Stvarno je smijesno da necije nepoznavanje opce kulture (Odiseja u svemiru 2001.) dobiva ovoliko prostora.
Jadna li je ova udruga “Potrosac” kad se bavi ovako “velikim” problemima.
[smiley9][smiley9]
Bojim se da se udruga potrošač bavi interesima krupnog kapitala po potrebi, a ne interesima potrošača, s obzirom na nebulozne izjave da bi jednog monopolista zamijenio drugi [smiley1] kao DT koji je monopolist ne može spustiti cijene razgovora sa mobilnog na fix??? [smiley1] žalosno je što se ti ljudi ne bave skidanjem monopolista već linčom konkurencije, a da ne kažem da već dugo glasa nisu pustili što se tiče loših proizvoda po veletrgovinama, reklama koje nemaju veze s mozgom i iskrivljuju istinu a vrte se non stop po tv-u i sl.
Ovaj su put iz Potrošača pogriješili, ponašaju se kao i ljudi u doba viktorijanske Engleske kad je Darwin izdao svoju knjigu Postanak vrsta i iznio da su ljudi sličnih korijena kao i majmuni primati. Tad su svi bili bijesni što se ih se uspoređuju s majmunima.
A parafraza scene iz Clarkeove i Kubrickove Odiseje 2001 je izvrstan primjer marketinške “plave krave”, za što očito u Potrošaču ne znaju.
P.S. Vipovci su se jedino zeznuli što njihova poruka za “uništiti telefonske aparate” ne hoda: ako svi pređu na mobilnu vezu, koga ćeš onda zvati za 0,10 kn po minuti? [smiley9]
I mediji su pogrijesili sto ovakvim glupostima daju toliko prostora. Ovo bi zapravo trebalo zavrsiti u nekoj rubrici “Vjerovali ili ne”, a ne u Dnevniku.