DIOK (DIOKI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DIOK (DIOKI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Zašto bi netko uložio novac u nešto sto ide u stečaj pa da sve izgubi. Haha pa makar to bio i neki fond. A netko već dva dana skuplja dionice ove propale firme, isto neka budala.


Zašto bi netko uložio novac u nešto sto ide u stečaj pa da sve izgubi. Haha pa makar to bio i neki fond. A netko već dva dana skuplja dionice ove propale firme, isto neka budala.

pa neće oni kupiti DIOKI nego DINU…. kako ulažeš na burzi, a ne razumiješ osnovne stvari?!?
a dionice na burzi kupuju takvi kao ti koji ne razumiju razliku između kupnje DINE ili DIOKI-a

moje pisanje nije poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje


Mislim da se i radi samo o Zagrebu

Zagrebačka lokacija je vlasnica Krčke lokacije i prema tome DINA ulazi u stečajnu masu Dioki-a. Ostalo su sve dezinformacije za naivce.


Zašto bi netko uložio novac u nešto sto ide u stečaj pa da sve izgubi. Haha pa makar to bio i neki fond. A netko već dva dana skuplja dionice ove propale firme, isto neka budala.


Zato što će dnevni traderi još tri puta prije stečaja napuhati dionicu i zaraditi na sirotinji. Pitam se jesu li i ovaj United Energy izmislili samo da ljudi pohrle kupovati dionicu.


I dalje ti trabunjaš o PVC-u.

A PVC je procjenjeno ulaganje na 51 milijun eura s tim da je Dina već uložila oko 20 milijuna eura koliko se vidi iz bilance na poziciji materijalna imovina u pripremi!
Puno je toga tu u igri a ti to ne znaš kao što ne znaš tko će uložiti tolike novce!

Jesi li u onu svoju smiješnu kalkulaciju cijene ubacio logističke troškove koji su enormni. Znaš li ti što znači dotegliti na Krk sav onaj EDC (i etilen), pa još tegliti VCM ne znam kamo.

[/quote]

Kalkulacija je realna a tvoje trabunjanje o logističkim problemima glede EDC-a nema smisla jer Dina ima spremnike od cca 32.000 m3 pa ispada da je dovoljno 5x godišnje dopeljavati EDC a ako je kako ja pretpostavljam dio deala završetak PVC-a onda se nema tu šta raspravljati o još nekim transportima i štati ja znam.

kako se ljudi zamaraju time tko je vlasnik…pa šta vam nije bitnije dobit zaostatke i krenut…Bože dragi


Kalkulacija je realna a tvoje trabunjanje o logističkim problemima glede EDC-a nema smisla jer Dina ima spremnike od cca 32.000 m3 pa ispada da je dovoljno 5x godišnje dopeljavati EDC a ako je kako ja pretpostavljam dio deala završetak PVC-a onda se nema tu šta raspravljati o još nekim transportima i štati ja znam.

DINA ima spremnike u koje će dovoziti EDC letećim tepihom, pa ništa neće koštati.
A ima li onaj od koga kupuješ, trenutno spremnu toliku količinu, ili će ti ponuditi u par manjih lotova?
Što, ako je to samo pet puta godišnje, ne treba platiti osiguranje?
Koliko srazmjerno veću štetu može prouzročiti havarija broda s 30 tisuća tona EDC-a, u odnosu na brod s 3 tisuće tona?
Bez obzira jel ćeš dopeljavati pet ili pedeset puta godišnje, preko 200 km udaljenosti transport je neisplativ.
Dio deala nije završetak PVC-a! Eno ti, radnici prodali dijelove za PVC u staro željezo i skuhali sebi ručak iz očaja.


DINA je u vlasnistvu DIOKI-ja 100% a Linic i Cacic prodaju DINU a vlasnik DIOKI ide u stecaj.Tko je tu lud.Do jucer je Cacic govorio da je to privatna firma sada to privatno prodaje a za otpremnine nema sredstava.Izjava da vlada nema 15 milijuna eura za pokretanje proizvodnje je za malu dijecu.Jadne li nam drzave i jos jadnije vlade.

Pa nemaju kad su 15 MILIJARDI kuna utukli u brodogradilišta!

zaprudjanec

nova dražba uravnoteženja na 8,98 kn…ako to probije moglo bi lako na 7-8 kn

otklanjam svaku odgovornost za mišljenje izraženo kroz forumske postove



Kalkulacija je realna a tvoje trabunjanje o logističkim problemima glede EDC-a nema smisla jer Dina ima spremnike od cca 32.000 m3 pa ispada da je dovoljno 5x godišnje dopeljavati EDC a ako je kako ja pretpostavljam dio deala završetak PVC-a onda se nema tu šta raspravljati o još nekim transportima i štati ja znam.

