Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


USD se na tecajnici HNB-a današnjim padom od 0,29% spustio na najnižu razinu prema kuni u zadnjih 11 godina.

Vozarine na danasnjen nivou djelomicno su uzrokovane i slabim dolarom. Budjeti brodara su kao i vozarine izrazeni u dolarima. Zbog niskog dolara plate posade su isle u nebo, gorivo i ulje su isli gore. Dobavljaci rezervnih i potrosnih djelova odavno fakturiraju u Eurima sto dodatno opterecuje budjet nakon svakog pada dolara. U running costu za TC posada je naj veca stavka.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Pitanje, kad ste već tu: canal toll rješava charterer? Jesam dobro izračunao kanalarinu (Suez) za jedan tanker 93.000$?

hvala

No respect

Odlično, moći ćemo u USA jeftinije kupovati knjige o vrednovanju dionica.

Online knjige ne mozes, jedino iz USA, probao sam.

Što kažete na ovu vijest?

Zbog otapanja leda arktički Sjeverozapadni prolaz prohodan

Arktički Sjeverozapadni prolaz u potpunosti je prohodan zbog otapanja leda,čime je otvorena pomorska ruta između Europe i Azije, koju su pomorci stoljećima tražili, ali koja je bila u potpunosti zaleđena tijekom zabilježene povijesti, priopćila je Europska svemirska agencija (ESA)

Led na moru se smanjio na najmanju razinu od kada su prije 30 godina počela satelitska mjerenja, priopćila je ESA, pokazavši slike “potpuno prohodnog” puta između Atlantika i Pacifika.”Područje prekriveno ledom smanjilo se na 3 milijuna četvornih kilometara, što je za milijun četvornih kilometara manje u odnosu na prošlu godinu”, kazao je Leif Toudal Pedersen iz Danskog svemirskog centra, opisujući smanjenje arktičkog leda “ekstremnim”.

Polarna područja vrlo su osjetljiva na klimatske promjene, a neki znanstvenici predviđaju da bi Arktik mogao ostati bez leda već 2040., upozorava ESA.Neke zemlje, poput Rusije i Kanade, počele su svojatati golema područja resursima bogatog Arktika. Rusija priželjkuje nove pomorske rute u potrazi za naftom i plinom.(Hina)


Što kažete na ovu vijest? Zbog otapanja leda arktički Sjeverozapadni prolaz prohodan Arktički Sjeverozapadni prolaz u potpunosti je prohodan zbog otapanja leda,čime je otvorena pomorska ruta između Europe i Azije, koju su pomorci stoljećima tražili, ali koja je bila u potpunosti zaleđena tijekom zabilježene povijesti, priopćila je Europska svemirska agencija (ESA) Led na moru se smanjio na najmanju razinu od kada su prije 30 godina počela satelitska mjerenja, priopćila je ESA, pokazavši slike “potpuno prohodnog” puta između Atlantika i Pacifika.”Područje prekriveno ledom smanjilo se na 3 milijuna četvornih kilometara, što je za milijun četvornih kilometara manje u odnosu na prošlu godinu”, kazao je Leif Toudal Pedersen iz Danskog svemirskog centra, opisujući smanjenje arktičkog leda “ekstremnim”. Polarna područja vrlo su osjetljiva na klimatske promjene, a neki znanstvenici predviđaju da bi Arktik mogao ostati bez leda već 2040., upozorava ESA.Neke zemlje, poput Rusije i Kanade, počele su svojatati golema područja resursima bogatog Arktika. Rusija priželjkuje nove pomorske rute u potrazi za naftom i plinom.(Hina)

Što više ruta to više posla za brodare. (onako, gledano čisto šahovskom logikom). S druge strane, možda svi lijepo naje…. jer nema više leda na sjevernom polu.


Pitanje, kad ste već tu: canal toll rješava charterer? Jesam dobro izračunao kanalarinu (Suez) za jedan tanker 93.000$?
hvala

Ovo me stvarno zanima. Ako netko zna, a ne da mu se odgovorit, molim da mi kaže.

No respect


SLK: ” Pitanje, kad ste već tu: canal toll rješava charterer? Jesam dobro izračunao kanalarinu (Suez) za jedan tanker 93.000$? hvala ” Ovo me stvarno zanima. Ako netko zna, a ne da mu se odgovorit, molim da mi kaže.

canal toll plaća charter for sure. A kanalarina ti ovisi o BRT odnosno o DWT tako da ne znam koliko točno košta, ali moraš platiti dosta toga od posade dodatne(suez crew, pilot na brodu, električar, hrana i piće, žene)[smiley11]. Za sve po baksu cigareta na brodu… Pa te zafrkava, stavi te zadnjeg u konvoj, i tako nije lako kroz Suez s Arapima.

Pessimism Is Your Friend


canal toll plaća charter for sure. A kanalarina ti ovisi o BRT odnosno o DWT tako da ne znam koliko točno košta, ali moraš platiti dosta toga od posade dodatne(suez crew, pilot na brodu, električar, hrana i piće, žene)[smiley11]. Za sve po baksu cigareta na brodu… Pa te zafrkava, stavi te zadnjeg u konvoj, i tako nije lako kroz Suez s Arapima.

heh, hvala lijepa, kolega. [smiley11]

No respect

heh, molim lijepo, SLK.[smiley6]. Pretpostavljam da je onaj tvoj HEH zbog onih 93.000 . Probat ću još provjeriti, ali ja osobno ne znam, ali znam da ovisi o nosivosti broda

Pessimism Is Your Friend


heh, molim lijepo, SLK.[smiley6]. Pretpostavljam da je onaj tvoj HEH zbog onih 93.000 . Probat ću još provjeriti, ali ja osobno ne znam, ali znam da ovisi o nosivosti broda

Heh je samo osmjeh na žene, cigarete. [smiley11]

No respect

Evo da ne nagadjate.

http://www.pancanal.com/eng/maritime/tariff/1010-0000.html

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Evo da ne nagadjate.

http://www.pancanal.com/eng/maritime/tariff/1010-0000.html

Ne nagađamo mi, kolega. Eto i vama za Suez.

http://www.lethsuez.com/calculator_suez.htm

No respect

New Report

Close