zanimljivo, pogotovo ako, uz malo poznavanje financija, uzmemo u obzir da je navedena ciglana otvorila novi pogon polovinom 2005. godine,a maksimalna godišnja amortizacija na opremu iznosi 50% što u konačnici znači da je vjerojatno iskoristivo samo 25% od spomenutih 40 mil. kn. Iz navedenog se vidi da je trebalo krivnju za vlastiti neuspjeh prebaciti na druge ciglane koje se bore za prisustvo na tržištu. Stil “manekena” je prepoznatljiv, a trebalo bi se zapitati i o kvaliteti njihovog, na oko prekrasnog, proizvoda!? [smiley2]