DINA ima spremnike u koje će dovoziti EDC letećim tepihom, pa ništa neće koštati.
A ima li onaj od koga kupuješ, trenutno spremnu toliku količinu, ili će ti ponuditi u par manjih lotova?
Što, ako je to samo pet puta godišnje, ne treba platiti osiguranje?
Koliko srazmjerno veću štetu može prouzročiti havarija broda s 30 tisuća tona EDC-a, u odnosu na brod s 3 tisuće tona?
Bez obzira jel ćeš dopeljavati pet ili pedeset puta godišnje, preko 200 km udaljenosti transport je neisplativ.
Dio deala nije završetak PVC-a! Eno ti, radnici prodali dijelove za PVC u staro željezo i skuhali sebi ručak iz očaja.
[/quote]

Svi transportni troškovi 10 dolara po toni!
A PVC je dio deala od početka do kraja.
VCM se i obnavljao zbog PVC-a a ne zato što se to nekom ćefnulo!
Uostalom Investitor valjda ima svoju kalkulaciju u kojoj zarađuje – zašto bi inače stavljao na kocku 70-ak milijuna eura?
Iako s druge strane mu omogućuje da se koristi i ostalim resursima a znamo da nisu mali!
Npr može si napraviti spremnike za biogorivo?


Kalkulacija je realna a tvoje trabunjanje o logističkim problemima glede EDC-a nema smisla jer Dina ima spremnike od cca 32.000 m3 pa ispada da je dovoljno 5x godišnje dopeljavati EDC a ako je kako ja pretpostavljam dio deala završetak PVC-a onda se nema tu šta raspravljati o još nekim transportima i štati ja znam.

Ovo na kraju rečenice je jedina istina koju si napisao ovdje, i to odkad pišeš.

@richter

Budi malo trgovac – šta je isplatnije prodavati VCM ili PVC?
Sve je tu jasno – ako se želi dobar profit treba izgraditi PVC a po priči imaju jak kapital iza sebe.

Vidim da je moj cijenjeni kolega Richter već odgovorio, mada ne vidim što, ali moram reći Savi, da imamo novu situaciju.
U njoj, ne vrijedi ekonomija.
Samo kokošarenje.
Tako je zadnjih 20 godina.
Samo nek se on trudi.
I njegov će identitet postati zanimljiv nekim službama.


1. Svi transportni troškovi 10 dolara po toni!

2. A PVC je dio deala od početka do kraja.
VCM se i obnavljao zbog PVC-a a ne zato što se to nekom ćefnulo!

3. Uostalom Investitor valjda ima svoju kalkulaciju u kojoj zarađuje – zašto bi inače stavljao na kocku 70-ak milijuna eura?

4. Iako s druge strane mu omogućuje da se koristi i ostalim resursima a znamo da nisu mali!
Npr može si napraviti spremnike za biogorivo?


1. Okruglo 10 po toni! Prihvaćam ponudu!!! A po kilometru? Odnosno tonakilometru?

2. VCM se obnavljao upravo zato jer se nekom ćefnulo, odnosno našao je način kako zamračit lovu. Da je imao imalo stručan pristup pročitao bi studije isplativosti koje su redom bile negativne.

3. Investitor je dosad ponudio 5 + 15. Makar je ovih 15 samo mamac za budale. Idem kupit restaurant. Kog se tiče koliko ću uložiti u hranu i piće i u kojem roku. Dajte promislite koliko glupo zvuči ponuda UEC-a da će uložiti 15 mil. u pokretanje proizvodnje. Kao da se može i bez toga, a to je samo još akt dobre volje na koji nisu obavezni ali eto velikodušni su pa će i to, onako usput.

4. Za to ne mora kupovati proizvodne pogone. Dovoljna mu je i livada na kojoj će izgraditi rezervoare. Koji nisu ni veliki jer se biogorivo vrti u desetinama tona, a ne u desetinama tisuća tona.


DINA je u vlasnistvu DIOKI-ja 100% a Linic i Cacic prodaju DINU a vlasnik DIOKI ide u stecaj.Tko je tu lud.Do jucer je Cacic govorio da je to privatna firma sada to privatno prodaje a za otpremnine nema sredstava.Izjava da vlada nema 15 milijuna eura za pokretanje proizvodnje je za malu dijecu.Jadne li nam drzave i jos jadnije vlade.

nije li isto tako i još puno jadnije što kako čujemo vaš stožer i sindikati opet traže da se vama isplati više za plaće nego nama?Pitate li se trebamo li i mi živjeti?Sramite se!

New Report

Close