BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

BDI +13, pnx +63$, supre +216$, handyi +210$ 😃👏✌
Evo konkretno

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

Znači i dalje up.
Sad bi moglo jedno fejk hlađenje opet.
Ali uptrend je neupitan.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.


zanimljivo, manje klase sada više rastu
bdi +0.9% 1398
pnmx +0.5% 12286
supre +0.9% 10358
handy +2.7% 8131

Opet zeleno 🙂

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju/prodaju predmetnih dionica.

capeovi sabotiraju sinergiju.
nema veze,neka odmaraju dok se manja braća ne ispušu.
pa će se zamjeniti uloge ili moguća i sinergija?
dilema WIN ili win ?
možda griješim,nebi bilo….

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...



zanimljivo, manje klase sada više rastu
bdi +0.9% 1398
pnmx +0.5% 12286
supre +0.9% 10358
handy +2.7% 8131
koliko si zaradio na bdi? 🙂

Opet zeleno 🙂
[/quote]

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

Osjecam potrebu da naglasim da BSI raste neprestano tjednima.
Zato ocekujem odlicne FI nashi brodara za Q3.

I BPI isto. Još bolje zapravo.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Do izvješća ima još mjesec i po, al eto strpit ćemo se i do tada ako treba.. Trpili smo sve ovo vrijeme pa možemo i još malo.. Bit će kasnije slađe, a i rast bi mogao biti izraženiji

Dry Bulk FFA: Capesize Index’s Positive Start to the Week

Cape danas ok, za Panamaxe i ostalo ćemo tek vidjeti.
Vjerovatno malo hlađenje pa opet prema gore.

Pogledajte orderbook na Clarksons-u, smanjio se za još 10 bulkera.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Podsjecam na cinjenicu koja je vrlo bitna, ali mnogi ne obracaju paznju na to.

Scrapping ima puno veci utjecaj na buduci Utilization Rate flote nego Orderbook

Kada se Ship demolira, efekt je immediate, za razliku od narucenog broda koji ce utjecati na stanje flote tek nakon 3 godine. Zato je puno vaznije promatrati delivery schedule od stanja Orderbook-a

Stanje za Panamax-e:

Fleet = 2501
Delivery Schedule:
2017 –> 36
2018 –> 59
2019 –> 53

Istovremeno imamo 167 Panamax-a starijih od 20 godina

Dobro, shvaćam.

Ajmo sad malo interpretacije.

Ako je za 2018 i 2019 delivery schedule oko 2%, a rast potražnje je oko 3%, te uz neki scrap, rast utilizacije je definitivno veći od 1%. Puno bliže 2% godišnje.
Pogotovo ako uzmemo u obzir starost nekih brodova.

U tom svjetlu pozitivna je ubrzana urbanizacija u Africi radi dizanja cijene čelika, jer onda raste i cijena demoliranog materijala.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

cape i dalje stabilno +1.2%

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Cape-ovi u plusu opet +1,2%, ovo već postaje dosadno 🙂

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

serislav

pogledaj graf Industrial related Commodities: Copper, Aluminum, Iron Ore, Steel, Coal

Ocito je da je Bear ciklus koji je krenuo 2010. dozivio dno pocetkom 2016. …. Bull Commodity market je krenuo u drugom kvartalu 2016. i mislim da nece stati do 2020. posljednji bull market je krenuo 2003. i kulminirao 2008.

Svjetski Manufacturing Index PMI (USA, EU, China) status jest “Increasing faster”, recesija nije na vidiku i jedina stvar koja moze poremetiti trend u narednih 5 godina je Geo-politika

U kontekstu rasta cijene celika, cijene scrap-a ce takodjer rasti sto ce dovesti vise brodova u rezalista

Točno.
Po meni, jedini jači rizik za vozarine, ili ne toliko za njih, već za profitabilnost postojećih brodova, je eventualni rat s Iranom. Onda bi cijene nafte otišle u nebo i uništile sve.
Ali mislim da to nije realno, makar ne u kraćem roku.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

New Report

Close