najjače mi je kad osobe s foruma koji su članovi od 27. 12. 06. pišu da se fima iskrcava. dionice su prvi put okusili s inom i već su burzovni gurui.
To što sam se član foruma od 27.12. apsolutno ništa ne govori o meni kao ulagaču, niti tvojih 700 postova na ovom forumu nije nikakav znak da si ti “burzovni guru”, a isto tako ti ne daje pravo da vrijeđaš one koji su napisali manje postova od tebe. Hoćeš reći da svi koji nisu članovi ovog foruma duže od tri godine nemaju pojma o dionicama? Saberi se. Samo sam konstatirao da je današnje iskrcavanje blokiralo rast cijene.
Pa nije valjda da jedan čovjek koji želi dokupiti ispod 180 kn može razviti ovakvu polemiku i strku oko ničega. Što se toliko čudite tome velikom nalogu na prodaji, pa nije valjda zabranjeno prodavati dionice i kapitalizirati dobit (što u ovom slučaju možda i nije u pitanju – možda se cijena jednostavno još malo želi držati ispod 200) … Već je u par navrata bilo govora o tome da su ovakve stvari normalne, pogotovo nakon rasta što je DDJH već imao. Naravno da je interes za ovu dionicu sve veći i da već i ptice na grani sada znaju da će ova dionica veseliti sve one koji su ju kupili kroz iduću godinu , pa i godinu iza, pa možda i onu iza nje! Sve je više onih koji bi sada kupovali a nebi htjeli plaćati skupo, u takvim situacijama , pogotovo ako se radi o utjecajnim i snalažljivim ulagačima , normalno je blokiranje cijene dok se ne završi ukrcaj. Što god da se događalo u idućih mjesec ili dva s cijenom , mislim da je suludo prodavati da bi se poslije možda povoljnije ulazilo i riskirati da se uopće više ne može ući po nižim cijenama. One što su prodali jer misle da više neće rasti pa ni ne planiraju više ulaziti razumijem i sretno im bilo s nekom drugom dionicom, ja ostajem i dalje jer sam sve više siguran da je ovo odlična investicija kako na kraći rok ( godinu) tako i na duži ( 2,3 a možda i više godina).
Dugo nisam vidio da je netko toliko toga nadrobio, a da ništa nije rekao.[smiley2]
Pozdrav
Kažu da je Đuro Đaković prije rata zapošljavao 17 000 radnika!Ja isto vjerujem u potencijal ove dionice i razvoj holdinga.Gospodin Avax je nedavno napisao sve argumente za.Možda nek ih ponovo posta za podsjetnik.
Moram primjetiti da ovdje, kao niti na jednoj drugoj temi, nema toliko novih članova. To su valjda ovi koji su danas kupovali na 190 pa se pitaju kada će to na 300.[smiley2]
Pozdrav
Moram primjetiti da ovdje, kao niti na jednoj drugoj temi, nema toliko novih članova. To su valjda ovi koji su danas kupovali na 190 pa se pitaju kada će to na 300.[smiley2] Pozdrav
Onda svaka čast novim članovima , danas su u DDJH uložili preko 4 mil. KN kupivši preko 21.000 dionica ! Sutra nek potegnu još jednom ovako i brana na 190 je probijena [smiley2]
Kod mene je recimo situacija, da sam nakon izlaska iz ostalih dionica, kupovine i dokupljivanja na prosječno 150kn kupnje i DDJH mi čini otprilike 100 % portfelja.[smiley2]
ima novih ima 🙂 gogo 190 pa 300 pa 3000 [smiley2]
Onda svaka čast novim članovima , danas su u DDJH uložili preko 4 mil. KN kupivši preko 21.000 dionica ! Sutra nek potegnu još jednom ovako i brana na 190 je probijena [smiley2]
Kasno je. Vidjet ćemo sutra što su ovi novi htjeli reći.[smiley2]
Pozdrav
Osobno DDJH gledam na duzi rok i planiram ostati. Kao sto je netko vec prije naveo jedina kompanija trenutno na burzi koja se bavi proizvodnjom teskog naoruzanja, takodjer predvidjam skori ulazak US powah kapitala 🙂
Imam dosta dionica DDJH, ali malo i nikako ne pišem na ovoj temi.
– o DDJH uglavnom nemam pojma osim da radi nekakve tenkove i sada je pred nekim ugovorom, ali o tome se govori već godinu dana, i to je već puno znanja o jednoj dionici.
– ono što pratim je cijena i normalno je da se kupuje i prodaje.
– ja sam ju kupovala na cca 100kn pa nadokupljivala na 140kn pa dosta prodala na 160kn pa opet kupovala na 140kn, bila bi je kupovala ponovno i na 160 – 170kn ali sam bila u drugim dionicama.
.- sada gledam tržište možda ju prodam a možda i kupim neznam sutra je novi dan promisliti ću.
Pozdrav !
10. veljače – Hrvatska vojska jučer je u talijanskom Bolzanu preuzela pet lakih oklopnih vozila LMV marke Iveco, svako vrijedno 350.000 eura. Vozila će ovih dana biti poslana u Afganistan, gdje su se naši vojnici dosad vozili u slabo zaštićenim Landroverima.
Napravljen je izvrstan posao jer je nabavljeno, prema mišljenju mnogih, najbolje lako oklopno vozilo na svijetu, čija je koncepcija stara tek dvije godine. Dosad je prodano oko 3 tisuće primjeraka talijanskog LMV-a, a osim talijanske vojske, njime se koriste i engleska, belgijska te norveška vojska. Hrvatska je jedina zemlja izvan NATO-a koja je dobila ovo vozilo.
LMV je otporan na sve vrste puščanih zrna i većinu eksplozivnih naprava. Tajna je u sendvič-oklopu, pa nakon eksplozije modul za posadu ostaje neoštećen. Osim toga, LMV može svladati uspon od 60 posto, a njime se upravlja kao i običnim automobilom.
Zasad je dogovorena kupnja 10 vozila, a budu li dobra na terenu, moglo bi biti kupljeno 70 vozila. HV je odabrao jedno od najmodernijih vozila današnjice, a način na koji spašava posadu vojna je tajna.
Možda je to razlog zašto netko izlazi , jer ako se kupi 70 vozila , bit će mnogo manje posla za Đuru.
“..Možda je to razlog zašto netko izlazi , jer ako se kupi 70 vozila , bit će mnogo manje posla za Đuru….”
to bi bila velika sramota za vladu kada se poslovi Đuri nude na dlanu sa više strana i cijela priča samo pogoduje razvoju hrvatske privrede i napaćenog Đure….a nije da su se razne vlade i morh više puta zeznule pri nabavi vojne opreme zbog političkog lobiranja..sjetite se zrakoplova pilatus.Pitam se koliko ih je sada u upotrebi….predizborna je godina , nesmije biti krivih koraka…
Nema to veze jedno s drugim , ova nabavka svega 5 komada lakih oklopnih vozila bila je hitnog karaktera da se zaštite naši vojnici koji su več u Afganistanu . Nabavka 126 komada (možda i više) BOVa (koji je sasvim drugi tip borbenih vozila) ide kako je i predviđeno Planom razvoja oružanih snaga i Proračunom RH . Ubrzo kreču testiranja vozila GD/Steyr i Patrija na poligonu , odabir jednog tipa BOV-a (po meni Ameri) pa pripreme i početak proizvodnje u DDJH/DDSV .
jer ako se kupi 70 vozila , bit će mnogo manje posla za Đuru.
Ne slazem se i to ima posla za Djuru, procitaj http://www.poslovni.hr/33638.aspx
gdje pise:
od čega 25 posto mora biti direktni offset (dijelovi koji se ugrađuju u naručeni proizvod), a ostalo se odnosi na indirektni offset. Prema informacijama Poslovnog dnevnika, na direktnom offsetu radit će Đuro Đaković – Specijalna vozila gdje će se izrađivati komponente za nadogradnju